Action zet stille opmars in België verder

Action zet stille opmars in België verder

altAction is een snel groeiende winkelketen met meer dan 200 eigen winkels in Nederland en België. Binnenkort gaat ook Duitsland voor de bijl. Het bedrijf werd opgericht in 1993 en het assortiment ervan omvat non-food artikelen uiteenlopend van schrijfwaren tot textiel. Centraal binnen de formule staat de laagste consumentenprijs.

Zo zijn de kernwoorden van Action: ‘Verrassend volledig, verbazend voordelig’.

In het logistieke opzicht werkt (de formule van?) Action als een supermarktketen met 100% eigen distributie vanuit het distributiecentrum naar de winkels toe. De winkels worden dagelijks bevoorraad vanuit Zwaagdijk-Oost in Noord-Holland.

Action heeft een sterk wisselend assortiment, slechts 35% van de producten bestaat uit vaste artikelen. Het grootste gedeelte bestaat uit in-uit artikelen. Hiermee wil Action de klant blijven verrassen en binden.

Het assortiment is breed en ondiep en kan in de volgende groepen onderverdeeld worden: speelgoed, schrijfwaren, huishoud, doe-het-zelf, tuin, decoratie, cosmetica, glas, porselein & aardewerk, textiel en seizoensartikelen.

Qua communicatie is het copy-paste met Nederland. Gratis Pers, E-nieuwsbrief en winkel!

Action opent nieuwe winkelruimtes met een oppervlakte vanaf 1.000 m² in plaatsen met 8.000 inwoners of meer. Ook in plaatsen waar ze reeds gevestigd zijn. Goede bereikbaarheid voor zowel consument als trekker oplegger combinatie is vereist. Zowel koop als huur is bespreekbaar.
Ondertussen zijn er reeds een 20-tal vestigingen in België en het spreekt voor zich dat dit nog maar het begin is …. Van veel meer!!

altAction is een snel groeiende winkelketen met meer dan 200 eigen winkels in Nederland en België. Binnenkort gaat ook Duitsland voor de bijl. Het bedrijf werd opgericht in 1993 en het assortiment ervan omvat non-food artikelen uiteenlopend van schrijfwaren tot textiel. Centraal binnen de formule staat de laagste consumentenprijs.

Zo zijn de kernwoorden van Action: ‘Verrassend volledig, verbazend voordelig’.

In het logistieke opzicht werkt (de formule van?) Action als een supermarktketen met 100% eigen distributie vanuit het distributiecentrum naar de winkels toe. De winkels worden dagelijks bevoorraad vanuit Zwaagdijk-Oost in Noord-Holland.

Action heeft een sterk wisselend assortiment, slechts 35% van de producten bestaat uit vaste artikelen. Het grootste gedeelte bestaat uit in-uit artikelen. Hiermee wil Action de klant blijven verrassen en binden.

Het assortiment is breed en ondiep en kan in de volgende groepen onderverdeeld worden: speelgoed, schrijfwaren, huishoud, doe-het-zelf, tuin, decoratie, cosmetica, glas, porselein & aardewerk, textiel en seizoensartikelen.

Qua communicatie is het copy-paste met Nederland. Gratis Pers, E-nieuwsbrief en winkel!

Action opent nieuwe winkelruimtes met een oppervlakte vanaf 1.000 m² in plaatsen met 8.000 inwoners of meer. Ook in plaatsen waar ze reeds gevestigd zijn. Goede bereikbaarheid voor zowel consument als trekker oplegger combinatie is vereist. Zowel koop als huur is bespreekbaar.
Ondertussen zijn er reeds een 20-tal vestigingen in België en het spreekt voor zich dat dit nog maar het begin is …. Van veel meer!!

Tags: