Kruidvat lanceert nieuw stadsconcept

Kruidvat lanceert nieuw stadsconcept

Kruidvat lanceert met Kruidvat in de stad een nieuw concept dat speciaal gericht is op de binnenstad. De eerste winkel volgens dat concept opende vandaag de deuren aan de Nieuwendijk in Amsterdam.

Nog drie vestigingen op de planning

In het nieuwe concept biedt Kruidvat een ruimer aanbod schoonheidsproducten, tussendoortjes voor onderweg en elke week nieuwe acties. Er zijn ook enkele exclusieve make-upmerken toegevoegd aan het assortiment, zoals Bronx, ProArtist en I Heart. Er is ook extra aandacht voor gezondheidsproducten.

 

Begin volgend jaar zullen er nog drie filialen van Kruidvat in de stad openen in Arnhem, Tilburg en Nijmegen.

 

“Wij willen met onze winkels zo goed mogelijk inspelen op de behoeften van onze klanten. In drukke winkelstraten zijn klanten meer georiënteerd op beautyproducten en modeaccessoires. Hier hebben we in onze stadswinkel meer ruimte voor gecreëerd. Ook bieden we in dit nieuwe winkelconcept tussendoortjes voor de lekkere trek en hebben we gekoelde dranken voor onderweg. Om extra gemak te bieden is er in de winkel gratis Wifi”, zegt Gerard van Breen, CEO van A.S. Watson Benelux, volgens Distrifood.