Chanel start webwinkel voor schoonheidsproducten | RetailDetail

Chanel start webwinkel voor schoonheidsproducten

Chanel start webwinkel voor schoonheidsproducten

Het Franse modemerk Chanel verkoopt zijn schoonheidsproducten voortaan ook via een webwinkel. Leveringen vanaf 100 euro worden gratis aan huis geleverd, voor kleinere bestellingen bedragen de leveringskosten 10 euro.

Gratis staaltjes bij levering

Het aanbod in de webwinkel bestaat uit parfums, maquillage en producten voor huidverzorging. Wie een bestelling plaatst, mag ook nog gratis twee staaltjes van andere producten kiezen. Zijn de aangevraagde staaltjes uitgeput, dan mag Chanel andere staaltjes toevoegen. Het productaanbod is onder voorbehoud van een beschikbare voorraad: als een product niet voorradig is, kan de consument vragen om per mail te worden geïnformeerd van het moment waarop de aanvoer opnieuw verzekerd is.

 

De levering op het aangeduide adres gebeurt binnen de dertig kalenderdagen en wordt zowel in België als Nederland uitgevoerd door TNT, op weekdagen tussen 8u en 18u. De bestemmeling wordt per mail en per sms van het precieze moment van levering op de hoogte gebracht. Is hij dan niet aanwezig, dan kan hij een ander leveringsmoment of een andere afleveringsplaats afspreken.

 

Voor het terugsturen of het omruilen van producten die in de webwinkel worden verkocht, kan de consument echter niet terecht in een fysiek verkooppunt van Chanel of in een ander verkooppunt waarin dit merk wordt verkocht.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Henkel en PostNL stappen in Nederlands wasplatform

24/05/2018

Een nieuwe Nederlandse startup, Dobbi, draait de was voor jou: de onderneming haalt thuis je vuile was op en brengt het schoon gestreken en gevouwen terug. PostNL en Henkel investeren al mee in het bedrijf, dat een nieuwe disruptor wil zijn.

Carrefour geeft meer details over transformatieplan

22/05/2018

Gezondheid en digitalisering zijn speerpunten in de plannen van Carrefour Belgium. Binnenkort kunnen klanten e-commerce bestellingen afhalen of terugbrengen in alle Express buurtwinkels. In de hypermarkten maakt non-food plaats voor bio en horeca.

Belgian Friday is nieuw Belgisch online koopjesweekend

15/05/2018

Na Black Friday is er nu ook de eerste Belgian Friday: de ketens Kiabi, La RedouteSarenza, Veritas, Jack & Jones en Tape à l'Oeil lanceren op vrijdag 18 mei een nieuw winkelevenement, met kortingen en acties voor wie online shopt.

Deverfwebshop.be gaat Frans en zoekt partner

14/05/2018

Het Oost-Vlaamse deverfwebshop.be lanceert een Franstalige website: de verfspecialist wil met boutiquepeinture.fr zowel de Waalse als de Franse markt bedienen en zoekt ook een partner voor verdere expansie.

Webwinkels klagen over Bpost

11/05/2018

De combinatie van een korte werkweek en een toevloed aan online bestellingen leidde ertoe dat Bpost duizenden pakjes te laat leverde bij de klanten. Enkele webshops, waaronder Smartphoto, eisen een schadevergoeding.

Henkel houdt stand in onzekere marktomstandigheden

09/05/2018

Ondanks negatieve wisselkoerseffecten en logistieke problemen in de Verenigde Staten ziet Henkel toch positieve ontwikkelingen in het eerste kwartaal. De lijmafdeling deed het beter dan de divisies wasmiddelen en beauty.