L’Oréal opent winkel in Milaan

L’Oréal opent winkel in Milaan

Het Franse cosmeticamerk L'Oréal heeft in het Italiaanse Milaan een vierde Europese boetiek geopend. Eerder werden er ook al eigen winkels geopend in Stockholm, Madrid en Oslo.

Tiende winkel wereldwijd

L'Oréal opende zijn eerste Europese boetiek in Stockholm in augustus 2013 en zit ondertussen met ook zes filialen buiten Europa aan tien wereldwijd. Het pand in Milaan heeft een oppervlakte van 100 m² en verkoopt producten uit verschillende lijnen van het merk.

 

Het merk heeft nog niet uit de doeken gedaan welke richting het uit wil met de keten, maar door de gestage groei van het aantal winkels is het niet ondenkbaar dat de keten ook de komende jaren nog flink zal worden uitgebreid.

 

L'Oréal is één van de grootste cosmeticabedrijven in de wereld en verkoopt niet enkel producten onder eigen naam, maar ook de schoonheidsproducten van Diesel, Giorgio Armani en Stella McCartney worden verkocht onder de vlag van L'Oréal. Het is tevens het moederbedrijf van Lancôme en The Body Shop.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Nu ook geneesmiddelen op voorschrift bij webshop Multipharma

24/10/2017

Multipharma heeft de dienstverlening op zijn webshop uitgebreid: naast parafarmaceutische producten en voorschriftvrije geneesmiddelen kunnen klanten nu ook geneesmiddelen op voorschrift reserveren.

Grondige herpositionering voor Di

19/10/2017

Een stevig investeringsprogramma moet beautyretailer Di op de kaart zetten als een sterk merk. De krachtlijnen? Een uitgepuurd winkelbeeld, een exclusief assortiment, een e-shop en verhoogde communicatie-inspanningen.

Zalando gaat ook make-up verkopen

18/10/2017

De modewebshop Zalando gaat in Duitsland voortaan ook schoonheidsproducten verkopen. Om die nieuwe producten in de kijker te zetten komt er een fysieke schoonheidswinkel in Berlijn. Zalando maakte ook kwartaalcijfers bekend, met een omzetgroei van bijna 30%.

Dollar Shave Club op weg naar Europa

10/10/2017

Volgend jaar wil de Dollar Shave Club zijn opwachting maken in Europa. De abonnementsdienst voor scheermesjes, die in handen is van Unilever, is al langer een succes in de Verenigde Staten.

Essity: “Consumenten kunnen geen dag zonder onze producten”

05/10/2017

Zeg niet langer SCA Hygiene, zeg voortaan Essity. De producent van merken als Tena, Tork, Tempo, Edet, Plenty, Lotus, Okay en Demak'Up focust nog sterker op hygiëne en gezondheid. Vooral de incontinentiemarkt biedt groeipotentieel. 

Belgisch parfummerk BillyXClub opent eerste eigen winkel

26/09/2017

In de Kammenstraat in Antwerpen heeft parfumlabel BillyXClub een eerste eigen winkel geopend. Tot nu toe waren de parfums enkel te koop in verschillende winkels van CKS en in de webshop.

Back to top