LeasePlan en Media Markt werken opnieuw samen

LeasePlan en Media Markt werken opnieuw samen

In het kader van het autosalon, dat deze maand plaats vindt in Brussel, hebben LeasePlan en Media Markt opnieuw een actie op poten gezet, waarbij klanten van Media Markt in de winkel een auto kunnen leasen.

Onmiddellijk intekenen in de winkel

De actie loopt van 8 januari tot en met 24 januari en klanten van Media Markt krijgen daarbij de mogelijkheid om een Toyota Aygo te leasen vanaf een bedrag van 179 euro per maand of een Toyota Auris vanaf 279 euro per maand.


LeasePlan en Media Markt werkten in oktober ook al samen rond het leasen van een wagen. Klanten kunnen daarbij de auto gaan bezichtigen in een vestiging van Media Markt en daar onmiddellijk intekenen bij LeasePlan. Voor deze actie wordt er ook samengewerkt met Toyota.


"Dit succesvolle en innoverende leaseconcept past volledig bij de cultuur van Media Markt, de aanbieding is onklopbaar! De professionele samenwerking met LeasePlan maakt het een succes, omdat we de sterke punten van twee marktleiders bundelen. Het is een formule die we graag herhalen, want de consument is zeer enthousiast", aldus Stefan De Prycker, Country Managing Director bij Media Markt Belux.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Dyson gaat elektrische auto’s maken

27/09/2017

Wie Dyson zegt, die denkt voornamelijk aan stofzuigers. Daar komt binnen enkele jaren mogelijk verandering in, want het bedrijf wil zich vanaf 2020 storten op de markt van de elektrische auto’s.

Mercedes verkoopt aantal Belgische garages

20/07/2017

De Duitse autobouwer Mercedes-Benz gaat een tiental garages in België en Luxemburg verkopen. Momenteel baat het zelf 14 verkooppunten uit in België, daarvan zullen er vijf verkocht worden. In Luxemburg wordt gezocht naar een overnemer voor vijf garages.

“Benzine en diesel vanaf 2035 verdwenen”

14/07/2017

In een nieuw rapport voorspellen onderzoekers van ING dat er vanaf 2035 geen wagens meer geproduceerd zullen worden die rijden op diesel of benzine. Volgens het rapport zal elektrisch rijden binnenkort al goedkoper zijn dan met een traditionele motor.

Volvo bant vanaf 2019 klassieke motoren

05/07/2017

Het Zweedse automerk Volvo gaat vanaf 2019 enkel nog maar modellen op de markt brengen die een hybride of volledig elektrische motor hebben. De traditionele modellen zullen volledig verdwijnen.

Pop-up is marketingtool voor Suzuki

22/05/2017

Belevingsmarketing in de praktijk: samen met andere Japanse merken runt Suzuki in Antwerpen een pop-uplounge ter promotie van de nieuwe Swift. Zo brengen ze een stukje Tokio naar België.

Bestellen bij Starbucks kan nu ook via Ford-wagen

24/03/2017

Autobouwer Ford heeft bekend gemaakt dat chauffeurs die beschikken over een wagen met de SYNC3-stemtechnologie binnenkort ook rechtstreeks bestellingen kunnen plaatsen bij koffieketen Starbucks.

Back to top