Bouwpunt lanceert nieuwe identiteit en extra diensten

Bouwpunt lanceert nieuwe identiteit en extra diensten

De groep Bouwpunt gaat vanaf maart een nieuwe visuele identiteit gebruiken, die volgens het bedrijf nog beter bij de kernwaarden moet aansluiten. Daarnaast worden er een aantal nieuwe diensten gelanceerd.

Nieuwe 'way of working'

De nieuwe huisstijl maakt nog steeds gebruik van het typische geel waarvoor het bedrijf bekend staat, maar "is echter meer dan een facelift, het omvat een nieuwe 'way of working'."

 

Samen met de nieuwe stijl worden Bouwpunt Help, Bouwpunt Lab en Bouwpunt Sessies opgericht om klanten meer advies te geven en medewerkers van het bedrijf toegang te geven tot meer opleidingen. Bij Bouwpunt Opruim kunnen klanten dan weer producten tegen een lagere prijs kopen en met Bouwpunt Lekkers worden in een aantal vestigingen snackcorners geïnstalleerd.

 

"Onze klanten hebben altijd al onze kennis van zaken en persoonlijke aanpak geapprecieerd. Die sterke punten willen we nu verder uitbouwen, onder meer door duidelijke, op zich staande diensten zoals Bouwpunt Help en Bouwpunt Opruim te lanceren. Niet alleen is dit zeer transparant voor de klant die een duidelijk aanspreekpunt heeft voor elk probleem. Bovendien laat het ons toe om onze eigen interne structuur op die manier efficiënter uit te bouwen", stelt marketingcoördinator Christophe Van der Gucht.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Hubo viert 25e verjaardag en droomt van sterk Belgisch online merk

09/11/2017

Hubo mag deze maand 25 kaarsjes uitblazen: voor CEO Erwin Van Osta het uitgelezen moment om een feestje te bouwen, maar ook om vooruit te blikken: wordt Hubo “de HuBol.com van de sector”?

Opnieuw geen akkoord over onkruidverdelger glyfosaat

09/11/2017

Op 15 december verloopt de vergunning van glyfosaat, het hoofdingrediënt van de mogelijk kankerverwekkende onkruidverdelger Roundup. De Europese Commissie wilde de vergunning met vijf jaar verlengen ‑ tegen de wil in van het Europees Parlement ‑ en had erop gerekend vandaag groen licht te krijgen van de lidstaten, maar dat plan mislukte.

Hoe e-commerce de concurrentie in doe-het-zelf aanwakkert

02/11/2017

De grote doe-het-zelfketens concurreren online met een steeds ruimer assortiment. De impact van pure players blijft voorlopig eerder beperkt, maar het speelveld wijzigt toch. Welke impact verwachten de retailers?

Aandeelhouder Intergamma stapt naar de rechter

30/10/2017

Bricorama, minderheidsaandeelhouder van Intergamma, stapt naar de rechter. De Fransen zijn het immers niet eens met het verkoopproces van de aandelen van het Ierse CRH, dat bijna 50% van de aandelen van Intergamma in handen heeft.

Eerste Sigma Shop van het land geopend

29/09/2017

Interieurbedrijf Kleur op Maat uit Olen heeft een eerste Sigma Shop geopend in Zoerle-Parwijs. Daarmee zet de verffabrikant in België voor het eerst sterk in op de verkoop aan particulieren en niet enkel aan professionelen.

DHZ-reus Kingfisher heeft het knap lastig

21/09/2017

Kingfisher, Europa’s grootste doe-het-zelfgroep, heeft het voorbije halfjaar meer winst geboekt dan de analisten hadden verwacht. Tot daar het goede nieuws, want het zwakke pond vertekent de omzet en de slechte prestaties van de Franse dochters gooien roet in het eten.

Back to top