Belgische webshop voor The Make Up Spot | RetailDetail

Belgische webshop voor The Make Up Spot

Belgische webshop voor The Make Up Spot

The Make Up Spot is momenteel één van de grootste online winkels voor cosmetica en het komt tweeënhalf jaar na zijn lancering nu ook naar België. Belgische klanten konden voorheen ook al bestellen op de Nederlandse site.

Enkel in het Nederlands

Belgische klanten zullen op de Belgische versie een even groot assortiment vinden als op de Nederlandse site, met een veertigtal exclusieve merken, zals Real Techniques, Sleek en Make Up Store. Ook grote merken als L'Oréal, Maybelline en Max Factor zijn op de website te vinden. The Make Up Spot verkoopt bovendien naast make-up ook haarproducten en accessoires.


De Belgische versie van de website is voorlopig wel enkel beschikbaar in het Nederlands. Waalse klanten zullen het voorlopig dus in een andere taal moeten doen.


The Make Up Spot werd in september 2012 opgericht en is een initiatief van beautyblogger Chantal Loenen, die ook de website Femme Magazine beheert.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Unilever waarschuwt online media: adverteren kan zo niet verder

12/02/2018

Unilever dreigt te stoppen met adverteren op online mediakanalen die ondoorzichtig zijn en verdeeldheid zaaien. Dat zegt hun marketingbaas Keith Weed op het IAB-adverteerderscongres. 

Luxemerken stuwen winst L’Oréal

09/02/2018

Ondanks een magere omzetgroei in 2017 kan het Franse cosmeticabedrijf L’Oréal toch uitpakken met een fors gestegen nettowinst. Dat heeft het te danken aan sterke prestaties van het luxesegment, waar de marges hoger zijn.

Trekpleister-directeur wordt topman Kruidvat België en Frankrijk

09/02/2018

A.S. Watson, de holding achter Kruidvat, ICI PARIS XL en Trekpleister, heeft Roland van den Berg benoemd tot algemeen directeur van die laatste keten. Hij vervangt er Bert Verhoef, die aan het hoofd van Kruidvat België en Frankrijk komt te staan.

Medicare-Market wil dit jaar 20 nieuwe apotheken openen

06/02/2018

Medicare-Market, uitbater van de parafarmacie Medi-Market en de apotheken PharmaClic, wil in 2018 120 nieuwe medewerkers aanwerven en 20 nieuwe verkooppunten openen. Tegen 2020 wil de keten groeien naar zeventig vestigingen.

Di lanceert eigen webwinkel

31/01/2018

Vanaf morgen kunnen klanten ook online terecht bij Di, want dan lanceert de Belgische beautyketen een eigen webshop. Het is de volgende stap in de vernieuwingsstrategie van Di.

Ecover gaat volledige gamma vernieuwen

31/01/2018

Ecover, een Belgische producent van ecologische was- en reinigingsmiddelen, gaat de verpakkingen van zijn volledige assortiment vernieuwen. Het afwasmiddel is als eerste aan de beurt, de operatie moet binnen twee jaar afgerond zijn.

Back to top