Boobs-‘n-Burps opent twee nieuwe winkels

Boobs-‘n-Burps opent twee nieuwe winkels

Boobs-'n-Burps, een winkelketen die zich richt op vrouwen die borstvoeding geven, opent twee nieuwe vestigingen: één in Leuven en één in Hasselt. Dat brengt het totaal aantal winkels op vijf.

Leuven grootste filiaal

De winkel in Hasselt opent op 22 oktober zijn deuren op de Sint-Truidersteenweg 66. Het filiaal in Leuven opent een weekje later, op 30 oktober, aan het net heraangelegd Engels Plein. De Leuvense vestiging zal met 200 m² overigens de grootste winkel van de keten zijn.

 

Naast de nieuwe filialen in Leuven en Hasselt heeft Boobs-'n-Burps ook winkels in Gent, Brussel en Antwerpen. Vrouwen kunnen er onder meer terecht voor kledij die gepast is om borstvoeding te geven, maar toch nog flatterend is. Er worden ook workshops gegeven die vrouwen meer informatie geven over borstvoeding.

 

Boobs-'n-Burps werd in 2010 opgericht en heeft naast de eigen winkels ook twee webshops. Voor de uitbreiding van het aantal winkels rekent de keten op kapitaal van het sociaal investeringsfonds SI² Fund.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Nu ook geneesmiddelen op voorschrift bij webshop Multipharma

24/10/2017

Multipharma heeft de dienstverlening op zijn webshop uitgebreid: naast parafarmaceutische producten en voorschriftvrije geneesmiddelen kunnen klanten nu ook geneesmiddelen op voorschrift reserveren.

Grondige herpositionering voor Di

19/10/2017

Een stevig investeringsprogramma moet beautyretailer Di op de kaart zetten als een sterk merk. De krachtlijnen? Een uitgepuurd winkelbeeld, een exclusief assortiment, een e-shop en verhoogde communicatie-inspanningen.

Zalando gaat ook make-up verkopen

18/10/2017

De modewebshop Zalando gaat in Duitsland voortaan ook schoonheidsproducten verkopen. Om die nieuwe producten in de kijker te zetten komt er een fysieke schoonheidswinkel in Berlijn. Zalando maakte ook kwartaalcijfers bekend, met een omzetgroei van bijna 30%.

Dollar Shave Club op weg naar Europa

10/10/2017

Volgend jaar wil de Dollar Shave Club zijn opwachting maken in Europa. De abonnementsdienst voor scheermesjes, die in handen is van Unilever, is al langer een succes in de Verenigde Staten.

Essity: “Consumenten kunnen geen dag zonder onze producten”

05/10/2017

Zeg niet langer SCA Hygiene, zeg voortaan Essity. De producent van merken als Tena, Tork, Tempo, Edet, Plenty, Lotus, Okay en Demak'Up focust nog sterker op hygiëne en gezondheid. Vooral de incontinentiemarkt biedt groeipotentieel. 

Belgisch parfummerk BillyXClub opent eerste eigen winkel

26/09/2017

In de Kammenstraat in Antwerpen heeft parfumlabel BillyXClub een eerste eigen winkel geopend. Tot nu toe waren de parfums enkel te koop in verschillende winkels van CKS en in de webshop.

Back to top