Trekpleister-directeur wordt topman Kruidvat België en Frankrijk | RetailDetail

Trekpleister-directeur wordt topman Kruidvat België en Frankrijk

Trekpleister-directeur wordt topman Kruidvat België en Frankrijk
Foto: JPstock / Shutterstock.com

A.S. Watson, de holding achter Kruidvat, ICI PARIS XL en Trekpleister, heeft Roland van den Berg benoemd tot algemeen directeur van die laatste keten. Hij vervangt er Bert Verhoef, die aan het hoofd van Kruidvat België en Frankrijk komt te staan.

 

Roland van den Berg trekt aan de kar van Trekpleister

Van den Berg is vorig jaar gestart als e-commercedirecteur Benelux. Deze functie behoudt hij, maar krijgt er dus nu een extra rol bij in drogisterijketen Trekpleister. “Met 190 winkels is Trekpleister uitgegroeid tot een echte buurtdrogist, waar klanten altijd centraal staan en vakkundige medewerkers het verschil maken”, vertelt de nieuwe topman. 

 

“Om klanten op de juiste manier, op het juiste moment en via de juiste kanalen te bedienen, zetten we in op een omnichannel-aanpak, waarbij onze online kanalen en fysieke winkels elkaar versterken. Nu Trekpleister ook onder mijn verantwoordelijkheid valt, kan ik een waardevolle bijdrage leveren aan de groei van zowel de fysieke Trekpleister winkels als de webshops.”

 

De stoelendans komt er naar aanleiding van het vertrek van Johan Boeijenga, de topman van Kruidvat België en in die hoedanigheid ook verantwoordelijk voor de projectmatige en operationele activiteiten voor Kruidvat in Frankrijk. Op 1 maart verlaat Boeijenga A.S. Watson en dan volgt Bert Verhoef hem op.

 

De A.S. Watson Group is met ruim 14.000 winkels in 24 markten de grootste internationale drogeristerijgroep in Azië en Europa. De groep telt wereldwijd dertien retailmerken en maakt deel uit van het megaconglomeraat CK Hutchison Holdings Limited met hoofdkantoren in Hongkong.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Unilever waarschuwt online media: adverteren kan zo niet verder

12/02/2018

Unilever dreigt te stoppen met adverteren op online mediakanalen die ondoorzichtig zijn en verdeeldheid zaaien. Dat zegt hun marketingbaas Keith Weed op het IAB-adverteerderscongres. 

Luxemerken stuwen winst L’Oréal

09/02/2018

Ondanks een magere omzetgroei in 2017 kan het Franse cosmeticabedrijf L’Oréal toch uitpakken met een fors gestegen nettowinst. Dat heeft het te danken aan sterke prestaties van het luxesegment, waar de marges hoger zijn.

Medicare-Market wil dit jaar 20 nieuwe apotheken openen

06/02/2018

Medicare-Market, uitbater van de parafarmacie Medi-Market en de apotheken PharmaClic, wil in 2018 120 nieuwe medewerkers aanwerven en 20 nieuwe verkooppunten openen. Tegen 2020 wil de keten groeien naar zeventig vestigingen.

Di lanceert eigen webwinkel

31/01/2018

Vanaf morgen kunnen klanten ook online terecht bij Di, want dan lanceert de Belgische beautyketen een eigen webshop. Het is de volgende stap in de vernieuwingsstrategie van Di.

Ecover gaat volledige gamma vernieuwen

31/01/2018

Ecover, een Belgische producent van ecologische was- en reinigingsmiddelen, gaat de verpakkingen van zijn volledige assortiment vernieuwen. Het afwasmiddel is als eerste aan de beurt, de operatie moet binnen twee jaar afgerond zijn.

Grootste apotheek van België opent in ex-Hubo

24/01/2018

In een voormalig pand van Hubo in Geel heeft de grootste apotheek van België de deuren geopend. Op 800 m² vinden klanten bij Optiphar Apotheek verschillende shop-in-shops en 50.000 producten op voorraad.

Back to top