Delbôve Cosmetics opent tweede winkel in Antwerpen | RetailDetail

Delbôve Cosmetics opent tweede winkel in Antwerpen

Delbôve Cosmetics opent tweede winkel in Antwerpen

Het Belgische huidverzorgingsmerk Delbôve Cosmetics heeft een tweede boetiek geopend in Antwerpen, nadat het eerder ook al een filiaal opende in Brussel.

Productie volledig in België

De Antwerpse winkel is te vinden in de Korte Gasthuisstraat, waar een breed assortiment van de producten van het merk zal worden verkocht. Alle producten van Delbôve zijn gebaseerd op homeostase, waarbij de huid zelf in staat wordt gesteld om een natuurlijk evenwicht in stand te houden.

 

Delbôve Cosmetics werd in 1965 opgericht door Marion en Roger Delbôve. Dat deden ze naar aanleiding van het succes van hun Crème Sorcière, die samen met de Eau Sorcière de basis is voor alle behandelingen van het merk. Daarnaast biedt het nog negentien andere huidverzorgingen aan die inspelen op de specifieke behoeftes van de klant. Alle producten worden ontwikkeld en geproduceerd in België.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Casa opent nieuwe winkel in Olen

13/08/2018

Interieurketen Casa heeft een nieuwe winkel geopend in Olen Shopping Park. De winkel, die bewust in de buurt van het Belgisch hoofdkantoor ligt, krijgt ook een nieuw winkelconcept.

Zalando Beauty Station gaat in zee met Estée Lauder

26/07/2018

De lang verwachte conceptwinkel van Zalando in Berlijn wil een testplatform zijn en een dialoog op gang brengen tussen cosmeticamerken en consumenten. Opmerkelijk is de nauwe samenwerking met Estée Lauder.

Wat zijn de meest inspirerende retailconcepten van Antwerpen?

26/07/2018

Voor inspirerende retail hoef je niet altijd ver te gaan. Vlakbij huis is volop innovatie te vinden, soms in het groot(s), soms in onverwachte hoekjes. Antwerp hunt gidst je langs smaakmakers, nu met exclusieve zomeractie.

Wil Kimberly-Clark af van z’n Europese tak?

20/07/2018

De producent van Kleenex-zakdoekjes, Huggies-luiers en Scottex-toiletpapier kampt met tegenvallende verkoopcijfers en oplopende kosten. Financiële bronnen vermoeden dan ook dat Kimberly-Clark Europese business wil verkopen.

Eerste Belgische stadswinkel voor The Belgian Chocolate House

19/07/2018

Voor het eerst opent The Belgian Chocolate House (de grootste chocoladeretailer ter wereld met liefst 1000 ton per jaar) een boetiek in een Belgische winkelstraat. Klanten kunnen er ook ter plaatse consumeren.

Retailhub x Living Tomorrow: Nieuwe innovatieworkshops op maat

17/07/2018

Wat worden de megatrends van morgen en hoe ziet je strategie er best uit? Neem een frisse innovatiestart met de workshops van retailhub en Living Tomorrow: een gezonde mix van plezier, ontspanning en topeducatie op maat van je bedrijf.