Bol.com en Rituals gaan samenwerking aan | RetailDetail

Bol.com en Rituals gaan samenwerking aan

Bol.com en Rituals gaan samenwerking aan

De producten van Rituals zijn voortaan ook verkrijgbaar bij online warenhuis Bol.com. Daarmee komt Bol.com toe aan één van de wensen van zijn klanten, want Rituals stond in de top 3 van zoektermen in de categorie Mooi & Gezond.

Eigen winkelomgeving

“Door deze samenwerking geven we onze klanten de mogelijkheid om de producten van Rituals ook via bol.com aan te schaffen. In de Rituals-omgeving binnen bol.com zullen we aandacht besteden aan de filosofie van Rituals Cosmetics en de inspiratie achter de verschillende lijnen. Zo bieden we ook onze klanten via bol.com de kans om dagelijkse routines te transformeren naar bijzondere verwenmomenten door mooie luxeproducten”, zegt Peter van Campen, country director Benelux van Rituals Cosmetics.

 

“We zien een groeiende behoefte onder consumenten om ook luxe huidverzorgingsartikelen online aan te schaffen en dan mag een populair merk als Rituals natuurlijk niet ontbreken in de parfurmerie binnen onze speciaalzaak Mooi & Gezond. We hebben ook voor Rituals een winkelomgeving gecreëerd waarin beleving en inspiratie voorop staan”, voegt Kiki Lauwers, directeur België bij Bol.com, daar aan toe.

 

De categorie Mooi & Gezond bij Bol.com bevat ondertussen al meer dan 80.000 artikelen. Ook merken als Dior, Dolce & Gabanna en Yves Saint Laurent hebben al hun eigen winkelomgeving bij de webwinkel.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Henkel en PostNL stappen in Nederlands wasplatform

24/05/2018

Een nieuwe Nederlandse startup, Dobbi, draait de was voor jou: de onderneming haalt thuis je vuile was op en brengt het schoon gestreken en gevouwen terug. PostNL en Henkel investeren al mee in het bedrijf, dat een nieuwe disruptor wil zijn.

Unizo haalt uit naar Bol.com

11/05/2018

Zelfstandigenorganisatie Unizo beschuldigt Bol.com van oneerlijke praktijken: de webwinkel zou succesvolle producten van zijn marktplaats verwijderen om ze vervolgens zelf te verkopen. Maar Bol.com ontkent dat.

Henkel houdt stand in onzekere marktomstandigheden

09/05/2018

Ondanks negatieve wisselkoerseffecten en logistieke problemen in de Verenigde Staten ziet Henkel toch positieve ontwikkelingen in het eerste kwartaal. De lijmafdeling deed het beter dan de divisies wasmiddelen en beauty.

Waarom Ecover niet meestapt in de promotie-oorlog

04/05/2018

Ecologische pionier Ecover mag weer wat rebelser worden en zoekt aansluiting bij de beginjaren. Het merk lanceert een nieuwe afwasmiddelfles en een televisiecampagne. De ambitie? Groei brengen in categorieën die onder druk staan.

Bol.com ijvert voor database met duurzame keurmerken

30/04/2018

Bol.com wil ‘duurzaamheid’ opnemen als criterium waarop klanten kunnen filteren, maar dat blijkt niet eenvoudig. Een overkoepelende digitale database van duurzame keurmerken bestaat vandaag nog niet en daar is zeker nood aan, aldus de webwinkel.

P&G wil 100% recycleerbare verpakkingen tegen 2030

17/04/2018

Procter & Gamble kondigt nieuwe duurzaamheidsdoelen aan voor 2030, aangezien het de doelstellingen voor 2020 al voor een groot deel heeft gehaald. Tegen 2030 wil het onder meer alle verpakkingen recycleerbaar of herbruikbaar maken.