AXE Store opent zijn deuren in Brussel | RetailDetail

AXE Store opent zijn deuren in Brussel

AXE Store opent zijn deuren in Brussel

In het Brusselse winkelcentrum Gulden Vlies is tot 11 mei een AXE Store te vinden. Die is onderdeel van een nieuwe campagne van het merk voor mannen, dat in onze regio vooral bekend is van zijn bodyspray.

Gewone man in centrumcampagne

De AXE Store is vanaf 15 april tot 11 mei geopend in het Gulden Vlies, waar verschillende ‘grooming experts’ klaar staan om klanten te helpen met enkele tips. Daarnaast kunnen ze ook gratis onder handen worden genomen door een gespecialiseerde barbier.

 

De pop-upwinkel kadert in een nieuwe reclamecampagne van AXE, die zich focust op de normale man en waarbij geen professionele modellen worden ingeschakeld. De foto’s en de beelden voor die campagne zullen gemaakt worden in de AXE Store.

 

De aftrap voor de campagne werd al op 14 april gegeven met een mobiele AXE booth, waarbij tientallen mannen een professionele fotoshoot kregen, waarna hun foto’s werden geprojecteerd op reclameborden op het Flageyplein in Brussel.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Cultmerk Aesop komt naar Antwerpen

04/06/2018

Het Australische schoonheidsmerk Aesop komt binnenkort met een eigen winkel naar Antwerpen: een voormalige sapjesbar aan de Nationalestraat krijgt de primeur. 

Komt Eataly naar Brussel?

30/05/2018

De Italiaanse delicatessensupermarkt Eataly zou op weg zijn naar ons land. De retailer zou het pand van Delhaize innemen op de Anspachlaan, in de Brusselse voetgangerszone.

A.S. Watson (Kruidvat) lanceert online apotheek PharmaXpert.be

28/05/2018

Dank zij de lancering van een eigen online apotheek, PharmaXpert.be, kan de eigenaar van Kruidvat nu ook in België voorschriftvrije geneesmiddelen verkopen tegen voordelige prijzen.

Henkel en PostNL stappen in Nederlands wasplatform

24/05/2018

Een nieuwe Nederlandse startup, Dobbi, draait de was voor jou: de onderneming haalt thuis je vuile was op en brengt het schoon gestreken en gevouwen terug. PostNL en Henkel investeren al mee in het bedrijf, dat een nieuwe disruptor wil zijn.

De Nieuwstraat in Brussel kent magere jaren

22/05/2018

De Nieuwstraat in Brussel loopt de laatste jaren leeg: 10 procent van de winkelpanden in de duurste winkelstraat van België is ongebruikt, niet alleen sinds de terroristische aanslagen, maar ook door de concurrentie van The Mint en de renovatiewerken aan City 2.

Brussels akkoord over duurzamere voeding

15/05/2018

De Brusselse distributeurs verbinden zich ertoe tegen 2020 30% minder voedselafval te hebben en 20% meer ruimte te voorzien voor Belgische voeding. Dat maakt deel uit van een nieuw akkoord tussen het Brussels Gewest en de sector.