Tweede Waalse winkel van Hairdis op komst

Tweede Waalse winkel van Hairdis op komst

Begin oktober opent Hairdis, een Belgische verdeler van professionele producten voor kappers en schoonheidsproducten, zijn eerste winkel in Namen.

10.000 producten voor professionals

De winkel van 180 m² zal ongeveer 10.000 producten van veertig verschillende merken verkopen en een make-upcorner van het merk Flormar omvatten.

 

De winkel in Namen, die te vinden zal zijn op de Rue de Fer, zal al de achtste vestiging zijn van de keten in België: voorheen werden er ook al filialen geopend in Brussel, Gent, Wijnegem en Waterloo. In Brussel heeft Hairdis drie winkels. De keten, die daarnaast nog een eigen webwinkel heeft, werd pas vier jaar geleden opgericht en is ondertussen uitgegroeid tot de marktleider in zijn segment in Brussel en Waals-Brabant.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Etos naar België dankzij fusie Ahold-Delhaize

18/09/2017

Drogisterijketen Etos gaat profiteren van de fusie van haar moederbedrijf, het Nederlandse Ahold, met het Belgische Delhaize. Daardoor kunnen de producten van Etos verkocht gaan worden in onder andere België, Griekenland en Roemenië.

Ecover en Method in handen van SC Johnson

15/09/2017

De Amerikaanse fabrikant van onderhoudsproducten SC Johnson neemt de ecologische schoonmaakproducenten Ecover en Method over van hun moederbedrijf People Against Dirty. Daarbij geeft het bedrijf geen financiële details vrij. 

Unilever heeft interesse in Estée Lauder

25/08/2017

Er gaan geruchten de ronde dat meerdere partijen interesse tonen in een overname van cosmeticabedrijf Estée Lauder. Daarbij zouden onder andere L’Oréal en Unilever een bod overwegen.

Cosmeticaketen Atelier Rebul groeit snel in België

07/08/2017

De Deense cosmeticaketen Atelier Rebul wil de komende maanden snel groeien in België. In juli opende ze al de eerste twee vestigingen in Hasselt en Gent en daar komen snel nog winkels bij in Antwerpen, Brugge en Leuven.

Sephora lanceert nieuw, kleiner winkelconcept

24/07/2017

Cosmeticaproducent Sephora heeft in de Verenigde Staten een nieuw en kleiner winkelconcept gelanceerd. Het bedrijf mikte tot nu toe vooral op grote winkels, maar experimenteert nu dus ook op kleinere schaal.

The Body Shop in Braziliaanse handen

29/06/2017

Het stond in de sterren geschreven en het is nu ook bevestigd: L’Oréal heeft zijn Britse winkeldochter The Body Shop verkocht aan het Braziliaanse Natura Cosméticos. Het contract is deze week ondertekend, zo klinkt het in Parijs.

Back to top