Wasbar opent nieuw filiaal en test nieuw foodgamma | RetailDetail

Wasbar opent nieuw filiaal en test nieuw foodgamma

Wasbar opent nieuw filiaal en test nieuw foodgamma

Op 15 december opent in de Antwerpse Kammenstraat het vierde filiaal van Wasbar, de combinatie van een wassalon en een eetcafé. Met de opening wordt ook meteen een nieuw foodgamma gelanceerd.

Ter plaatse bereid

Het nieuwe assortiment voeding bestaat uit verse salades, broodjes, desserts en natuurlijke drankjes, die ter plaatse kunnen worden geconsumeerd, maar ook on-the-go verorberd kunnen worden. De voorverpakte maaltijden worden dagelijks vers ter plaatse bereid. Tot het nieuwe assortiment van Wasbar behoren de verpakte ijsthee van Arizona, de natuurlijke limonades van Cawston Press en de waters van Vitamin Well, naast zes verschillende maaltijdsalades.

 

Er zullen ook nog steeds bagels worden verkocht, maar die worden nu aangevuld met klassieke broodjes met serrano, ham & kaas, kip, geitenkaas of salami. Als desserts wordt er yoghurt met rode vruchten, granola of cruesli aangeboden.

 

Bij de nieuwe vestiging in Antwerpen zullen voor het eerst de allernieuwste wasmachines en drogers van AEG worden gebruikt. Die zullen later ook geïnstalleerd worden in alle andere vestigingen van het wasconcept.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Omnichannel in retail: Hoe maak je de marketingafdeling echt omnichannel?

15/02/2018

De transitie naar een omnichannelorganisatie is cruciaal én dringend in de retailsector, ziet Peter Desmyttere, oprichter en CEO van Husky Marketing Planner: “In retail werken organisaties nog vaak in silo’s.” Hij geeft een concreet stappenplan op het Omnichannel Congress.

Amazon rekruteert 2.000 medewerkers in Frankrijk

15/02/2018

Het Franse filiaal van het Amerikaanse internetwarenhuis Amazon is op zoek naar 2.000 medewerkers om de sterke groei te kunnen bijbenen. Amazon.fr is niet alleen bij onze zuiderburen, maar ook in ons land de populairste webshop.

Gino Van Ossel: “Omnichannel kan wél rendabel zijn”

15/02/2018

Omnichannel is nog geen verworvenheid in retail: veel ketens blijven vasthangen aan hun fysieke winkelnetwerk en hebben niet de volledige klantreis in kaart. Toch zijn er ook inspirerende voorbeelden.

Prima jaar voor Decathlon dankzij sterke expansie

15/02/2018

In 2016 rondde Decathlon voor  het eerst de kaap van de 10 miljard euro omzet. Vorig jaar werd ook de grens van 11 miljard gesloopt, met dank aan een sterke internationale expansie.

Generatiewissel bij BIC op moeilijk moment

15/02/2018

Wissel aan de top bij Bic, de Franse specialist van wegwerpartikelen: huidig CEO Bruno Bich geeft de touwtjes in handen van zijn 39-jarige zoon Gonzalve. Die staat voor de moeilijke opdracht om de winstdaling een halt toe te roepen.

“Boycot selfscankassa’s” roepen Carrefour-vakbonden op

15/02/2018

Medewerkers van Carrefour hebben opgeroepen om selfscankassa’s te boycotten, uit protest tegen de geplande ontslagen bij de keten. Het blijft echter niet bij woorden: actievoerders hebben de selfscankassa’s in de hypermarkt in Bergen gesaboteerd.

Back to top