AXE Store opent zijn deuren in Brussel

AXE Store opent zijn deuren in Brussel

In het Brusselse winkelcentrum Gulden Vlies is tot 11 mei een AXE Store te vinden. Die is onderdeel van een nieuwe campagne van het merk voor mannen, dat in onze regio vooral bekend is van zijn bodyspray.

Gewone man in centrumcampagne

De AXE Store is vanaf 15 april tot 11 mei geopend in het Gulden Vlies, waar verschillende ‘grooming experts’ klaar staan om klanten te helpen met enkele tips. Daarnaast kunnen ze ook gratis onder handen worden genomen door een gespecialiseerde barbier.

 

De pop-upwinkel kadert in een nieuwe reclamecampagne van AXE, die zich focust op de normale man en waarbij geen professionele modellen worden ingeschakeld. De foto’s en de beelden voor die campagne zullen gemaakt worden in de AXE Store.

 

De aftrap voor de campagne werd al op 14 april gegeven met een mobiele AXE booth, waarbij tientallen mannen een professionele fotoshoot kregen, waarna hun foto’s werden geprojecteerd op reclameborden op het Flageyplein in Brussel.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Grondige herpositionering voor Di

19/10/2017

Een stevig investeringsprogramma moet beautyretailer Di op de kaart zetten als een sterk merk. De krachtlijnen? Een uitgepuurd winkelbeeld, een exclusief assortiment, een e-shop en verhoogde communicatie-inspanningen.

Delhaize opent stadsmoestuin

18/10/2017

Voortaan kunnen de klanten van Delhaize Boondael in Elsene groenten kopen die net geplukt zijn op het dak van hun supermarkt. Geen marketingstunt, wel een onderdeel van de duurzaamheidsstrategie van de retailer.

Eerste winkels The Mint openen deuren

18/10/2017

De eerste winkels in The Mint, het vernieuwde Muntcentrum in Brussel, hebben de deuren geopend. Iam en Nyx kregen de primeur, morgen en overmorgen zullen nog een aantal merken hun voorbeeld volgen.

Zalando gaat ook make-up verkopen

18/10/2017

De modewebshop Zalando gaat in Duitsland voortaan ook schoonheidsproducten verkopen. Om die nieuwe producten in de kijker te zetten komt er een fysieke schoonheidswinkel in Berlijn. Zalando maakte ook kwartaalcijfers bekend, met een omzetgroei van bijna 30%.

Dollar Shave Club op weg naar Europa

10/10/2017

Volgend jaar wil de Dollar Shave Club zijn opwachting maken in Europa. De abonnementsdienst voor scheermesjes, die in handen is van Unilever, is al langer een succes in de Verenigde Staten.

Essity: “Consumenten kunnen geen dag zonder onze producten”

05/10/2017

Zeg niet langer SCA Hygiene, zeg voortaan Essity. De producent van merken als Tena, Tork, Tempo, Edet, Plenty, Lotus, Okay en Demak'Up focust nog sterker op hygiëne en gezondheid. Vooral de incontinentiemarkt biedt groeipotentieel. 

Back to top