Delbôve Cosmetics opent tweede winkel in Antwerpen

Delbôve Cosmetics opent tweede winkel in Antwerpen

Het Belgische huidverzorgingsmerk Delbôve Cosmetics heeft een tweede boetiek geopend in Antwerpen, nadat het eerder ook al een filiaal opende in Brussel.

Productie volledig in België

De Antwerpse winkel is te vinden in de Korte Gasthuisstraat, waar een breed assortiment van de producten van het merk zal worden verkocht. Alle producten van Delbôve zijn gebaseerd op homeostase, waarbij de huid zelf in staat wordt gesteld om een natuurlijk evenwicht in stand te houden.

 

Delbôve Cosmetics werd in 1965 opgericht door Marion en Roger Delbôve. Dat deden ze naar aanleiding van het succes van hun Crème Sorcière, die samen met de Eau Sorcière de basis is voor alle behandelingen van het merk. Daarnaast biedt het nog negentien andere huidverzorgingen aan die inspelen op de specifieke behoeftes van de klant. Alle producten worden ontwikkeld en geproduceerd in België.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Grondige herpositionering voor Di

19/10/2017

Een stevig investeringsprogramma moet beautyretailer Di op de kaart zetten als een sterk merk. De krachtlijnen? Een uitgepuurd winkelbeeld, een exclusief assortiment, een e-shop en verhoogde communicatie-inspanningen.

Zalando gaat ook make-up verkopen

18/10/2017

De modewebshop Zalando gaat in Duitsland voortaan ook schoonheidsproducten verkopen. Om die nieuwe producten in de kijker te zetten komt er een fysieke schoonheidswinkel in Berlijn. Zalando maakte ook kwartaalcijfers bekend, met een omzetgroei van bijna 30%.

Dollar Shave Club op weg naar Europa

10/10/2017

Volgend jaar wil de Dollar Shave Club zijn opwachting maken in Europa. De abonnementsdienst voor scheermesjes, die in handen is van Unilever, is al langer een succes in de Verenigde Staten.

Steeds meer Antwerpse winkels kiezen voor zondagopening

09/10/2017

Steeds meer handelaars in Antwerpen kiezen ervoor om hun winkel ook op zondag open te houden. Dat kan sinds de binnenstad in 2014 werd erkend als toeristisch gebied. 

Essity: “Consumenten kunnen geen dag zonder onze producten”

05/10/2017

Zeg niet langer SCA Hygiene, zeg voortaan Essity. De producent van merken als Tena, Tork, Tempo, Edet, Plenty, Lotus, Okay en Demak'Up focust nog sterker op hygiëne en gezondheid. Vooral de incontinentiemarkt biedt groeipotentieel. 

Wasbar sluit vestiging in Antwerpen

04/10/2017

De tweede Antwerpse vestiging van Wasbar, de combinatie van een wassalon en een eetcafé, is na amper negen maanden alweer gesloten. De teller zakt voorlopig dus weer naar drie filialen. 

Back to top