Bouwpunt lanceert nieuwe identiteit en extra diensten | RetailDetail

Bouwpunt lanceert nieuwe identiteit en extra diensten

Bouwpunt lanceert nieuwe identiteit en extra diensten

De groep Bouwpunt gaat vanaf maart een nieuwe visuele identiteit gebruiken, die volgens het bedrijf nog beter bij de kernwaarden moet aansluiten. Daarnaast worden er een aantal nieuwe diensten gelanceerd.

Nieuwe 'way of working'

De nieuwe huisstijl maakt nog steeds gebruik van het typische geel waarvoor het bedrijf bekend staat, maar "is echter meer dan een facelift, het omvat een nieuwe 'way of working'."

 

Samen met de nieuwe stijl worden Bouwpunt Help, Bouwpunt Lab en Bouwpunt Sessies opgericht om klanten meer advies te geven en medewerkers van het bedrijf toegang te geven tot meer opleidingen. Bij Bouwpunt Opruim kunnen klanten dan weer producten tegen een lagere prijs kopen en met Bouwpunt Lekkers worden in een aantal vestigingen snackcorners geïnstalleerd.

 

"Onze klanten hebben altijd al onze kennis van zaken en persoonlijke aanpak geapprecieerd. Die sterke punten willen we nu verder uitbouwen, onder meer door duidelijke, op zich staande diensten zoals Bouwpunt Help en Bouwpunt Opruim te lanceren. Niet alleen is dit zeer transparant voor de klant die een duidelijk aanspreekpunt heeft voor elk probleem. Bovendien laat het ons toe om onze eigen interne structuur op die manier efficiënter uit te bouwen", stelt marketingcoördinator Christophe Van der Gucht.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Intergamma rondt overname grootste franchisenemer af

18/07/2018

De Intergamma-groep boven Gamma en Karwei heeft de overname afgerond van zijn grootste franchisenemer, Van Neerbos Groep. De overname was in februari al getekend, maar moest nog worden goedgekeurd door de mededingingsautoriteiten. 

Intergamma stelt Sebastiaan de Jong aan als CCO

06/07/2018

Sebastiaan de Jong vervoegt eind dit jaar de directie van Intergamma. De 44-jarige zal er vanaf oktober als commercieel directeur mee de verantwoordelijkheid dragen over Gamma Nederland, Gamma België en Karwei.

Hoe categoriemanagement bij Gamma de shopper ontzorgt

31/05/2018

"Doe-het-zelf is een agressieve, sterk door promoties gedreven markt." Dat zeggen wij niet, maar wel Kristin Van Limbergen, manager categoriemanagement bij Gamma België. Biedt een doorgedreven categoriemanagement dan concurrentieel voordeel?

Vernieuwde Gamma en Karwei slaan aan

23/05/2018

Intergamma, het moederbedrijf van doe-het-zelfketens Gamma en Karwei, kijkt terug op een sterk jaar: de omzet steeg in 2017 met 1,4 procent, maar vooral het bedrijfsresultaat ging erop vooruit. De vernieuwde winkelconcepten van de groep slaan aan.

Franchisenemer Bourrelier eist 100 miljoen van Intergamma

22/05/2018

Een nieuwe aflevering dient zich aan in het aanhoudende conflict tussen doe-het-zelfgroep Intergamma en z’n franchisenemer, de Franse familie Bourrelier. Die eist een aanzienlijke som kortingen en bonussen terug.

Deverfwebshop.be gaat Frans en zoekt partner

14/05/2018

Het Oost-Vlaamse deverfwebshop.be lanceert een Franstalige website: de verfspecialist wil met boutiquepeinture.fr zowel de Waalse als de Franse markt bedienen en zoekt ook een partner voor verdere expansie.