Geurenwebshop Parfumerie.nl komt naar België

Geurenwebshop Parfumerie.nl komt naar België

De Nederlandse online geurenwinkel Parfumerie.nl breidt zijn diensten uit naar België. Via de domeinnaam Parfumerie.be zal hier exact hetzelfde assortiment aangeboden worden als op de thuismarkt.

Levering vanuit Amsterdam

"Ons groeiend aantal klanten in Nederland heeft ons doen besluiten om de Belgische markt te betreden met een aparte afdeling en domeinnaam", licht Hugo de Groot van Parfumerie.nl de stap toe op de Nederlandse vaksite Twinkle. Het bedrijf opent een eigen servicelijn voor Belgische klanten en wil een BeCommerce-label verwerven om de betrouwbaarheid van de dienstverlening aan te tonen.

 

Parfumerie.nl heeft een assortiment van 4000 parfums en verkoopt tevens aanverwant assortiment als aftershaves, badproducten en zepen. De levering gebeurt gewoon vanuit het magazijn in Amsterdam: "We werken op dit moment vanuit Nederland met DPD Pakketdienst samen om de bestellingen bij onze Belgische klanten te bezorgen. Ook starten we binnenkort een samenwerking met Kiala als vervoerder. In 2015 evalueren we of we moeten gaan leveren vanuit een apart magazijn in België."

 

De webwinkel beschikt in Nederland ook over twee fysieke winkels, maar heeft geen plannen om een filiaal in een Belgische winkelstraat te openen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Nu ook geneesmiddelen op voorschrift bij webshop Multipharma

24/10/2017

Multipharma heeft de dienstverlening op zijn webshop uitgebreid: naast parafarmaceutische producten en voorschriftvrije geneesmiddelen kunnen klanten nu ook geneesmiddelen op voorschrift reserveren.

Grondige herpositionering voor Di

19/10/2017

Een stevig investeringsprogramma moet beautyretailer Di op de kaart zetten als een sterk merk. De krachtlijnen? Een uitgepuurd winkelbeeld, een exclusief assortiment, een e-shop en verhoogde communicatie-inspanningen.

Zalando gaat ook make-up verkopen

18/10/2017

De modewebshop Zalando gaat in Duitsland voortaan ook schoonheidsproducten verkopen. Om die nieuwe producten in de kijker te zetten komt er een fysieke schoonheidswinkel in Berlijn. Zalando maakte ook kwartaalcijfers bekend, met een omzetgroei van bijna 30%.

Dollar Shave Club op weg naar Europa

10/10/2017

Volgend jaar wil de Dollar Shave Club zijn opwachting maken in Europa. De abonnementsdienst voor scheermesjes, die in handen is van Unilever, is al langer een succes in de Verenigde Staten.

Essity: “Consumenten kunnen geen dag zonder onze producten”

05/10/2017

Zeg niet langer SCA Hygiene, zeg voortaan Essity. De producent van merken als Tena, Tork, Tempo, Edet, Plenty, Lotus, Okay en Demak'Up focust nog sterker op hygiëne en gezondheid. Vooral de incontinentiemarkt biedt groeipotentieel. 

Belgisch parfummerk BillyXClub opent eerste eigen winkel

26/09/2017

In de Kammenstraat in Antwerpen heeft parfumlabel BillyXClub een eerste eigen winkel geopend. Tot nu toe waren de parfums enkel te koop in verschillende winkels van CKS en in de webshop.

Back to top