Gamma lanceert nieuwe app | RetailDetail

Gamma lanceert nieuwe app

Gamma lanceert nieuwe app

Doe-het-zelfketen Gamma heeft een nieuwe app gelanceerd, die naast de servicepunten en de webshop de digitale strategie van de keten moet ondersteunen. In de app kunnen gebruikers onder andere hun pluskaart opslaan.

“Winkelervaring naar hoger niveau”

Daarnaast zijn in de app ook kortingsbonnen te vinden en kan de barcode van een product met de smartphone gescand worden, om zo alle promoties en productinformatie te vinden. Via de app kan ook het volledige assortiment bekeken worden en kunnen klanten producten bestellen.

 

“Met deze nieuwe tool willen we de winkelervaring van onze klanten naar een hoger niveau tillen. Deze app vereenvoudigt immers het winkelbezoek en helpt klussers bij hun zoektocht naar informatie. Uiteraard staan onze ervaren winkelbedienden ook paraat om klanten te adviseren. Deze Gamma-app past perfect binnen onze digitale strategie en we zijn hier zeer trots op”, aldus Rudi Petit-Jean, directeur van Gamma België.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Intergamma stelt Sebastiaan de Jong aan als CCO

06/07/2018

Sebastiaan de Jong vervoegt eind dit jaar de directie van Intergamma. De 44-jarige zal er vanaf oktober als commercieel directeur mee de verantwoordelijkheid dragen over Gamma Nederland, Gamma België en Karwei.

Panos vervangt klantenkaart door app

21/06/2018

Na bijna een kwarteeuw heeft broodjesketen Panos zijn klantenprogramma gedigitaliseerd: exit plastic kaart, welkom app. “Op korte termijn mikken we erop om via het kanaal 150.000 klanten te bereiken en te leren kennen”, klinkt het.

Acht inzichten die we onthouden van het Trade & Shopper Marketing Congress

14/06/2018

Niks dan enthousiaste reacties noteerden we op het Trade & Shopper Marketing Congress van RetailDetail en LD&Co. De grote bereidheid van sprekers en deelnemers om onderling inzichten uit te wisselen was opmerkelijk. Wat we onthielden?

Hoe categoriemanagement bij Gamma de shopper ontzorgt

31/05/2018

"Doe-het-zelf is een agressieve, sterk door promoties gedreven markt." Dat zeggen wij niet, maar wel Kristin Van Limbergen, manager categoriemanagement bij Gamma België. Biedt een doorgedreven categoriemanagement dan concurrentieel voordeel?

Vernieuwde Gamma en Karwei slaan aan

23/05/2018

Intergamma, het moederbedrijf van doe-het-zelfketens Gamma en Karwei, kijkt terug op een sterk jaar: de omzet steeg in 2017 met 1,4 procent, maar vooral het bedrijfsresultaat ging erop vooruit. De vernieuwde winkelconcepten van de groep slaan aan.

Franchisenemer Bourrelier eist 100 miljoen van Intergamma

22/05/2018

Een nieuwe aflevering dient zich aan in het aanhoudende conflict tussen doe-het-zelfgroep Intergamma en z’n franchisenemer, de Franse familie Bourrelier. Die eist een aanzienlijke som kortingen en bonussen terug.