Geurenwebshop Parfumerie.nl komt naar België | RetailDetail

Geurenwebshop Parfumerie.nl komt naar België

Geurenwebshop Parfumerie.nl komt naar België

De Nederlandse online geurenwinkel Parfumerie.nl breidt zijn diensten uit naar België. Via de domeinnaam Parfumerie.be zal hier exact hetzelfde assortiment aangeboden worden als op de thuismarkt.

Levering vanuit Amsterdam

"Ons groeiend aantal klanten in Nederland heeft ons doen besluiten om de Belgische markt te betreden met een aparte afdeling en domeinnaam", licht Hugo de Groot van Parfumerie.nl de stap toe op de Nederlandse vaksite Twinkle. Het bedrijf opent een eigen servicelijn voor Belgische klanten en wil een BeCommerce-label verwerven om de betrouwbaarheid van de dienstverlening aan te tonen.

 

Parfumerie.nl heeft een assortiment van 4000 parfums en verkoopt tevens aanverwant assortiment als aftershaves, badproducten en zepen. De levering gebeurt gewoon vanuit het magazijn in Amsterdam: "We werken op dit moment vanuit Nederland met DPD Pakketdienst samen om de bestellingen bij onze Belgische klanten te bezorgen. Ook starten we binnenkort een samenwerking met Kiala als vervoerder. In 2015 evalueren we of we moeten gaan leveren vanuit een apart magazijn in België."

 

De webwinkel beschikt in Nederland ook over twee fysieke winkels, maar heeft geen plannen om een filiaal in een Belgische winkelstraat te openen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Cultmerk Aesop komt naar Antwerpen

04/06/2018

Het Australische schoonheidsmerk Aesop komt binnenkort met een eigen winkel naar Antwerpen: een voormalige sapjesbar aan de Nationalestraat krijgt de primeur. 

A.S. Watson (Kruidvat) lanceert online apotheek PharmaXpert.be

28/05/2018

Dank zij de lancering van een eigen online apotheek, PharmaXpert.be, kan de eigenaar van Kruidvat nu ook in België voorschriftvrije geneesmiddelen verkopen tegen voordelige prijzen.

Henkel en PostNL stappen in Nederlands wasplatform

24/05/2018

Een nieuwe Nederlandse startup, Dobbi, draait de was voor jou: de onderneming haalt thuis je vuile was op en brengt het schoon gestreken en gevouwen terug. PostNL en Henkel investeren al mee in het bedrijf, dat een nieuwe disruptor wil zijn.

Henkel houdt stand in onzekere marktomstandigheden

09/05/2018

Ondanks negatieve wisselkoerseffecten en logistieke problemen in de Verenigde Staten ziet Henkel toch positieve ontwikkelingen in het eerste kwartaal. De lijmafdeling deed het beter dan de divisies wasmiddelen en beauty.

Waarom Ecover niet meestapt in de promotie-oorlog

04/05/2018

Ecologische pionier Ecover mag weer wat rebelser worden en zoekt aansluiting bij de beginjaren. Het merk lanceert een nieuwe afwasmiddelfles en een televisiecampagne. De ambitie? Groei brengen in categorieën die onder druk staan.

P&G wil 100% recycleerbare verpakkingen tegen 2030

17/04/2018

Procter & Gamble kondigt nieuwe duurzaamheidsdoelen aan voor 2030, aangezien het de doelstellingen voor 2020 al voor een groot deel heeft gehaald. Tegen 2030 wil het onder meer alle verpakkingen recycleerbaar of herbruikbaar maken.