Belgische webshop voor The Make Up Spot

Belgische webshop voor The Make Up Spot

The Make Up Spot is momenteel één van de grootste online winkels voor cosmetica en het komt tweeënhalf jaar na zijn lancering nu ook naar België. Belgische klanten konden voorheen ook al bestellen op de Nederlandse site.

Enkel in het Nederlands

Belgische klanten zullen op de Belgische versie een even groot assortiment vinden als op de Nederlandse site, met een veertigtal exclusieve merken, zals Real Techniques, Sleek en Make Up Store. Ook grote merken als L'Oréal, Maybelline en Max Factor zijn op de website te vinden. The Make Up Spot verkoopt bovendien naast make-up ook haarproducten en accessoires.


De Belgische versie van de website is voorlopig wel enkel beschikbaar in het Nederlands. Waalse klanten zullen het voorlopig dus in een andere taal moeten doen.


The Make Up Spot werd in september 2012 opgericht en is een initiatief van beautyblogger Chantal Loenen, die ook de website Femme Magazine beheert.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Nu ook geneesmiddelen op voorschrift bij webshop Multipharma

24/10/2017

Multipharma heeft de dienstverlening op zijn webshop uitgebreid: naast parafarmaceutische producten en voorschriftvrije geneesmiddelen kunnen klanten nu ook geneesmiddelen op voorschrift reserveren.

Grondige herpositionering voor Di

19/10/2017

Een stevig investeringsprogramma moet beautyretailer Di op de kaart zetten als een sterk merk. De krachtlijnen? Een uitgepuurd winkelbeeld, een exclusief assortiment, een e-shop en verhoogde communicatie-inspanningen.

Zalando gaat ook make-up verkopen

18/10/2017

De modewebshop Zalando gaat in Duitsland voortaan ook schoonheidsproducten verkopen. Om die nieuwe producten in de kijker te zetten komt er een fysieke schoonheidswinkel in Berlijn. Zalando maakte ook kwartaalcijfers bekend, met een omzetgroei van bijna 30%.

Dollar Shave Club op weg naar Europa

10/10/2017

Volgend jaar wil de Dollar Shave Club zijn opwachting maken in Europa. De abonnementsdienst voor scheermesjes, die in handen is van Unilever, is al langer een succes in de Verenigde Staten.

Essity: “Consumenten kunnen geen dag zonder onze producten”

05/10/2017

Zeg niet langer SCA Hygiene, zeg voortaan Essity. De producent van merken als Tena, Tork, Tempo, Edet, Plenty, Lotus, Okay en Demak'Up focust nog sterker op hygiëne en gezondheid. Vooral de incontinentiemarkt biedt groeipotentieel. 

Belgisch parfummerk BillyXClub opent eerste eigen winkel

26/09/2017

In de Kammenstraat in Antwerpen heeft parfumlabel BillyXClub een eerste eigen winkel geopend. Tot nu toe waren de parfums enkel te koop in verschillende winkels van CKS en in de webshop.

Back to top