NO CURE, NO PAY!

NO CURE, NO PAY!
alt

Traffic, leads en sales genereren kost geld en zeker als de inspanningen niets opleveren. TradeDoubler, gespecialiseerd in online performance based marketing, helpt u om deze risico’s te beperken. Dit houdt in dat u enkel betaalt voor resultaten. Vandaag de dag werkt TradeDoubler onder andere samen met Neckermann, Mobistar en La Redoute. RetailDetail had hierover een kort gesprek met Leen De Boever, sales director van TradeDoubler.

 

RD: Kan je ons wat meer vertellen over TradeDoubler?
LDB: TradeDoubler is opgericht in 1999 in Zweden en sinds 2004 ook operationeel in België.  Vandaag de dag telt TradeDoubler 650 werknemers en zijn we  marktleider in 17 landen waaronder België. Dit jaar gaat TradeDoubler verder uitbreiden naar 3 landen: Turkije, Tsjechië en Slowakije. TradeDoubler biedt bedrijven diverse online oplossingen aan met als doel traffic, leads en sales te genereren. Onze echt unieke USP is dat de klant enkel betaalt  bij resultaat.  

RD: Wat zijn deze online oplossingen dan?
LDB: Wij bieden onze klanten vijf verschillende formules aan: Affiliate, Campaigns, Search, Talk en Integral.
Bij Affiliate, een lange termijn oplossing, maakt u gebruik van online tools zoals websites van derden,
e-mailmarketing en keywordbuying om uw objectieven te behalen.   Dit kan gaan om een uitbreiding van uw database, verkoop van producten of aanvraag van brochures. Campaigns is een korte termijn oplossing. Deze oplossing is voornamelijk gericht op verhoging van de brand awareness en om kwalitatieve traffic naar uw website te leiden.  Je betaalt enkel voor clicks of leads en dus niet voor impressies. Als men vooral actief wil zijn op zoekmotoren zoals uiteraard Google, kan men beroep doen op Search. Ook hier betaal je enkel voor resultaat: leads of sales. Als  onze klanten met een callcenter werken,  kunnen de resultaten geboost worden via Talk. De klant dient  enkel te betalen voor een gesprek dat een af te spreken  minimum duurtijd heeft. Integral tenslotte is een technologie die de klant zelf in staat zelf zijn online marketing activiteiten te plannen, uit te voeren en op te volgen. De ervaring leert ons dat dit leidt tot een 20% meer efficiënte inzet van het budget en ook tijdsbesparing oplevert.

RD: Waarom precies kiezen voor TradeDoubler?
LDB: TradeDoubler heeft het grootste kwalitatieve netwerk met  19.000 aangesloten affiliates in België.  Een team van professionals zorgt dagelijks voor het onderhoud en uitbreiding van dit netwerk.  Door onze internationale footprint kunnen we leren van alle markten en best practices toepassen in onze eigen markt.  Daar we reeds 6 jaar in België aanwezig zijn, hebben we ervaring opgebouwd in zowat alle sectoren, voor alle soorten producten en diensten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Het afscheidsinterview van Barbara Torfs bij Schoenen Torfs

20/04/2017

Barbara Torfs, de drijvende kracht achter de marketing en e-commerce bij Schoenen Torfs, geeft haar carrière een andere wending en verlaat daarom het familiebedrijf. “Ik mag dan af en toe de knuppel in het hoenderhok gegooid hebben, ik kreeg altijd het vertrouwen", vertelt ze.

“Winkelen moet gestript worden van alle waardeloze momenten”

20/03/2017

De keuze waar retailers vandaag voor staan, is simpel: ofwel versnel je de winkelervaring ofwel vertraag je ze. Dat stelt Cate Trotter, trendhoofd bij Insider Trends, en een van de key-note sprekers op het RetailDetail Congress van 27 april.

Thomas Vaarten (A.S.Adventure, JUTTU): “Omnichannel betekent doen hoe de klant het wil”

26/01/2017

Het fundament van omnichannel? “De klant is in charge, niet de retailer. Een push-strategie werkt steeds minder”, ziet Thomas Vaarten, E-commerce Manager bij Retail Concepts – de groep van A.S.Adventure en JUTTU. Je ziet hem op het Omnichannel Congress.

 

Medi-Market start in Vlaanderen: “Wij zijn eigenlijk heel conservatief”

29/04/2016

Zaterdag opent de eerste Vlaamse vestiging van Medi-Market in Gent. Eigenlijk zijn het zelfs twee vestigingen: zoals steeds zijn een apotheek en een parafarmacie er naast elkaar te vinden. Voor oprichter Yvan Verougstraete is het een mijlpaal.

Kipling pakt uit met 'sociale' klantenkaart

08/10/2014

Kipling heeft een nieuw loyauteitsprogramma gelanceerd voor zijn klanten, dat interactie op sociale media beloont met o.a. kortingen aan de kassa. “Het is een nieuwe generatie van ‘customer relations management’: sociale CRM”, zegt CEO Richard Macey.

Eerste RetailDetail RetailDay zet uitverkocht Kinepolis op stelten

30/09/2014

Vorige week ging de eerste RetailDetail RetailDay door, en het succes was overweldigend: het congres was volledig volzet. “Ons doel was inspiratie bieden; tonen dat er nog kansen voor het grijpen liggen in deze moeilijke periode. Wel, dat is zeker gelukt!” blikt dagvoorzitter Gino Van Ossel terug.

Back to top