AXE Store opent zijn deuren in Brussel | RetailDetail

AXE Store opent zijn deuren in Brussel

AXE Store opent zijn deuren in Brussel

In het Brusselse winkelcentrum Gulden Vlies is tot 11 mei een AXE Store te vinden. Die is onderdeel van een nieuwe campagne van het merk voor mannen, dat in onze regio vooral bekend is van zijn bodyspray.

Gewone man in centrumcampagne

De AXE Store is vanaf 15 april tot 11 mei geopend in het Gulden Vlies, waar verschillende ‘grooming experts’ klaar staan om klanten te helpen met enkele tips. Daarnaast kunnen ze ook gratis onder handen worden genomen door een gespecialiseerde barbier.

 

De pop-upwinkel kadert in een nieuwe reclamecampagne van AXE, die zich focust op de normale man en waarbij geen professionele modellen worden ingeschakeld. De foto’s en de beelden voor die campagne zullen gemaakt worden in de AXE Store.

 

De aftrap voor de campagne werd al op 14 april gegeven met een mobiele AXE booth, waarbij tientallen mannen een professionele fotoshoot kregen, waarna hun foto’s werden geprojecteerd op reclameborden op het Flageyplein in Brussel.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Stad Vilvoorde dient bezwaarschrift in tegen Neo

22/02/2018

Vilvoorde heeft een bezwaarschrift ingediend tegen de bouw- en milieuvergunning die is aangevraagd voor Neo, het enorme project met winkelcentrum op de Heizelvlakte in Brussel.

Groupe Casino brengt buurtsupermarkt Franprix naar België

13/02/2018

De Franse supermarktgroep Casino zet voor het eerst een kleine stap in België. De Fransen hebben namelijk een vestiging van buurtsupermarktketen Franprix geopend in Brussel, om te testen of het concept potentieel heeft in België.

Juttu steekt de taalgrens over

13/02/2018

Juttu, de zusterketen van A.S. Adventure, is klaar om heel België te veroveren. Na winkels in Antwerpen, Roeselare en Brugge komt er volgende maand een vestiging in Brussel en een Franstalige webshop. Ook Gent krijgt binnenkort een eigen vestiging.

Unilever waarschuwt online media: adverteren kan zo niet verder

12/02/2018

Unilever dreigt te stoppen met adverteren op online mediakanalen die ondoorzichtig zijn en verdeeldheid zaaien. Dat zegt hun marketingbaas Keith Weed op het IAB-adverteerderscongres. 

Luxemerken stuwen winst L’Oréal

09/02/2018

Ondanks een magere omzetgroei in 2017 kan het Franse cosmeticabedrijf L’Oréal toch uitpakken met een fors gestegen nettowinst. Dat heeft het te danken aan sterke prestaties van het luxesegment, waar de marges hoger zijn.

Trekpleister-directeur wordt topman Kruidvat België en Frankrijk

09/02/2018

A.S. Watson, de holding achter Kruidvat, ICI PARIS XL en Trekpleister, heeft Roland van den Berg benoemd tot algemeen directeur van die laatste keten. Hij vervangt er Bert Verhoef, die aan het hoofd van Kruidvat België en Frankrijk komt te staan.

Back to top