MINI opent pop-upwinkel in Sint-Niklaas

MINI opent pop-upwinkel in Sint-Niklaas

Het Britse automerk MINI, tegenwoordig in handen van BMW, opent tot het einde van het jaar een pop-upwinkel in het Waasland Shopping Center. Klanten zullen er allerhande accessoires kunnen kopen.

Steeds meer pop-ups in Waasland Shopping

Zo zullen er reistassen, kledij en verschillende accessoires met de mascotte van het merk, de Engelse buldog Spike, te vinden zijn. Ook de nieuwe vijfdeurs van MINI zal in de winkel komen te staan. Tijdens de openingsweek komt daar ook nog de nieuwe MINI Hatch bij.

 

Het Waasland Shopping Center pakt sinds augustus vorig jaar wel meer uit met pop-upwinkels, om zo extra bezoekers te lokken. Zo opende de Britse boyband One Direction onlangs nog een pop-up, die zorgde voor 9 procent extra bezoekers. Ook Key Music, Kvik Keukens en Mookum openden eerder al tijdelijke winkels.

 

Voor Katrien Giebens, manager van het Waasland Shopping Center, mogen de pop-ups "geen rechtstreekse concurrentie vormen voor onze vaste winkels, moeten ze iets origineels brengen én vooral zorgen voor een unieke beleving bij onze bezoekers." Daar is de nieuwe Mini-winkel alvast glansrijk in geslaagd, vindt Giebens.

Tags: