Hairdis opent nieuwe vestiging in Brussel

Hairdis opent nieuwe vestiging in Brussel

De haar- en beautyketen Hairdis opent binnenkort een nieuwe vestiging op de Elsensesteenweg in Brussel. Het zal de achtste winkel van de keten zijn in België. De deuren van het filiaal zullen op 12 december geopend worden.

Focus op make-up

In de nieuwe winkel zal nog meer de nadruk worden gelegd op het assortiment make-up. Zo worden er stukken van de winkels besteed aan de merken Flormar en Peggy Sage. Klanten zullen met advies geholpen worden door de medewerkers in de winkel.


Die winkel heeft een oppervlakte van 200 vierkante meter en verkoopt naast Flormar en Peggy Sage ook merken zoals L'Oréal, Wella en Schwarzkopf.


Hairdis opende begin oktober nog zijn tweede Waalse winkel in Namen. Daarnaast zijn er ook vestigingen te vinden in Gent, Wijnegem, Waterloo en meerdere in Brussel. De keten werd pas vier jaar geleden opgericht en is ondertussen uitgegroeid tot de marktleider in zijn segment in Brussel en Waals-Brabant.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Nu ook geneesmiddelen op voorschrift bij webshop Multipharma

24/10/2017

Multipharma heeft de dienstverlening op zijn webshop uitgebreid: naast parafarmaceutische producten en voorschriftvrije geneesmiddelen kunnen klanten nu ook geneesmiddelen op voorschrift reserveren.

Grondige herpositionering voor Di

19/10/2017

Een stevig investeringsprogramma moet beautyretailer Di op de kaart zetten als een sterk merk. De krachtlijnen? Een uitgepuurd winkelbeeld, een exclusief assortiment, een e-shop en verhoogde communicatie-inspanningen.

Zalando gaat ook make-up verkopen

18/10/2017

De modewebshop Zalando gaat in Duitsland voortaan ook schoonheidsproducten verkopen. Om die nieuwe producten in de kijker te zetten komt er een fysieke schoonheidswinkel in Berlijn. Zalando maakte ook kwartaalcijfers bekend, met een omzetgroei van bijna 30%.

Dollar Shave Club op weg naar Europa

10/10/2017

Volgend jaar wil de Dollar Shave Club zijn opwachting maken in Europa. De abonnementsdienst voor scheermesjes, die in handen is van Unilever, is al langer een succes in de Verenigde Staten.

Essity: “Consumenten kunnen geen dag zonder onze producten”

05/10/2017

Zeg niet langer SCA Hygiene, zeg voortaan Essity. De producent van merken als Tena, Tork, Tempo, Edet, Plenty, Lotus, Okay en Demak'Up focust nog sterker op hygiëne en gezondheid. Vooral de incontinentiemarkt biedt groeipotentieel. 

Belgisch parfummerk BillyXClub opent eerste eigen winkel

26/09/2017

In de Kammenstraat in Antwerpen heeft parfumlabel BillyXClub een eerste eigen winkel geopend. Tot nu toe waren de parfums enkel te koop in verschillende winkels van CKS en in de webshop.

Back to top