Wasbar opent nieuw filiaal en test nieuw foodgamma | RetailDetail

Wasbar opent nieuw filiaal en test nieuw foodgamma

Wasbar opent nieuw filiaal en test nieuw foodgamma

Op 15 december opent in de Antwerpse Kammenstraat het vierde filiaal van Wasbar, de combinatie van een wassalon en een eetcafé. Met de opening wordt ook meteen een nieuw foodgamma gelanceerd.

Ter plaatse bereid

Het nieuwe assortiment voeding bestaat uit verse salades, broodjes, desserts en natuurlijke drankjes, die ter plaatse kunnen worden geconsumeerd, maar ook on-the-go verorberd kunnen worden. De voorverpakte maaltijden worden dagelijks vers ter plaatse bereid. Tot het nieuwe assortiment van Wasbar behoren de verpakte ijsthee van Arizona, de natuurlijke limonades van Cawston Press en de waters van Vitamin Well, naast zes verschillende maaltijdsalades.

 

Er zullen ook nog steeds bagels worden verkocht, maar die worden nu aangevuld met klassieke broodjes met serrano, ham & kaas, kip, geitenkaas of salami. Als desserts wordt er yoghurt met rode vruchten, granola of cruesli aangeboden.

 

Bij de nieuwe vestiging in Antwerpen zullen voor het eerst de allernieuwste wasmachines en drogers van AEG worden gebruikt. Die zullen later ook geïnstalleerd worden in alle andere vestigingen van het wasconcept.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Veel minder inbreuken op verbod cashbetalingen

17/05/2018

Vier jaar na de invoering van het verbod om aankopen van meer dan 3.000 euro nog cash te betalen, is het aantal inbreuken fors gedaald. Werden in 2014 nog 435 handelaars betrapt, dan waren dat er in 2016 nog maar 61.

Colruyt Group lanceert betaalfunctie voor Xtra-kaart

16/05/2018

Vanaf 22 mei zullen klanten in de winkels van Colruyt Group kunnen betalen met hun Xtra-klantenkaart. De vertrouwde Colruyt-betaalkaart verdwijnt. Toch wordt de Xtra-kaart geen krediet- of debetkaart.

"Krantenwinkels moeten uitbreiden om te overleven"

15/05/2018

Vier op de tien krantenwinkels zijn verlieslatend. Krantenwinkels moeten diversifiëren en hun assortiment uitbreiden, zegt Luc Ardies van Unizo. De zelfstandigenorganisatie start dan ook een experiment in die zin.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.

Hema investeert verder in grote Belgische winkels

11/05/2018

Hema Oostende beleeft een feestelijke heropening: de winkel werd aangepast naar het nieuwe internationale concept dat de retailer ontwikkelde voor steden als Barcelona, Parijs en Londen. Die formule bleek eerder succesvol in Antwerpen en Brussel.