MINI opent pop-upwinkel in Sint-Niklaas

MINI opent pop-upwinkel in Sint-Niklaas

Het Britse automerk MINI, tegenwoordig in handen van BMW, opent tot het einde van het jaar een pop-upwinkel in het Waasland Shopping Center. Klanten zullen er allerhande accessoires kunnen kopen.

Steeds meer pop-ups in Waasland Shopping

Zo zullen er reistassen, kledij en verschillende accessoires met de mascotte van het merk, de Engelse buldog Spike, te vinden zijn. Ook de nieuwe vijfdeurs van MINI zal in de winkel komen te staan. Tijdens de openingsweek komt daar ook nog de nieuwe MINI Hatch bij.

 

Het Waasland Shopping Center pakt sinds augustus vorig jaar wel meer uit met pop-upwinkels, om zo extra bezoekers te lokken. Zo opende de Britse boyband One Direction onlangs nog een pop-up, die zorgde voor 9 procent extra bezoekers. Ook Key Music, Kvik Keukens en Mookum openden eerder al tijdelijke winkels.

 

Voor Katrien Giebens, manager van het Waasland Shopping Center, mogen de pop-ups "geen rechtstreekse concurrentie vormen voor onze vaste winkels, moeten ze iets origineels brengen én vooral zorgen voor een unieke beleving bij onze bezoekers." Daar is de nieuwe Mini-winkel alvast glansrijk in geslaagd, vindt Giebens.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Mercedes verkoopt aantal Belgische garages

20/07/2017

De Duitse autobouwer Mercedes-Benz gaat een tiental garages in België en Luxemburg verkopen. Momenteel baat het zelf 14 verkooppunten uit in België, daarvan zullen er vijf verkocht worden. In Luxemburg wordt gezocht naar een overnemer voor vijf garages.

“Benzine en diesel vanaf 2035 verdwenen”

14/07/2017

In een nieuw rapport voorspellen onderzoekers van ING dat er vanaf 2035 geen wagens meer geproduceerd zullen worden die rijden op diesel of benzine. Volgens het rapport zal elektrisch rijden binnenkort al goedkoper zijn dan met een traditionele motor.

Volvo bant vanaf 2019 klassieke motoren

05/07/2017

Het Zweedse automerk Volvo gaat vanaf 2019 enkel nog maar modellen op de markt brengen die een hybride of volledig elektrische motor hebben. De traditionele modellen zullen volledig verdwijnen.

Pop-up is marketingtool voor Suzuki

22/05/2017

Belevingsmarketing in de praktijk: samen met andere Japanse merken runt Suzuki in Antwerpen een pop-uplounge ter promotie van de nieuwe Swift. Zo brengen ze een stukje Tokio naar België.

Bestellen bij Starbucks kan nu ook via Ford-wagen

24/03/2017

Autobouwer Ford heeft bekend gemaakt dat chauffeurs die beschikken over een wagen met de SYNC3-stemtechnologie binnenkort ook rechtstreeks bestellingen kunnen plaatsen bij koffieketen Starbucks.

Dieselgate: Renault in opspraak, huiszoekingen bij Audi en VW

16/03/2017

Het dieselgate-schandaal mag dan een tijdje achter ons liggen, het onderzoek loopt nog altijd. Gisteren vielen speurders binnen in enkele Duitse vestigingen van Audi en moederbedrijf Volkswagen, en in Frankrijk brengt een uitgelekt rapport Renault zwaar in opspraak.

Back to top