Boobs-‘n-Burps opent twee nieuwe winkels | RetailDetail

Boobs-‘n-Burps opent twee nieuwe winkels

Boobs-‘n-Burps opent twee nieuwe winkels

Boobs-'n-Burps, een winkelketen die zich richt op vrouwen die borstvoeding geven, opent twee nieuwe vestigingen: één in Leuven en één in Hasselt. Dat brengt het totaal aantal winkels op vijf.

Leuven grootste filiaal

De winkel in Hasselt opent op 22 oktober zijn deuren op de Sint-Truidersteenweg 66. Het filiaal in Leuven opent een weekje later, op 30 oktober, aan het net heraangelegd Engels Plein. De Leuvense vestiging zal met 200 m² overigens de grootste winkel van de keten zijn.

 

Naast de nieuwe filialen in Leuven en Hasselt heeft Boobs-'n-Burps ook winkels in Gent, Brussel en Antwerpen. Vrouwen kunnen er onder meer terecht voor kledij die gepast is om borstvoeding te geven, maar toch nog flatterend is. Er worden ook workshops gegeven die vrouwen meer informatie geven over borstvoeding.

 

Boobs-'n-Burps werd in 2010 opgericht en heeft naast de eigen winkels ook twee webshops. Voor de uitbreiding van het aantal winkels rekent de keten op kapitaal van het sociaal investeringsfonds SI² Fund.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Aanhoudende expansie Kruidvat werpt vruchten af

03/07/2018

Drogisterijketen Kruidvat verkocht het voorbije jaar 4,7% meer in België. De keten tekent al een paar jaar op rij Belgische groei op, niet het minst omdat ze steeds nieuwe winkels blijft openen.

Cultmerk Aesop komt naar Antwerpen

04/06/2018

Het Australische schoonheidsmerk Aesop komt binnenkort met een eigen winkel naar Antwerpen: een voormalige sapjesbar aan de Nationalestraat krijgt de primeur. 

A.S. Watson (Kruidvat) lanceert online apotheek PharmaXpert.be

28/05/2018

Dank zij de lancering van een eigen online apotheek, PharmaXpert.be, kan de eigenaar van Kruidvat nu ook in België voorschriftvrije geneesmiddelen verkopen tegen voordelige prijzen.

Henkel en PostNL stappen in Nederlands wasplatform

24/05/2018

Een nieuwe Nederlandse startup, Dobbi, draait de was voor jou: de onderneming haalt thuis je vuile was op en brengt het schoon gestreken en gevouwen terug. PostNL en Henkel investeren al mee in het bedrijf, dat een nieuwe disruptor wil zijn.

Henkel houdt stand in onzekere marktomstandigheden

09/05/2018

Ondanks negatieve wisselkoerseffecten en logistieke problemen in de Verenigde Staten ziet Henkel toch positieve ontwikkelingen in het eerste kwartaal. De lijmafdeling deed het beter dan de divisies wasmiddelen en beauty.

Waarom Ecover niet meestapt in de promotie-oorlog

04/05/2018

Ecologische pionier Ecover mag weer wat rebelser worden en zoekt aansluiting bij de beginjaren. Het merk lanceert een nieuwe afwasmiddelfles en een televisiecampagne. De ambitie? Groei brengen in categorieën die onder druk staan.