Douglas Gorinchem heropende met vernieuwd interieur | RetailDetail

Douglas Gorinchem heropende met vernieuwd interieur

Douglas Gorinchem heropende met vernieuwd interieur

Douglas Gorinchem heropende onlangs met een vernieuwd interieur. De winkel heeft tevens een Service Point. De service zorgt ervoor dat klanten binnen 24 uur hun product thuisbezorgd krijgen wanneer het niet in de winkel op voorraad is.

 

Assortiment uitgebreid

De klant vindt in de vernieuwde vestiging een breed assortiment aan exclusieve beautymerken en private labels. Door de renovatie is het assortiment uitgebreid met de merken Benefit Cosmetics, Origins en Smashbox.

 

De vernieuwing sluit aan op innovatie en het bieden van unieke klantbeleving, ondersteund door persoonlijk en professioneel advies, belangrijke kenmerken van Douglas Parfumerie. Met de bezorgservice van het Service Point speelt Douglas ook in op crosschannel retail. Op de internetzuil kan de klant het gehele Douglas-assortiment bekijken en tevens bestellen.

 

De bestelling wordt in de winkel afgerekend en er zijn geen verzendkosten of minimale bestelhoeveelheden aan verbonden. De order wordt de volgende dag op ieder gewenst adres in Nederland bezorgd.

 

 

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Cultmerk Aesop komt naar Antwerpen

04/06/2018

Het Australische schoonheidsmerk Aesop komt binnenkort met een eigen winkel naar Antwerpen: een voormalige sapjesbar aan de Nationalestraat krijgt de primeur. 

A.S. Watson (Kruidvat) lanceert online apotheek PharmaXpert.be

28/05/2018

Dank zij de lancering van een eigen online apotheek, PharmaXpert.be, kan de eigenaar van Kruidvat nu ook in België voorschriftvrije geneesmiddelen verkopen tegen voordelige prijzen.

Henkel en PostNL stappen in Nederlands wasplatform

24/05/2018

Een nieuwe Nederlandse startup, Dobbi, draait de was voor jou: de onderneming haalt thuis je vuile was op en brengt het schoon gestreken en gevouwen terug. PostNL en Henkel investeren al mee in het bedrijf, dat een nieuwe disruptor wil zijn.

Henkel houdt stand in onzekere marktomstandigheden

09/05/2018

Ondanks negatieve wisselkoerseffecten en logistieke problemen in de Verenigde Staten ziet Henkel toch positieve ontwikkelingen in het eerste kwartaal. De lijmafdeling deed het beter dan de divisies wasmiddelen en beauty.

Waarom Ecover niet meestapt in de promotie-oorlog

04/05/2018

Ecologische pionier Ecover mag weer wat rebelser worden en zoekt aansluiting bij de beginjaren. Het merk lanceert een nieuwe afwasmiddelfles en een televisiecampagne. De ambitie? Groei brengen in categorieën die onder druk staan.

P&G wil 100% recycleerbare verpakkingen tegen 2030

17/04/2018

Procter & Gamble kondigt nieuwe duurzaamheidsdoelen aan voor 2030, aangezien het de doelstellingen voor 2020 al voor een groot deel heeft gehaald. Tegen 2030 wil het onder meer alle verpakkingen recycleerbaar of herbruikbaar maken.