Kruidvat gaat op zoek naar nieuwe leveranciers | RetailDetail

Kruidvat gaat op zoek naar nieuwe leveranciers

Kruidvat gaat op zoek naar nieuwe leveranciers

Een eigen wondermiddeltje tegen vlekken gevonden? De perfecte anti-rimpelcrème ontwikkeld? Kruidvat geeft ze een kans op een plek op het schap. De drogisterieketen vraagt creatievelingen, zowel particulieren als leveranciers, hun idee te komen voorstellen op de A.S. Watson Ideeëndag op 14 oktober.

 


Presenteer je product aan Kruidvat

Een team van kruidvat-inkopers geeft die dag elke leverancier of particulier 15 minuten om zich in het Crowne Plaza Hotel van Antwerpen te laten overtuigen door het idee. Één van hen krijgt dan mogelijk de kans op een samenwerkingsakkoord met de drogisterijketen.

 

"Het product met het meeste potentieel maakt kans om opgenomen te worden in het Kruidvat-assortiment. Op deze originele manier wil Kruidvat in aanraking komen met nieuwe leveranciers," legt Lies Rahm, reclameverantwoordelijke voor Kruidvat België, uit.

Van schoonheidsproducten tot huis-tuin-en-keuken middeltjes

Ook in Nederland loopt een soortgelijk initiatief, waar volgens Kruidvat een grote respons op komt. De verschillende categorieën voor producten zijn: health & beauty, food & beverages en het household segment.

 

Geïnteresseerden kunnen zich inschrijven via www.kruidvat.be/ideeendag. Aanmelden kan tot 25 september a.s. 
 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Henkel houdt stand in onzekere marktomstandigheden

09/05/2018

Ondanks negatieve wisselkoerseffecten en logistieke problemen in de Verenigde Staten ziet Henkel toch positieve ontwikkelingen in het eerste kwartaal. De lijmafdeling deed het beter dan de divisies wasmiddelen en beauty.

Waarom Ecover niet meestapt in de promotie-oorlog

04/05/2018

Ecologische pionier Ecover mag weer wat rebelser worden en zoekt aansluiting bij de beginjaren. Het merk lanceert een nieuwe afwasmiddelfles en een televisiecampagne. De ambitie? Groei brengen in categorieën die onder druk staan.

P&G wil 100% recycleerbare verpakkingen tegen 2030

17/04/2018

Procter & Gamble kondigt nieuwe duurzaamheidsdoelen aan voor 2030, aangezien het de doelstellingen voor 2020 al voor een groot deel heeft gehaald. Tegen 2030 wil het onder meer alle verpakkingen recycleerbaar of herbruikbaar maken.

Zalando start met verkoop schoonheidsproducten

23/03/2018

Zalando is vandaag in Duitsland gestart met de verkoop van schoonheidsproducten. Die stap werd in oktober al aangekondigd door het Duitse bedrijf en is nu dus een feit. Markten buiten Duitsland volgen wel pas later.

Eigenaar CK Hutchison zet stap opzij

19/03/2018

Li Ka-shing, de eigenaar en topman van CK Hutchison (het bedrijf achter ketens als Kruidvat en ICI Paris XL), zet half mei een stap opzij. Dan geeft de 89-jarige de fakkel door aan zijn oudste zoon, Victor Li.

Europa wil wereldwijd verbod op dierenproeven bij make-up

27/02/2018

Een aantal leden van het Europees Parlement stellen dat er werk moet worden gemaakt van een wereldwijd verbod op dierenproeven die worden uitgevoerd door cosmeticabedrijven. In Europa geldt zo’n verbod al.