Eerste Luxemburgse boetiek voor Rituals Cosmetics | RetailDetail

Eerste Luxemburgse boetiek voor Rituals Cosmetics

Eerste Luxemburgse boetiek voor Rituals Cosmetics

In het Auchan-shoppingcenter in Kirchberg, Luxemburg, opende vandaag de eerste Rituals-shop van het groot-Hertogdom. 15 jaar na de oprichting telt de keten nu meer dan 350 winkels.

350 winkels

Na openingen in Londen, Barcelona, Lissabon, São Paulo en New York heeft Rituals nu ook in Luxemburg een eerste winkel. Die opende op 5 februari zijn deuren in het druk bezochte Auchan-winkelcentrum in Kirchberg. Inmiddels zijn er wereldwijd al meer dan 350 winkels van de keten. De allereerste Rituals opende 15 jaar geleden in Amsterdam.

 

Net zoals in de andere Rituals-winkels zijn prettige muziek, fijne geuren en vriendelijk personeel de hoofdingrediënten. Ook heeft deze nieuwe Rituals een ‘testereiland’ waar de 'home & body'-producten uitvoerig getest kunnen worden en is er ruimte voor advies over make-up, een handmassage of een kop Rituals-thee.

 

Rituals focust op producten die alledaagse routines moeten veranderen in betekenisvolle rituelen. Op de schappen in de winkels vind je zowel cosmetica en verzorgingsproducten als interieurproducten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Cultmerk Aesop komt naar Antwerpen

04/06/2018

Het Australische schoonheidsmerk Aesop komt binnenkort met een eigen winkel naar Antwerpen: een voormalige sapjesbar aan de Nationalestraat krijgt de primeur. 

A.S. Watson (Kruidvat) lanceert online apotheek PharmaXpert.be

28/05/2018

Dank zij de lancering van een eigen online apotheek, PharmaXpert.be, kan de eigenaar van Kruidvat nu ook in België voorschriftvrije geneesmiddelen verkopen tegen voordelige prijzen.

Henkel en PostNL stappen in Nederlands wasplatform

24/05/2018

Een nieuwe Nederlandse startup, Dobbi, draait de was voor jou: de onderneming haalt thuis je vuile was op en brengt het schoon gestreken en gevouwen terug. PostNL en Henkel investeren al mee in het bedrijf, dat een nieuwe disruptor wil zijn.

Henkel houdt stand in onzekere marktomstandigheden

09/05/2018

Ondanks negatieve wisselkoerseffecten en logistieke problemen in de Verenigde Staten ziet Henkel toch positieve ontwikkelingen in het eerste kwartaal. De lijmafdeling deed het beter dan de divisies wasmiddelen en beauty.

Waarom Ecover niet meestapt in de promotie-oorlog

04/05/2018

Ecologische pionier Ecover mag weer wat rebelser worden en zoekt aansluiting bij de beginjaren. Het merk lanceert een nieuwe afwasmiddelfles en een televisiecampagne. De ambitie? Groei brengen in categorieën die onder druk staan.

P&G wil 100% recycleerbare verpakkingen tegen 2030

17/04/2018

Procter & Gamble kondigt nieuwe duurzaamheidsdoelen aan voor 2030, aangezien het de doelstellingen voor 2020 al voor een groot deel heeft gehaald. Tegen 2030 wil het onder meer alle verpakkingen recycleerbaar of herbruikbaar maken.