Bouwpunt lanceert nieuwe identiteit en extra diensten

Bouwpunt lanceert nieuwe identiteit en extra diensten

De groep Bouwpunt gaat vanaf maart een nieuwe visuele identiteit gebruiken, die volgens het bedrijf nog beter bij de kernwaarden moet aansluiten. Daarnaast worden er een aantal nieuwe diensten gelanceerd.

Nieuwe 'way of working'

De nieuwe huisstijl maakt nog steeds gebruik van het typische geel waarvoor het bedrijf bekend staat, maar "is echter meer dan een facelift, het omvat een nieuwe 'way of working'."

 

Samen met de nieuwe stijl worden Bouwpunt Help, Bouwpunt Lab en Bouwpunt Sessies opgericht om klanten meer advies te geven en medewerkers van het bedrijf toegang te geven tot meer opleidingen. Bij Bouwpunt Opruim kunnen klanten dan weer producten tegen een lagere prijs kopen en met Bouwpunt Lekkers worden in een aantal vestigingen snackcorners geïnstalleerd.

 

"Onze klanten hebben altijd al onze kennis van zaken en persoonlijke aanpak geapprecieerd. Die sterke punten willen we nu verder uitbouwen, onder meer door duidelijke, op zich staande diensten zoals Bouwpunt Help en Bouwpunt Opruim te lanceren. Niet alleen is dit zeer transparant voor de klant die een duidelijk aanspreekpunt heeft voor elk probleem. Bovendien laat het ons toe om onze eigen interne structuur op die manier efficiënter uit te bouwen", stelt marketingcoördinator Christophe Van der Gucht.

Tags: