Brico wil jongeren doe-het-zelf leren

Brico wil jongeren doe-het-zelf leren

Brico wil jongeren doe-het-zelf leren

Doe-het-zelfketen Brico start met doe-het-zelfworkshops voor jongeren tussen 12 en 16. De eerste workshop vindt binnenkort plaats bij Brico Zaventem en is zowel voor beginnelingen als voor gevorderden beschikbaar.

Geen voorkennis nodig

“Heb jij zin om de handen uit de mouwen te steken en je van je creatiefste kant te tonen? Brico wil je hier graag bij helpen. Het maakt niet uit of je een handige harry bent of net twee linkerhanden hebt want voorkennis of ervaring is niet nodig”, schrijft de kete in aanloop naar het nieuwe initiatief.

 

De eerste workshop vindt op 19 oktober plaats en zal drie uur in beslag nemen. In die tijd zullen de deelnemers een aantal items, zoals een prikbord, zelf in elkaar knutselen. De kostprijs is 29 euro.

 

De workshops bij Brico zijn niet nieuw: het is al langer mogelijk voor klanten om les te krijgen rond een aantal basisprincipes voor de doe-het-zelver. Nu gaat het met die service dus ook op een jonger publiek mikken.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Intergamma rondt overname grootste franchisenemer af

18/07/2018

De Intergamma-groep boven Gamma en Karwei heeft de overname afgerond van zijn grootste franchisenemer, Van Neerbos Groep. De overname was in februari al getekend, maar moest nog worden goedgekeurd door de mededingingsautoriteiten. 

Retailhub x Living Tomorrow: Nieuwe innovatieworkshops op maat

17/07/2018

Wat worden de megatrends van morgen en hoe ziet je strategie er best uit? Neem een frisse innovatiestart met de workshops van retailhub en Living Tomorrow: een gezonde mix van plezier, ontspanning en topeducatie op maat van je bedrijf.

Intergamma stelt Sebastiaan de Jong aan als CCO

06/07/2018

Sebastiaan de Jong vervoegt eind dit jaar de directie van Intergamma. De 44-jarige zal er vanaf oktober als commercieel directeur mee de verantwoordelijkheid dragen over Gamma Nederland, Gamma België en Karwei.

Hoe categoriemanagement bij Gamma de shopper ontzorgt

31/05/2018

"Doe-het-zelf is een agressieve, sterk door promoties gedreven markt." Dat zeggen wij niet, maar wel Kristin Van Limbergen, manager categoriemanagement bij Gamma België. Biedt een doorgedreven categoriemanagement dan concurrentieel voordeel?

Vernieuwde Gamma en Karwei slaan aan

23/05/2018

Intergamma, het moederbedrijf van doe-het-zelfketens Gamma en Karwei, kijkt terug op een sterk jaar: de omzet steeg in 2017 met 1,4 procent, maar vooral het bedrijfsresultaat ging erop vooruit. De vernieuwde winkelconcepten van de groep slaan aan.

Franchisenemer Bourrelier eist 100 miljoen van Intergamma

22/05/2018

Een nieuwe aflevering dient zich aan in het aanhoudende conflict tussen doe-het-zelfgroep Intergamma en z’n franchisenemer, de Franse familie Bourrelier. Die eist een aanzienlijke som kortingen en bonussen terug.