Zo brengt Wanzl meer beleving in uw winkel

Zo brengt Wanzl meer beleving in uw winkel

(publireportage) In digitale tijden moeten supermarkten meer dan ooit inzetten op beleving met alle zintuigen. Tijdens de recente retailvakbeurs EuroShop in Düsseldorf vierde winkelinrichter Wanzl de fysieke winkel op een indrukwekkende stand.

Elegante draadschappen 


Een kostefficiënte manier om je winkelimago een upgrade te bezorgen, is het nieuwe pure tech schapsysteem van Wanzl: een elegant en stijlvol draadschapsysteem dat niet duurder hoeft te zijn dan het klassieke winkelrek. Dankzij de pure lijnen en de transparante achterwand in draadwerk laat dit designconcept de producten nog meer voor zich spreken. 


Het veelzijdige pure tech systeem biedt een ruime keuze uit verschillende modules voor onder andere wandrekken en gondelkoppen, verstelbare legborden en rugwanden. Dit product is dan ook een prima oplossing voor retailers die zich van hun concurrenten willen onderscheiden maar toch hun investering in de winkelinrichting in de hand willen houden. 


“De eerste Belgische supermarkt die we met pure tech inrichten is Tast Toe in Boortmeerbeek”, weet Alex Declerck, algemeen directeur van Wanzl België. “Het concept is geschikt voor algemene voedingszaken maar ook voor biowinkels, verzorging of horeca. Het is bovendien 100% compatibel met ons wire tech systeem.” De montage gebeurt snel en eenvoudig via een kliksysteem waarvoor je geen gereedschap nodig hebt. Bovendien is het draadschapsysteem verkrijgbaar in verschillende kleuren en texturen. Het tastbare wordt in fysieke winkels immers almaar belangrijker. 
 

Swingende winkelwagentjes


In 2002 was Wanzl de eerste winkelwagenfabrikant die met kunststof winkelwagens op de markt kwam. De Tango maakte snel school en vandaag winnen kunststof wagens een steeds groter marktaandeel. Met de Salsa introduceert Wanzl nu een nieuwe generatie kunststof winkelwagens, licht en wendbaar, met een verfrissend design. Het visueel aantrekkelijke ontwerp is verkrijgbaar in een divers kleurenpallet en is bovendien personaliseerbaar. Je kunt het wagentje dus bestellen in de bedrijfskleuren met je logo of een aangepaste communicatie op de zijkanten en de voorzijde. 


De Wanzl Salsa kan worden voorzien van de handgreep Promobox Plus S-Grip met praktische accessoires zoals een beker- en scannerhouder. De mand bevat geen metalen verstevigingen, waardoor hij EAS- en RFID-compatibel is en dus toekomstbestendig. De wagentjes rijden bijzonder soepel en stil en glijden vrijwel geruisloos in en uit elkaar, wat ook door uw buren op prijs zal worden gesteld. Salsa komt op de markt in 95- en 150-liter formaat, later volgt nog een groter 190-liter formaat. Een gepast formaat dus voor elk winkeltype. 
 

Coole cross-selling opties


U kent het belang van bijkomende plaatsingen op promotionele tafels, voor interessante cross-selling combinaties. Met de groeiende interesse voor gezonde en ultraverse convenienceproducten groeit de nood aan handige en aantrekkelijk ogende koeltafels.


Het antwoord van Wanzl is de YourTable Cool, een mooie promotafel die voorzien is van een geïntegreerde koeling, zodat je er makkelijk gekoelde producten op kunt presenteren in combinatie met droge voeding of dranken. Het discrete ontwerp laat de producten mooi tot hun recht komen. Het geheel doet wat denken aan een marktkraam. Een eyecatcher in uw winkel. 


YourTable Cool is beschikbaar in een standalone versie maar ook als wandunit of gondelkop. Door het compacte formaat is deze YourTable Cool ook geschikt voor kleinere buurtsupermarkten. Het meubel is combineerbaar met legplanken, kratten en manden voor inspirerende cross-selling mogelijkheden. 


Kortom een ideale tool om de ingrediënten van uw recept van de week op te presenteren, bijvoorbeeld. Konijn met pruimen en kriekbier? Of een lunchidee met verse slaatjes, stokbrood en wijn? Kan allemaal! Bovendien is het meubel energie-efficiënt. 
 

Meer info? Wanzl b.v.b.a., Ambachtenlaan 36, 3001 Heverlee. Telefoon: +32 16 40 28 30, E-mailadres: wanzl@wanzl.be 

 

Fotogalerij

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


De pioniersrol van merchandisingketen Shop For Geek

11/12/2017

Een mok van Game of Thrones, een paraplu van Harry Potter, een T-shirt van Assassin’s Creed? Die vind je bij Shop For Geek, de eerste Belgische winkelketen voor merchandisingartikelen. De franchiseformule opende al tien winkels en heeft ambitie. 

Stockpots heeft al meer dan 100 opslagplaatsen in de aanbieding

11/12/2017

Enkele maanden na de lancering hebben al meer dan 100 warenhuizen zich aangesloten bij Stockspots, het online platform waar bedrijven op een eenvoudige manier tijdelijk ruimte kunnen huren.

Vijf nieuwe winkels voor A12 Shopping

08/12/2017

In het winkelgebied A12 Shopping, langs de Boomsesteenweg in Schelle, openen de komende weken vijf nieuwe winkels. Ze vervoegen er onder andere Decathlon, dat al langer aanwezig is op het winkelgebied.

Belg interim-topman bij speelgoedketen Intertoys

07/12/2017

Stefaan Vansteenkiste is de nieuwe topman bij speelgoedketen Intertoys. Die aanstelling gebeurt in het kader van de overname van Intertoys door Alteri eerder deze week. Vansteenkiste zal het bedrijf nu leiden tot er een permanente CEO is gevonden. 

Hema maakt eindelijk weer winst

07/12/2017

Hema weet weer wat winst is: nadat het de voorbije kwartalen het nettoverlies al had kunnen drukken, is de Nederlandse keten er in het derde kwartaal in geslaagd om voor het eerst sinds lang een nettowinst op te tekenen.

Winkeldiefstallen pieken na zonsondergang

07/12/2017

Tijdens de ‘donkere’ maanden november tot maart ligt het aantal winkeldiefstallen bij valavond gemiddeld 13% hoger dan in de maanden waarin het zomeruur nog geldt. Handelaars vragen dan ook meer politie in de winkelstraat en een snelle invoering van de ‘winkeldiefstalboete’ naar Nederlands voorbeeld.

Back to top