Inglot opent eerste Belgische winkel

Inglot opent eerste Belgische winkel

Cosmeticaketen Inglot opent volgende week zijn eerste Belgische vestiging in Antwerpen. Daarnaast is ook de Nederlandse versie van de webshop heropend, na het faillissement van vorig jaar.

Shop-in-shops bij kappers

Het Poolse Inglot werd in oktober van vorig jaar failliet verklaard in Nederland, drie jaar nadat het zijn opwachting had gemaakt. Na een doorstart had Inglot enkel nog een brandstore in Amersfoort. "Inglot richt zich in Nederland voornamelijk op uitbreiding via shop-in-shops binnen grote kapperszaken", stelt een woordvoerder aan RetailNews.

 

Die Nederlandse versie van de webshop is volledig vernieuwd en er wordt nu meer nadruk gelegd op de uitgebreide kleurvariaties in het gamma van Inglot.

 

Wereldwijd heeft de Poolse cosmeticaketen meer dan driehonderd eigen winkels, met filialen in Londen, Barcelona, Milaan en New York.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Nu ook geneesmiddelen op voorschrift bij webshop Multipharma

24/10/2017

Multipharma heeft de dienstverlening op zijn webshop uitgebreid: naast parafarmaceutische producten en voorschriftvrije geneesmiddelen kunnen klanten nu ook geneesmiddelen op voorschrift reserveren.

Grondige herpositionering voor Di

19/10/2017

Een stevig investeringsprogramma moet beautyretailer Di op de kaart zetten als een sterk merk. De krachtlijnen? Een uitgepuurd winkelbeeld, een exclusief assortiment, een e-shop en verhoogde communicatie-inspanningen.

Zalando gaat ook make-up verkopen

18/10/2017

De modewebshop Zalando gaat in Duitsland voortaan ook schoonheidsproducten verkopen. Om die nieuwe producten in de kijker te zetten komt er een fysieke schoonheidswinkel in Berlijn. Zalando maakte ook kwartaalcijfers bekend, met een omzetgroei van bijna 30%.

Dollar Shave Club op weg naar Europa

10/10/2017

Volgend jaar wil de Dollar Shave Club zijn opwachting maken in Europa. De abonnementsdienst voor scheermesjes, die in handen is van Unilever, is al langer een succes in de Verenigde Staten.

Essity: “Consumenten kunnen geen dag zonder onze producten”

05/10/2017

Zeg niet langer SCA Hygiene, zeg voortaan Essity. De producent van merken als Tena, Tork, Tempo, Edet, Plenty, Lotus, Okay en Demak'Up focust nog sterker op hygiëne en gezondheid. Vooral de incontinentiemarkt biedt groeipotentieel. 

Belgisch parfummerk BillyXClub opent eerste eigen winkel

26/09/2017

In de Kammenstraat in Antwerpen heeft parfumlabel BillyXClub een eerste eigen winkel geopend. Tot nu toe waren de parfums enkel te koop in verschillende winkels van CKS en in de webshop.

Back to top