Holland & Barrett heeft in één week drie winkels geopend

Holland & Barrett heeft in één week drie winkels geopend

Winkelketen Holland & Barrett heeft in Nederland in één week tijd drie nieuwe winkels geopend. Maandag werd er een winkel geopend in Hellevoetsluis, een dag later was het de beurt aan Maastricht en het derde filiaal opende gisteren zijn deuren in Amsterdam.

 

Rebranding

De nieuwe winkel in Amsterdam is ondertussen al de 17e winkel van Holland & Barrett in de Nederlandse hoofdstad. Het nieuwste filiaal is te vinden in de Beethovenstraat, een winkelstraat die vooral bekend is vanwege de aanwezigheid van enkele chique modezaken.

 

De opening in Maastricht betekende al de derde winkel van het bedrijf in de stad, maar het is de eerste die onder de vlag van Holland & Barrett vaart. Die vestiging is te vinden in de Wycker Brugstraat.

 

De winkel in Hellevoetsluis is de eerste in de gemeente. De winkel vond zijn plek in het winkelcentrum De Struytse Hoeck, waar ruimte is voor ongeveer 130 verschillende winkels en voortaan dus ook een Holland & Barrett.

 

Holland & Barrett maakt dit jaar werk van een grote rebranding, waarbij het merk De Tuinen uit het straatbeeld verdwijnt. De producten en de medewerkers blijven hetzelfde, maar de naam en het interieur wordt aangepast, om zo beter aan te sluiten bij het Britse moederbedrijf.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Eerste Belgische Blokkers volgens nieuw concept heropend

23/11/2017

De Nederlandse keten Blokker heeft de voorbije dagen de eerste vestigingen heropend die volgens het nieuwe concept van de keten zijn ingericht. In Nederland is het nieuwe concept al bij meer dan 300 winkels te vinden.

Nu ook geneesmiddelen op voorschrift bij webshop Multipharma

24/10/2017

Multipharma heeft de dienstverlening op zijn webshop uitgebreid: naast parafarmaceutische producten en voorschriftvrije geneesmiddelen kunnen klanten nu ook geneesmiddelen op voorschrift reserveren.

Grondige herpositionering voor Di

19/10/2017

Een stevig investeringsprogramma moet beautyretailer Di op de kaart zetten als een sterk merk. De krachtlijnen? Een uitgepuurd winkelbeeld, een exclusief assortiment, een e-shop en verhoogde communicatie-inspanningen.

Zalando gaat ook make-up verkopen

18/10/2017

De modewebshop Zalando gaat in Duitsland voortaan ook schoonheidsproducten verkopen. Om die nieuwe producten in de kijker te zetten komt er een fysieke schoonheidswinkel in Berlijn. Zalando maakte ook kwartaalcijfers bekend, met een omzetgroei van bijna 30%.

Dollar Shave Club op weg naar Europa

10/10/2017

Volgend jaar wil de Dollar Shave Club zijn opwachting maken in Europa. De abonnementsdienst voor scheermesjes, die in handen is van Unilever, is al langer een succes in de Verenigde Staten.

Essity: “Consumenten kunnen geen dag zonder onze producten”

05/10/2017

Zeg niet langer SCA Hygiene, zeg voortaan Essity. De producent van merken als Tena, Tork, Tempo, Edet, Plenty, Lotus, Okay en Demak'Up focust nog sterker op hygiëne en gezondheid. Vooral de incontinentiemarkt biedt groeipotentieel. 

Back to top