Verfmerk Levis opent tijdelijk belevingscentrum in Brussel | RetailDetail

Verfmerk Levis opent tijdelijk belevingscentrum in Brussel

Verfmerk Levis opent tijdelijk belevingscentrum in Brussel

Van 2 april tot en met 31 mei opent verfmerk Levis in Brussel een tijdelijk belevingscentrum. Het Levis Ambiance House komt er om de lancering van de nieuwe collectie, Ambiance, te vieren.

Lezingen en workshops

Het Ambiance House zal zijn deuren openen op het De Brouckére-plein in hartje Brussel. Daar zal Levis workshops en trendlezingen rond kleur organiseren, gegeven door kleurexperten van Levis. Daarnaast zullen ook verschillende onafhankelijke trendsetters uit de mode-, lifestyle- en designwereld hun opwachting maken in het Ambiance House.

 

Verschillende kunstenaars krijgen dan weer de mogelijkheid om hun creativiteit bot te vieren op enkele muren in het Ambiance House, natuurlijk met verf van Levis.

 

Op de benedenverdieping zal ook een koffiebar zijn, waar plaats is voor veertig klanten. Zij zullen hun koffie kunnen drinken te midden van verschillende Ambiance-roomsets. Op de bovenverdieping is er dan weer gratis Wi-Fi voorzien en kunnen mensen plaats nemen om te werken.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Intergamma rondt overname grootste franchisenemer af

18/07/2018

De Intergamma-groep boven Gamma en Karwei heeft de overname afgerond van zijn grootste franchisenemer, Van Neerbos Groep. De overname was in februari al getekend, maar moest nog worden goedgekeurd door de mededingingsautoriteiten. 

Intergamma stelt Sebastiaan de Jong aan als CCO

06/07/2018

Sebastiaan de Jong vervoegt eind dit jaar de directie van Intergamma. De 44-jarige zal er vanaf oktober als commercieel directeur mee de verantwoordelijkheid dragen over Gamma Nederland, Gamma België en Karwei.

Hoe categoriemanagement bij Gamma de shopper ontzorgt

31/05/2018

"Doe-het-zelf is een agressieve, sterk door promoties gedreven markt." Dat zeggen wij niet, maar wel Kristin Van Limbergen, manager categoriemanagement bij Gamma België. Biedt een doorgedreven categoriemanagement dan concurrentieel voordeel?

Vernieuwde Gamma en Karwei slaan aan

23/05/2018

Intergamma, het moederbedrijf van doe-het-zelfketens Gamma en Karwei, kijkt terug op een sterk jaar: de omzet steeg in 2017 met 1,4 procent, maar vooral het bedrijfsresultaat ging erop vooruit. De vernieuwde winkelconcepten van de groep slaan aan.

Franchisenemer Bourrelier eist 100 miljoen van Intergamma

22/05/2018

Een nieuwe aflevering dient zich aan in het aanhoudende conflict tussen doe-het-zelfgroep Intergamma en z’n franchisenemer, de Franse familie Bourrelier. Die eist een aanzienlijke som kortingen en bonussen terug.

Deverfwebshop.be gaat Frans en zoekt partner

14/05/2018

Het Oost-Vlaamse deverfwebshop.be lanceert een Franstalige website: de verfspecialist wil met boutiquepeinture.fr zowel de Waalse als de Franse markt bedienen en zoekt ook een partner voor verdere expansie.