Euroshop in Sea Shopping Center Middelkerke | RetailDetail

Euroshop in Sea Shopping Center Middelkerke

Euroshop in Sea Shopping Center Middelkerke

In het Sea Shopping Center in Middelkerke, op de locatie waar tot 31 juli 2010 nog een Carrefour gevestigd was, opende non-foodketen Euroshop vrijdagavond haar eerste vestiging aan de kust. De Carrefours die na de grote reorganisatie vorig jaar leeg kwamen te staan, raken zo langzaam maar zeker weer gevuld.

  

53 medewerkers

Aan de opening gingen acht maanden van zware renovatiewerken vooraf. Niet alleen het gebouw zelf, maar ook de parking werd grondig vernieuwd. De vestiging in Middelkerke heeft een verkoopoppervlakte van 6.000 m² en biedt in een eerste fase (in afwachting van een eventuele uitbreiding later) alvast werk aan 53 medewerkers. 

Van legerstock tot non-foodketen

Middelkerke wordt zo de zevende vestiging van Euroshop, dat ook al actief is in Roeselare, Kortrijk, Veldegem, Doornik, Maldegem en Sint-Niklaas. De roots van het bedrijf van zaakvoerder Daniël Kerckhof liggen in Roeselare, waar in 1958 een eerste bescheiden "legerstock" onderdak vond in een voormalige ijsfabriek. Euroshop verkoopt een gamma van ruim 150.000 non-foodproducten, van auto-accessoires over kantoorbenodigdheden, fitnessapparatuur en doe-het-zelfspullen tot tuinbenodigdheden en verf.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Intergamma rondt overname grootste franchisenemer af

18/07/2018

De Intergamma-groep boven Gamma en Karwei heeft de overname afgerond van zijn grootste franchisenemer, Van Neerbos Groep. De overname was in februari al getekend, maar moest nog worden goedgekeurd door de mededingingsautoriteiten. 

Intergamma stelt Sebastiaan de Jong aan als CCO

06/07/2018

Sebastiaan de Jong vervoegt eind dit jaar de directie van Intergamma. De 44-jarige zal er vanaf oktober als commercieel directeur mee de verantwoordelijkheid dragen over Gamma Nederland, Gamma België en Karwei.

Hoe categoriemanagement bij Gamma de shopper ontzorgt

31/05/2018

"Doe-het-zelf is een agressieve, sterk door promoties gedreven markt." Dat zeggen wij niet, maar wel Kristin Van Limbergen, manager categoriemanagement bij Gamma België. Biedt een doorgedreven categoriemanagement dan concurrentieel voordeel?

Vernieuwde Gamma en Karwei slaan aan

23/05/2018

Intergamma, het moederbedrijf van doe-het-zelfketens Gamma en Karwei, kijkt terug op een sterk jaar: de omzet steeg in 2017 met 1,4 procent, maar vooral het bedrijfsresultaat ging erop vooruit. De vernieuwde winkelconcepten van de groep slaan aan.

Franchisenemer Bourrelier eist 100 miljoen van Intergamma

22/05/2018

Een nieuwe aflevering dient zich aan in het aanhoudende conflict tussen doe-het-zelfgroep Intergamma en z’n franchisenemer, de Franse familie Bourrelier. Die eist een aanzienlijke som kortingen en bonussen terug.

Deverfwebshop.be gaat Frans en zoekt partner

14/05/2018

Het Oost-Vlaamse deverfwebshop.be lanceert een Franstalige website: de verfspecialist wil met boutiquepeinture.fr zowel de Waalse als de Franse markt bedienen en zoekt ook een partner voor verdere expansie.