Bol.com en Rituals gaan samenwerking aan

Bol.com en Rituals gaan samenwerking aan

De producten van Rituals zijn voortaan ook verkrijgbaar bij online warenhuis Bol.com. Daarmee komt Bol.com toe aan één van de wensen van zijn klanten, want Rituals stond in de top 3 van zoektermen in de categorie Mooi & Gezond.

Eigen winkelomgeving

“Door deze samenwerking geven we onze klanten de mogelijkheid om de producten van Rituals ook via bol.com aan te schaffen. In de Rituals-omgeving binnen bol.com zullen we aandacht besteden aan de filosofie van Rituals Cosmetics en de inspiratie achter de verschillende lijnen. Zo bieden we ook onze klanten via bol.com de kans om dagelijkse routines te transformeren naar bijzondere verwenmomenten door mooie luxeproducten”, zegt Peter van Campen, country director Benelux van Rituals Cosmetics.

 

“We zien een groeiende behoefte onder consumenten om ook luxe huidverzorgingsartikelen online aan te schaffen en dan mag een populair merk als Rituals natuurlijk niet ontbreken in de parfurmerie binnen onze speciaalzaak Mooi & Gezond. We hebben ook voor Rituals een winkelomgeving gecreëerd waarin beleving en inspiratie voorop staan”, voegt Kiki Lauwers, directeur België bij Bol.com, daar aan toe.

 

De categorie Mooi & Gezond bij Bol.com bevat ondertussen al meer dan 80.000 artikelen. Ook merken als Dior, Dolce & Gabanna en Yves Saint Laurent hebben al hun eigen winkelomgeving bij de webwinkel.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Etos naar België dankzij fusie Ahold-Delhaize

18/09/2017

Drogisterijketen Etos gaat profiteren van de fusie van haar moederbedrijf, het Nederlandse Ahold, met het Belgische Delhaize. Daardoor kunnen de producten van Etos verkocht gaan worden in onder andere België, Griekenland en Roemenië.

Ecover en Method in handen van SC Johnson

15/09/2017

De Amerikaanse fabrikant van onderhoudsproducten SC Johnson neemt de ecologische schoonmaakproducenten Ecover en Method over van hun moederbedrijf People Against Dirty. Daarbij geeft het bedrijf geen financiële details vrij. 

Carrefour lanceert online marktplaats

29/08/2017

Binnenkort zullen zowel grote als kleine bedrijven hun producten ook kunnen verkopen op de webshop van Carrefour Belgium. De retailer gaat een online marktplaats openen in ons land. 

Unilever heeft interesse in Estée Lauder

25/08/2017

Er gaan geruchten de ronde dat meerdere partijen interesse tonen in een overname van cosmeticabedrijf Estée Lauder. Daarbij zouden onder andere L’Oréal en Unilever een bod overwegen.

Cosmeticaketen Atelier Rebul groeit snel in België

07/08/2017

De Deense cosmeticaketen Atelier Rebul wil de komende maanden snel groeien in België. In juli opende ze al de eerste twee vestigingen in Hasselt en Gent en daar komen snel nog winkels bij in Antwerpen, Brugge en Leuven.

Bol.com breidt Belgische verzendopties uit

02/08/2017

De Nederlandse webshop bol.com breidt in België zijn leveringsopties uit met de toevoeging van avondbezorging en het bezorgabonnement ‘Select’. 

Back to top