Chanel start webwinkel voor schoonheidsproducten

Chanel start webwinkel voor schoonheidsproducten

Het Franse modemerk Chanel verkoopt zijn schoonheidsproducten voortaan ook via een webwinkel. Leveringen vanaf 100 euro worden gratis aan huis geleverd, voor kleinere bestellingen bedragen de leveringskosten 10 euro.

Gratis staaltjes bij levering

Het aanbod in de webwinkel bestaat uit parfums, maquillage en producten voor huidverzorging. Wie een bestelling plaatst, mag ook nog gratis twee staaltjes van andere producten kiezen. Zijn de aangevraagde staaltjes uitgeput, dan mag Chanel andere staaltjes toevoegen. Het productaanbod is onder voorbehoud van een beschikbare voorraad: als een product niet voorradig is, kan de consument vragen om per mail te worden geïnformeerd van het moment waarop de aanvoer opnieuw verzekerd is.

 

De levering op het aangeduide adres gebeurt binnen de dertig kalenderdagen en wordt zowel in België als Nederland uitgevoerd door TNT, op weekdagen tussen 8u en 18u. De bestemmeling wordt per mail en per sms van het precieze moment van levering op de hoogte gebracht. Is hij dan niet aanwezig, dan kan hij een ander leveringsmoment of een andere afleveringsplaats afspreken.

 

Voor het terugsturen of het omruilen van producten die in de webwinkel worden verkocht, kan de consument echter niet terecht in een fysiek verkooppunt van Chanel of in een ander verkooppunt waarin dit merk wordt verkocht.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Twaalfde groeikwartaal op rij voor Walmart

17/08/2017

’s Werelds grootste supermarktketen, het Amerikaanse Walmart, heeft het voorbije kwartaal de analistenverwachtingen overtroffen en legt voor het twaalfde kwartaal op rij mooie groeicijfers voor. Motor was de sterke groei online.

Zalando groeit opnieuw met meer dan 20 procent

10/08/2017

Het Duitse Zalando heeft in het tweede kwartaal van 2017 net de doelstelling van een groei van meer dan 20% gehaald. Ook voor het volledige boekjaar gaat het nog altijd uit van een groei tussen 20 en 25%.

Cosmeticaketen Atelier Rebul groeit snel in België

07/08/2017

De Deense cosmeticaketen Atelier Rebul wil de komende maanden snel groeien in België. In juli opende ze al de eerste twee vestigingen in Hasselt en Gent en daar komen snel nog winkels bij in Antwerpen, Brugge en Leuven.

Lidl bouwt nieuw distributiecentrum in Venlo

01/08/2017

Lidl gaat in Venlo een nieuw distributiecentrum openen, dat dienst moet doen om klanten van de webshop te bedienen. Het zou daarbij gaan over een internationaal project, dat dus niet uitgaat van Lidl Nederland.

Comeos vindt nieuwe e-commerceregels gemiste kans

26/07/2017

Handelsfederatie Comeos is niet te spreken over de hervorming die de regering wil doorvoeren om nachtwerk binnen de e-commercesector eenvoudiger te maken. Volgens hen heeft die enkel symbolische waarde.

Groei aantal webwinkels stagneert in Europa

26/07/2017

Het percentage bedrijven dat online verkoopt in de Europese Unie is aan het stagneren. Uit hetzelfde onderzoek blijkt ook dat veel bedrijven niet zo graag over de landsgrenzen heen verkopen, omdat ze angst hebben voor fraude.

Back to top