Kruidvat gaat op zoek naar nieuwe leveranciers

Kruidvat gaat op zoek naar nieuwe leveranciers

Een eigen wondermiddeltje tegen vlekken gevonden? De perfecte anti-rimpelcrème ontwikkeld? Kruidvat geeft ze een kans op een plek op het schap. De drogisterieketen vraagt creatievelingen, zowel particulieren als leveranciers, hun idee te komen voorstellen op de A.S. Watson Ideeëndag op 14 oktober.

 


Presenteer je product aan Kruidvat

Een team van kruidvat-inkopers geeft die dag elke leverancier of particulier 15 minuten om zich in het Crowne Plaza Hotel van Antwerpen te laten overtuigen door het idee. Één van hen krijgt dan mogelijk de kans op een samenwerkingsakkoord met de drogisterijketen.

 

"Het product met het meeste potentieel maakt kans om opgenomen te worden in het Kruidvat-assortiment. Op deze originele manier wil Kruidvat in aanraking komen met nieuwe leveranciers," legt Lies Rahm, reclameverantwoordelijke voor Kruidvat België, uit.

Van schoonheidsproducten tot huis-tuin-en-keuken middeltjes

Ook in Nederland loopt een soortgelijk initiatief, waar volgens Kruidvat een grote respons op komt. De verschillende categorieën voor producten zijn: health & beauty, food & beverages en het household segment.

 

Geïnteresseerden kunnen zich inschrijven via www.kruidvat.be/ideeendag. Aanmelden kan tot 25 september a.s. 
 

Tags: