Kruidvat gaat op zoek naar nieuwe leveranciers

Kruidvat gaat op zoek naar nieuwe leveranciers

Een eigen wondermiddeltje tegen vlekken gevonden? De perfecte anti-rimpelcrème ontwikkeld? Kruidvat geeft ze een kans op een plek op het schap. De drogisterieketen vraagt creatievelingen, zowel particulieren als leveranciers, hun idee te komen voorstellen op de A.S. Watson Ideeëndag op 14 oktober.

 


Presenteer je product aan Kruidvat

Een team van kruidvat-inkopers geeft die dag elke leverancier of particulier 15 minuten om zich in het Crowne Plaza Hotel van Antwerpen te laten overtuigen door het idee. Één van hen krijgt dan mogelijk de kans op een samenwerkingsakkoord met de drogisterijketen.

 

"Het product met het meeste potentieel maakt kans om opgenomen te worden in het Kruidvat-assortiment. Op deze originele manier wil Kruidvat in aanraking komen met nieuwe leveranciers," legt Lies Rahm, reclameverantwoordelijke voor Kruidvat België, uit.

Van schoonheidsproducten tot huis-tuin-en-keuken middeltjes

Ook in Nederland loopt een soortgelijk initiatief, waar volgens Kruidvat een grote respons op komt. De verschillende categorieën voor producten zijn: health & beauty, food & beverages en het household segment.

 

Geïnteresseerden kunnen zich inschrijven via www.kruidvat.be/ideeendag. Aanmelden kan tot 25 september a.s. 
 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Nu ook geneesmiddelen op voorschrift bij webshop Multipharma

24/10/2017

Multipharma heeft de dienstverlening op zijn webshop uitgebreid: naast parafarmaceutische producten en voorschriftvrije geneesmiddelen kunnen klanten nu ook geneesmiddelen op voorschrift reserveren.

Grondige herpositionering voor Di

19/10/2017

Een stevig investeringsprogramma moet beautyretailer Di op de kaart zetten als een sterk merk. De krachtlijnen? Een uitgepuurd winkelbeeld, een exclusief assortiment, een e-shop en verhoogde communicatie-inspanningen.

Zalando gaat ook make-up verkopen

18/10/2017

De modewebshop Zalando gaat in Duitsland voortaan ook schoonheidsproducten verkopen. Om die nieuwe producten in de kijker te zetten komt er een fysieke schoonheidswinkel in Berlijn. Zalando maakte ook kwartaalcijfers bekend, met een omzetgroei van bijna 30%.

Dollar Shave Club op weg naar Europa

10/10/2017

Volgend jaar wil de Dollar Shave Club zijn opwachting maken in Europa. De abonnementsdienst voor scheermesjes, die in handen is van Unilever, is al langer een succes in de Verenigde Staten.

Essity: “Consumenten kunnen geen dag zonder onze producten”

05/10/2017

Zeg niet langer SCA Hygiene, zeg voortaan Essity. De producent van merken als Tena, Tork, Tempo, Edet, Plenty, Lotus, Okay en Demak'Up focust nog sterker op hygiëne en gezondheid. Vooral de incontinentiemarkt biedt groeipotentieel. 

Belgisch parfummerk BillyXClub opent eerste eigen winkel

26/09/2017

In de Kammenstraat in Antwerpen heeft parfumlabel BillyXClub een eerste eigen winkel geopend. Tot nu toe waren de parfums enkel te koop in verschillende winkels van CKS en in de webshop.

Back to top