Forever Flawless neergestreken in Antwerpen | RetailDetail

Forever Flawless neergestreken in Antwerpen

Forever Flawless neergestreken in Antwerpen

Het Amerikaanse luxecosmeticamerk Forever Flawless heeft zopas zijn tweede vestiging in ons land geopend in de Schuttershofstraat in Antwerpen.

Diamantpoeder in de diamantstad

Forever Flawless, bekend voor zijn cosmeticaproducten waarin diamantpoeder verwerkt is, heeft zopas zijn intrek genomen in een 100 m² groot pand aan de Schuttershofstraat, vlak naast de ook al nieuwe winkel van het Franse luxemerk Chanel.

 

Behalve een shop waar de dames producten kunnen uitproberen, beschikt de winkel ook nog over een VIP-ruimte voor schoonheidsbehandelingen. 

 

Vijftiende buitenlandse vestiging 

Een jaar geleden openden de Amerikanen al een eerste Belgische winkel in Brussel, in de Louisa-galerij. Eerder dit jaar streken ze ook al neer bij onze Noorderburen, in de Amsterdamse PC Hooftstraat.

 

De Antwerpse vestiging is pas de vijftiende buiten Amerika. Forever Flawless heeft ruim 50 verkooppunten in Amerika (deels in eigen beheer) en is internationaal ook aanwezig in onder meer Hongkong, Londen, Singapore en Sydney.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Henkel en PostNL stappen in Nederlands wasplatform

24/05/2018

Een nieuwe Nederlandse startup, Dobbi, draait de was voor jou: de onderneming haalt thuis je vuile was op en brengt het schoon gestreken en gevouwen terug. PostNL en Henkel investeren al mee in het bedrijf, dat een nieuwe disruptor wil zijn.

Henkel houdt stand in onzekere marktomstandigheden

09/05/2018

Ondanks negatieve wisselkoerseffecten en logistieke problemen in de Verenigde Staten ziet Henkel toch positieve ontwikkelingen in het eerste kwartaal. De lijmafdeling deed het beter dan de divisies wasmiddelen en beauty.

Waarom Ecover niet meestapt in de promotie-oorlog

04/05/2018

Ecologische pionier Ecover mag weer wat rebelser worden en zoekt aansluiting bij de beginjaren. Het merk lanceert een nieuwe afwasmiddelfles en een televisiecampagne. De ambitie? Groei brengen in categorieën die onder druk staan.

P&G wil 100% recycleerbare verpakkingen tegen 2030

17/04/2018

Procter & Gamble kondigt nieuwe duurzaamheidsdoelen aan voor 2030, aangezien het de doelstellingen voor 2020 al voor een groot deel heeft gehaald. Tegen 2030 wil het onder meer alle verpakkingen recycleerbaar of herbruikbaar maken.

Zalando start met verkoop schoonheidsproducten

23/03/2018

Zalando is vandaag in Duitsland gestart met de verkoop van schoonheidsproducten. Die stap werd in oktober al aangekondigd door het Duitse bedrijf en is nu dus een feit. Markten buiten Duitsland volgen wel pas later.

Eigenaar CK Hutchison zet stap opzij

19/03/2018

Li Ka-shing, de eigenaar en topman van CK Hutchison (het bedrijf achter ketens als Kruidvat en ICI Paris XL), zet half mei een stap opzij. Dan geeft de 89-jarige de fakkel door aan zijn oudste zoon, Victor Li.