Bol.com en Rituals gaan samenwerking aan | RetailDetail

Bol.com en Rituals gaan samenwerking aan

Bol.com en Rituals gaan samenwerking aan

De producten van Rituals zijn voortaan ook verkrijgbaar bij online warenhuis Bol.com. Daarmee komt Bol.com toe aan één van de wensen van zijn klanten, want Rituals stond in de top 3 van zoektermen in de categorie Mooi & Gezond.

Eigen winkelomgeving

“Door deze samenwerking geven we onze klanten de mogelijkheid om de producten van Rituals ook via bol.com aan te schaffen. In de Rituals-omgeving binnen bol.com zullen we aandacht besteden aan de filosofie van Rituals Cosmetics en de inspiratie achter de verschillende lijnen. Zo bieden we ook onze klanten via bol.com de kans om dagelijkse routines te transformeren naar bijzondere verwenmomenten door mooie luxeproducten”, zegt Peter van Campen, country director Benelux van Rituals Cosmetics.

 

“We zien een groeiende behoefte onder consumenten om ook luxe huidverzorgingsartikelen online aan te schaffen en dan mag een populair merk als Rituals natuurlijk niet ontbreken in de parfurmerie binnen onze speciaalzaak Mooi & Gezond. We hebben ook voor Rituals een winkelomgeving gecreëerd waarin beleving en inspiratie voorop staan”, voegt Kiki Lauwers, directeur België bij Bol.com, daar aan toe.

 

De categorie Mooi & Gezond bij Bol.com bevat ondertussen al meer dan 80.000 artikelen. Ook merken als Dior, Dolce & Gabanna en Yves Saint Laurent hebben al hun eigen winkelomgeving bij de webwinkel.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Aanhoudende expansie Kruidvat werpt vruchten af

03/07/2018

Drogisterijketen Kruidvat verkocht het voorbije jaar 4,7% meer in België. De keten tekent al een paar jaar op rij Belgische groei op, niet het minst omdat ze steeds nieuwe winkels blijft openen.

Bol.com rolt herhaalservice Bespaar Continu online uit

15/06/2018

Bol.com lanceert herhaalservice Bespaar Continu op de website. Vergelijkbaar met Amazon Prime, bezorgt de dienst vaste commodity-producten die mensen altijd in huis willen hebben tegen kortingen.

Cultmerk Aesop komt naar Antwerpen

04/06/2018

Het Australische schoonheidsmerk Aesop komt binnenkort met een eigen winkel naar Antwerpen: een voormalige sapjesbar aan de Nationalestraat krijgt de primeur. 

A.S. Watson (Kruidvat) lanceert online apotheek PharmaXpert.be

28/05/2018

Dank zij de lancering van een eigen online apotheek, PharmaXpert.be, kan de eigenaar van Kruidvat nu ook in België voorschriftvrije geneesmiddelen verkopen tegen voordelige prijzen.

Henkel en PostNL stappen in Nederlands wasplatform

24/05/2018

Een nieuwe Nederlandse startup, Dobbi, draait de was voor jou: de onderneming haalt thuis je vuile was op en brengt het schoon gestreken en gevouwen terug. PostNL en Henkel investeren al mee in het bedrijf, dat een nieuwe disruptor wil zijn.

Unizo haalt uit naar Bol.com

11/05/2018

Zelfstandigenorganisatie Unizo beschuldigt Bol.com van oneerlijke praktijken: de webwinkel zou succesvolle producten van zijn marktplaats verwijderen om ze vervolgens zelf te verkopen. Maar Bol.com ontkent dat.