Chanel start webwinkel voor schoonheidsproducten | RetailDetail

Chanel start webwinkel voor schoonheidsproducten

Chanel start webwinkel voor schoonheidsproducten

Het Franse modemerk Chanel verkoopt zijn schoonheidsproducten voortaan ook via een webwinkel. Leveringen vanaf 100 euro worden gratis aan huis geleverd, voor kleinere bestellingen bedragen de leveringskosten 10 euro.

Gratis staaltjes bij levering

Het aanbod in de webwinkel bestaat uit parfums, maquillage en producten voor huidverzorging. Wie een bestelling plaatst, mag ook nog gratis twee staaltjes van andere producten kiezen. Zijn de aangevraagde staaltjes uitgeput, dan mag Chanel andere staaltjes toevoegen. Het productaanbod is onder voorbehoud van een beschikbare voorraad: als een product niet voorradig is, kan de consument vragen om per mail te worden geïnformeerd van het moment waarop de aanvoer opnieuw verzekerd is.

 

De levering op het aangeduide adres gebeurt binnen de dertig kalenderdagen en wordt zowel in België als Nederland uitgevoerd door TNT, op weekdagen tussen 8u en 18u. De bestemmeling wordt per mail en per sms van het precieze moment van levering op de hoogte gebracht. Is hij dan niet aanwezig, dan kan hij een ander leveringsmoment of een andere afleveringsplaats afspreken.

 

Voor het terugsturen of het omruilen van producten die in de webwinkel worden verkocht, kan de consument echter niet terecht in een fysiek verkooppunt van Chanel of in een ander verkooppunt waarin dit merk wordt verkocht.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

“We zien platformen als de toekomst van retail” (Jan Huysmans, bol.com)

22/02/2018

Steeds meer retailers bieden hun producten aan op online marktplaatsen, naast hun eigen webshop: zo profiteren ze van e-commerce expertise en een groter bereik. Een succesformule die ook bij bol.com aan hoog tempo groeit.

Thierry Moubax (bpost): "Het businessmodel van de retail zal ingrijpend veranderen"

21/02/2018

Omnichannel is wat anders dan de optelsom van offline en online. Zijn retailers klaar voor een realiteit waarin de meeste aankoopbeslissingen genomen worden door digitale assistenten?

bpost vergroot zijn netwerk aan afhaalpunten

20/02/2018

(publireportage) Gemak speelt een steeds grotere rol bij online shopping en de huidige consument weet exact wat hij wil: zelf bepalen waar en wanneer zijn aankopen geleverd worden. bpost blijft dan ook zijn netwerk aan afhaalpunten verder uitbreiden.

Chanel neemt aandeel in online retailer Farfetch

19/02/2018

Het Franse modemerk Chanel heeft een minderheidsaandeel genomen in het Britse Farfetch. Chanel wil de kennis van de online retailer gebruiken om zelf meer digitale innovaties te ontwikkelen voor de eigen klanten.

Monoprix wil webshop Sarenza overnemen

19/02/2018

Winkelketen Monoprix, onderdeel van de Franse Groupe Casino, heeft gesprekken opgestart rond een overname van online schoenverkoper Sarenza. Sarenza is een van de belangrijkste online merken in Frankrijk.

Zalando breidt samenwerking met Duitse retailers uit

16/02/2018

Zalando heeft de samenwerking met fysieke retailers in Duitsland verder uitgebreid. Schoenwinkels konden al bestellingen versturen via Zalando en nu is dat ook het geval voor winkels die kleding verkopen.

Back to top