ICI Paris XL opent filiaal op Gouden Kruispunt | RetailDetail

ICI Paris XL opent filiaal op Gouden Kruispunt

ICI Paris XL opent filiaal op Gouden Kruispunt

Parfumerieketen ICI Paris XL heeft een filiaal geopend op het Gouden Kruispunt in Tielt-Winge. De nieuwe winkel van ICI Paris XL in het winkelcentrum is goed voor een oppervlakte van ongeveer 120 vierkante meter.

Persoonlijk advies

In de nieuwe vestiging kunnen klanten persoonlijk advies krijgen van de beauty-experten van de keten. Naast ICI Paris XL zijn onder andere ook Cassis/Paprika, Berca, Neckermann, Mobistar en Leonidas te vinden op de winkelstraat.


ICI Paris XL werd opgericht in 1968 toen de oprichters een eerste winkel openden in Elsene, in de rand rond Brussel. Het succes van de winkel zorgde ervoor dat er snel andere winkels werden geopend in de omgeving van Brussel.

 

In 1997 zette ICI Paris XL de eerste stap naar het buitenland met de opening van een winkel in Nederland. Momenteel heeft de keten 278 vestigingen in vier landen: België, Nederland, Luxemburg en Duitsland.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Cultmerk Aesop komt naar Antwerpen

04/06/2018

Het Australische schoonheidsmerk Aesop komt binnenkort met een eigen winkel naar Antwerpen: een voormalige sapjesbar aan de Nationalestraat krijgt de primeur. 

A.S. Watson (Kruidvat) lanceert online apotheek PharmaXpert.be

28/05/2018

Dank zij de lancering van een eigen online apotheek, PharmaXpert.be, kan de eigenaar van Kruidvat nu ook in België voorschriftvrije geneesmiddelen verkopen tegen voordelige prijzen.

Henkel en PostNL stappen in Nederlands wasplatform

24/05/2018

Een nieuwe Nederlandse startup, Dobbi, draait de was voor jou: de onderneming haalt thuis je vuile was op en brengt het schoon gestreken en gevouwen terug. PostNL en Henkel investeren al mee in het bedrijf, dat een nieuwe disruptor wil zijn.

Henkel houdt stand in onzekere marktomstandigheden

09/05/2018

Ondanks negatieve wisselkoerseffecten en logistieke problemen in de Verenigde Staten ziet Henkel toch positieve ontwikkelingen in het eerste kwartaal. De lijmafdeling deed het beter dan de divisies wasmiddelen en beauty.

Waarom Ecover niet meestapt in de promotie-oorlog

04/05/2018

Ecologische pionier Ecover mag weer wat rebelser worden en zoekt aansluiting bij de beginjaren. Het merk lanceert een nieuwe afwasmiddelfles en een televisiecampagne. De ambitie? Groei brengen in categorieën die onder druk staan.

P&G wil 100% recycleerbare verpakkingen tegen 2030

17/04/2018

Procter & Gamble kondigt nieuwe duurzaamheidsdoelen aan voor 2030, aangezien het de doelstellingen voor 2020 al voor een groot deel heeft gehaald. Tegen 2030 wil het onder meer alle verpakkingen recycleerbaar of herbruikbaar maken.