Holland & Barrett heeft in één week drie winkels geopend | RetailDetail

Holland & Barrett heeft in één week drie winkels geopend

Holland & Barrett heeft in één week drie winkels geopend

Winkelketen Holland & Barrett heeft in Nederland in één week tijd drie nieuwe winkels geopend. Maandag werd er een winkel geopend in Hellevoetsluis, een dag later was het de beurt aan Maastricht en het derde filiaal opende gisteren zijn deuren in Amsterdam.

 

Rebranding

De nieuwe winkel in Amsterdam is ondertussen al de 17e winkel van Holland & Barrett in de Nederlandse hoofdstad. Het nieuwste filiaal is te vinden in de Beethovenstraat, een winkelstraat die vooral bekend is vanwege de aanwezigheid van enkele chique modezaken.

 

De opening in Maastricht betekende al de derde winkel van het bedrijf in de stad, maar het is de eerste die onder de vlag van Holland & Barrett vaart. Die vestiging is te vinden in de Wycker Brugstraat.

 

De winkel in Hellevoetsluis is de eerste in de gemeente. De winkel vond zijn plek in het winkelcentrum De Struytse Hoeck, waar ruimte is voor ongeveer 130 verschillende winkels en voortaan dus ook een Holland & Barrett.

 

Holland & Barrett maakt dit jaar werk van een grote rebranding, waarbij het merk De Tuinen uit het straatbeeld verdwijnt. De producten en de medewerkers blijven hetzelfde, maar de naam en het interieur wordt aangepast, om zo beter aan te sluiten bij het Britse moederbedrijf.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Snoep maar lekker verder!

18/05/2018

Hoe Colruyt zo goedkoop kan blijven, wat Albert Heijn bekokstooft in het versrayon, waarom Delhaize glutenvrij wordt en hoe vrolijk het er bij Aldi aan toe gaat? Dat verneemt u in het pittig gekruide weekoverzicht van RetailDetail Food.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Henkel houdt stand in onzekere marktomstandigheden

09/05/2018

Ondanks negatieve wisselkoerseffecten en logistieke problemen in de Verenigde Staten ziet Henkel toch positieve ontwikkelingen in het eerste kwartaal. De lijmafdeling deed het beter dan de divisies wasmiddelen en beauty.

Waarom Ecover niet meestapt in de promotie-oorlog

04/05/2018

Ecologische pionier Ecover mag weer wat rebelser worden en zoekt aansluiting bij de beginjaren. Het merk lanceert een nieuwe afwasmiddelfles en een televisiecampagne. De ambitie? Groei brengen in categorieën die onder druk staan.

P&G wil 100% recycleerbare verpakkingen tegen 2030

17/04/2018

Procter & Gamble kondigt nieuwe duurzaamheidsdoelen aan voor 2030, aangezien het de doelstellingen voor 2020 al voor een groot deel heeft gehaald. Tegen 2030 wil het onder meer alle verpakkingen recycleerbaar of herbruikbaar maken.

Gentse binnenstad is een winkelstraatje rijker

26/03/2018

De Gentse Kouterdreef, een steegje dat de Kalandeberg met de Kouter verbindt, is sinds dit weekend de thuishaven van alvast Calvin Klein Underwear, Gant, Juttu en Tommy Hilfiger. Winkelaars zullen de winkelstraat wel moeten delen met koning Auto.