Tweede Waalse winkel van Hairdis op komst

Tweede Waalse winkel van Hairdis op komst

Begin oktober opent Hairdis, een Belgische verdeler van professionele producten voor kappers en schoonheidsproducten, zijn eerste winkel in Namen.

10.000 producten voor professionals

De winkel van 180 m² zal ongeveer 10.000 producten van veertig verschillende merken verkopen en een make-upcorner van het merk Flormar omvatten.

 

De winkel in Namen, die te vinden zal zijn op de Rue de Fer, zal al de achtste vestiging zijn van de keten in België: voorheen werden er ook al filialen geopend in Brussel, Gent, Wijnegem en Waterloo. In Brussel heeft Hairdis drie winkels. De keten, die daarnaast nog een eigen webwinkel heeft, werd pas vier jaar geleden opgericht en is ondertussen uitgegroeid tot de marktleider in zijn segment in Brussel en Waals-Brabant.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Nu ook geneesmiddelen op voorschrift bij webshop Multipharma

24/10/2017

Multipharma heeft de dienstverlening op zijn webshop uitgebreid: naast parafarmaceutische producten en voorschriftvrije geneesmiddelen kunnen klanten nu ook geneesmiddelen op voorschrift reserveren.

Grondige herpositionering voor Di

19/10/2017

Een stevig investeringsprogramma moet beautyretailer Di op de kaart zetten als een sterk merk. De krachtlijnen? Een uitgepuurd winkelbeeld, een exclusief assortiment, een e-shop en verhoogde communicatie-inspanningen.

Zalando gaat ook make-up verkopen

18/10/2017

De modewebshop Zalando gaat in Duitsland voortaan ook schoonheidsproducten verkopen. Om die nieuwe producten in de kijker te zetten komt er een fysieke schoonheidswinkel in Berlijn. Zalando maakte ook kwartaalcijfers bekend, met een omzetgroei van bijna 30%.

Dollar Shave Club op weg naar Europa

10/10/2017

Volgend jaar wil de Dollar Shave Club zijn opwachting maken in Europa. De abonnementsdienst voor scheermesjes, die in handen is van Unilever, is al langer een succes in de Verenigde Staten.

Essity: “Consumenten kunnen geen dag zonder onze producten”

05/10/2017

Zeg niet langer SCA Hygiene, zeg voortaan Essity. De producent van merken als Tena, Tork, Tempo, Edet, Plenty, Lotus, Okay en Demak'Up focust nog sterker op hygiëne en gezondheid. Vooral de incontinentiemarkt biedt groeipotentieel. 

Belgisch parfummerk BillyXClub opent eerste eigen winkel

26/09/2017

In de Kammenstraat in Antwerpen heeft parfumlabel BillyXClub een eerste eigen winkel geopend. Tot nu toe waren de parfums enkel te koop in verschillende winkels van CKS en in de webshop.

Back to top