Pop-up is marketingtool voor Suzuki

Pop-up is marketingtool voor Suzuki
#TheSwiftList

Belevingsmarketing in de praktijk: samen met andere Japanse merken runt Suzuki in Antwerpen een pop-uplounge ter promotie van de nieuwe Swift. Zo brengen ze een stukje Tokio naar België.

Workshops en events

Nog tot en met zondag 4 juni stelt Suzuki de gloednieuwe Swift voor in een unieke Japanse 'experience store' op de Antwerpse Meir, in een pand tussen Princess en JD Sports. Voor deze pop-uplounge werkt Suzuki samen met een tiental gelijkgestemde Japanse lifestylemerken, waaronder Uniqlo, Nintendo Switch, Kikkoman, Pioneer DJ, Tokyobike, Yakult en Asics. 

 

Via diverse workshops en events trekt het initiatief verschillende doelgroepen aan. Er zijn bijvoorbeeld ontspannende yogasessie met Yakult of afterworkparties met Pioneer DJ en Asics. Gamers spelen van dinsdag 30 mei tot zaterdag 3 juni met vrienden op de Nintendo Switch gaming booth en op woensdag 31 mei organiseert #TheSwiftList een late night opening.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Steeds meer Antwerpse winkels kiezen voor zondagopening

09/10/2017

Steeds meer handelaars in Antwerpen kiezen ervoor om hun winkel ook op zondag open te houden. Dat kan sinds de binnenstad in 2014 werd erkend als toeristisch gebied. 

Wasbar sluit vestiging in Antwerpen

04/10/2017

De tweede Antwerpse vestiging van Wasbar, de combinatie van een wassalon en een eetcafé, is na amper negen maanden alweer gesloten. De teller zakt voorlopig dus weer naar drie filialen. 

Kijk binnen bij Chop Chop, de pop-up van Albert Heijn

04/10/2017

Op 4 oktober opende Albert Heijn België zijn Aziatische pop-upwinkel Chop Chop, in de Antwerpse Nationalestraat. Liefhebbers moeten snel zijn: de winkel zal maar tot 28 oktober openblijven.

Albert Heijn opent Aziatische pop-up in Antwerpen

28/09/2017

Op woensdag 4 oktober opent Albert Heijn België een tijdelijke foodbar in Antwerpen. Het project kreeg de naam Chop Chop en zet het Aziatische assortiment van de retailer in de kijker. 

Dyson gaat elektrische auto’s maken

27/09/2017

Wie Dyson zegt, die denkt voornamelijk aan stofzuigers. Daar komt binnen enkele jaren mogelijk verandering in, want het bedrijf wil zich vanaf 2020 storten op de markt van de elektrische auto’s.

Belgisch parfummerk BillyXClub opent eerste eigen winkel

26/09/2017

In de Kammenstraat in Antwerpen heeft parfumlabel BillyXClub een eerste eigen winkel geopend. Tot nu toe waren de parfums enkel te koop in verschillende winkels van CKS en in de webshop.

Back to top