Kruidvat opent eerste Franse winkel

Kruidvat opent eerste Franse winkel

De Nederlandse winkelketen Kruidvat heeft met Frankrijk een nieuwe markt aangeboord. Het opent er vandaag namelijk zijn eerste filiaal. Die zal te vinden zijn in de stad Lille (Rijssel). Kruidvat zal er ook grote Franse merken verkopen.

Bewuste keuze voor centrum Europa

De eerste Franse winkel in Lille openen was voor Kruidvat een bewuste keuze. "Lille ligt in het centrum van Europa en is een aantrekkelijke stad die door veel mensen wordt bezocht. Ik kijk er naar uit om onze nieuwe klanten daar te gaan verrassen met ons bekende, brede aanbod en lage prijzen", zegt Gerard van Breen, CEO van Kruidvat.


De nieuwe winkel van Kruidvat is te vinden aan de Rue Léon Gambetta en heeft een oppervlakte van 400 vierkante meter, waar meer dan 10.000 producten zullen worden verkocht. Het assortiment bestaat uit een reeks eigen producten, maar Kruidvat verkoopt ook bekende Franse merken als Garnier, L'Oréal en Maybelline. In de Franse winkel worden ook wekelijks een aantal modeartikelen, snoepgoed, speelgoed en geschenkartikelen in de kijker gezet.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Nu ook geneesmiddelen op voorschrift bij webshop Multipharma

24/10/2017

Multipharma heeft de dienstverlening op zijn webshop uitgebreid: naast parafarmaceutische producten en voorschriftvrije geneesmiddelen kunnen klanten nu ook geneesmiddelen op voorschrift reserveren.

Grondige herpositionering voor Di

19/10/2017

Een stevig investeringsprogramma moet beautyretailer Di op de kaart zetten als een sterk merk. De krachtlijnen? Een uitgepuurd winkelbeeld, een exclusief assortiment, een e-shop en verhoogde communicatie-inspanningen.

Zalando gaat ook make-up verkopen

18/10/2017

De modewebshop Zalando gaat in Duitsland voortaan ook schoonheidsproducten verkopen. Om die nieuwe producten in de kijker te zetten komt er een fysieke schoonheidswinkel in Berlijn. Zalando maakte ook kwartaalcijfers bekend, met een omzetgroei van bijna 30%.

Dollar Shave Club op weg naar Europa

10/10/2017

Volgend jaar wil de Dollar Shave Club zijn opwachting maken in Europa. De abonnementsdienst voor scheermesjes, die in handen is van Unilever, is al langer een succes in de Verenigde Staten.

Essity: “Consumenten kunnen geen dag zonder onze producten”

05/10/2017

Zeg niet langer SCA Hygiene, zeg voortaan Essity. De producent van merken als Tena, Tork, Tempo, Edet, Plenty, Lotus, Okay en Demak'Up focust nog sterker op hygiëne en gezondheid. Vooral de incontinentiemarkt biedt groeipotentieel. 

Belgisch parfummerk BillyXClub opent eerste eigen winkel

26/09/2017

In de Kammenstraat in Antwerpen heeft parfumlabel BillyXClub een eerste eigen winkel geopend. Tot nu toe waren de parfums enkel te koop in verschillende winkels van CKS en in de webshop.

Back to top