Chanel start webwinkel voor schoonheidsproducten

Chanel start webwinkel voor schoonheidsproducten

Het Franse modemerk Chanel verkoopt zijn schoonheidsproducten voortaan ook via een webwinkel. Leveringen vanaf 100 euro worden gratis aan huis geleverd, voor kleinere bestellingen bedragen de leveringskosten 10 euro.

Gratis staaltjes bij levering

Het aanbod in de webwinkel bestaat uit parfums, maquillage en producten voor huidverzorging. Wie een bestelling plaatst, mag ook nog gratis twee staaltjes van andere producten kiezen. Zijn de aangevraagde staaltjes uitgeput, dan mag Chanel andere staaltjes toevoegen. Het productaanbod is onder voorbehoud van een beschikbare voorraad: als een product niet voorradig is, kan de consument vragen om per mail te worden geïnformeerd van het moment waarop de aanvoer opnieuw verzekerd is.

 

De levering op het aangeduide adres gebeurt binnen de dertig kalenderdagen en wordt zowel in België als Nederland uitgevoerd door TNT, op weekdagen tussen 8u en 18u. De bestemmeling wordt per mail en per sms van het precieze moment van levering op de hoogte gebracht. Is hij dan niet aanwezig, dan kan hij een ander leveringsmoment of een andere afleveringsplaats afspreken.

 

Voor het terugsturen of het omruilen van producten die in de webwinkel worden verkocht, kan de consument echter niet terecht in een fysiek verkooppunt van Chanel of in een ander verkooppunt waarin dit merk wordt verkocht.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zalando gaat ook make-up verkopen

18/10/2017

De modewebshop Zalando gaat in Duitsland voortaan ook schoonheidsproducten verkopen. Om die nieuwe producten in de kijker te zetten komt er een fysieke schoonheidswinkel in Berlijn. Zalando maakte ook kwartaalcijfers bekend, met een omzetgroei van bijna 30%.

Amazon werkt aan eigen sportkleding

17/10/2017

Amazon zou momenteel werken aan eigen collecties sportkleding en daarvoor al contact hebben met producenten die ook al werken voor ketens als Gap en Uniqlo. Momenteel produceren ze wel nog maar kleine aantallen.

Safe.Shop is nieuw wereldwijd e-commercekeurmerk

16/10/2017

Met Safe.Shop is het eerste wereldwijde keurmerk voor de e-commercesector gelanceerd. Momenteel zijn er nog maar twaalf landen aangesloten, maar dat aantal moet in de toekomst flink uitgebreid worden.

Parcify test deurslot dat klant vanop afstand kan openen

11/10/2017

Pakjesbedrijf Parcify test in Antwerpen een nieuw systeem, waarbij klanten een deurslot krijgen dat vanop afstand kan worden geopend. Zo kan de koerier het pakje bij de klant binnen zetten, zodat het niet gestolen kan worden.

Modeplatform About You van start in Nederland en België

11/10/2017

Dinsdag is de Duitse modewebshop About You officieel gelanceerd in België en Nederland. About You, de tweede grootste online moderetailer in Europa, was eerder al wel onofficieel actief in Nederland.

Dollar Shave Club op weg naar Europa

10/10/2017

Volgend jaar wil de Dollar Shave Club zijn opwachting maken in Europa. De abonnementsdienst voor scheermesjes, die in handen is van Unilever, is al langer een succes in de Verenigde Staten.

Back to top