Urban Decay opent shop-in-shop in Gent | RetailDetail

Urban Decay opent shop-in-shop in Gent

Urban Decay opent shop-in-shop in Gent

Het make-upmerk Urban Decay opent op donderdag 26 november zijn derde verkooppunt in België. Na vestigingen in Brussel en Antwerpen, zal er ook een shop-in-shop komen bij ICI Paris XL in Gent.

Derde opening in 2015

De eerste shop-in-shop van het Amerikaanse cosmeticamerk Urban Decay opende in augustus zijn deuren in een vestiging van ICI Paris XL in Brussel. Later volgde ook in Antwerpen een shop-in-shop bij de parfumerieketen. Telkens stonden er lange rijen wachtende fans van het merk.


Nu krijgen dus ook Gentse shoppers de mogelijkheid om het bekende merk in handen te krijgen. Daarvoor moeten ze vanaf 26 november langs gaan bij de ICI Paris XL op de Korenmarkt in Gent.


Het Amerikaanse Urban Decay werd opgericht in 1996 en is sindsdien uitgegroeid tot een bijzonder populair merk. Sinds 2013 maakt het deel uit van L'Oréal, dat ongeveer 330 miljoen euro betaalde voor het merk. Urban Decay is sinds zijn oprichting al vier keer van eigenaar veranderd.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Cultmerk Aesop komt naar Antwerpen

04/06/2018

Het Australische schoonheidsmerk Aesop komt binnenkort met een eigen winkel naar Antwerpen: een voormalige sapjesbar aan de Nationalestraat krijgt de primeur. 

A.S. Watson (Kruidvat) lanceert online apotheek PharmaXpert.be

28/05/2018

Dank zij de lancering van een eigen online apotheek, PharmaXpert.be, kan de eigenaar van Kruidvat nu ook in België voorschriftvrije geneesmiddelen verkopen tegen voordelige prijzen.

Henkel en PostNL stappen in Nederlands wasplatform

24/05/2018

Een nieuwe Nederlandse startup, Dobbi, draait de was voor jou: de onderneming haalt thuis je vuile was op en brengt het schoon gestreken en gevouwen terug. PostNL en Henkel investeren al mee in het bedrijf, dat een nieuwe disruptor wil zijn.

Henkel houdt stand in onzekere marktomstandigheden

09/05/2018

Ondanks negatieve wisselkoerseffecten en logistieke problemen in de Verenigde Staten ziet Henkel toch positieve ontwikkelingen in het eerste kwartaal. De lijmafdeling deed het beter dan de divisies wasmiddelen en beauty.

Waarom Ecover niet meestapt in de promotie-oorlog

04/05/2018

Ecologische pionier Ecover mag weer wat rebelser worden en zoekt aansluiting bij de beginjaren. Het merk lanceert een nieuwe afwasmiddelfles en een televisiecampagne. De ambitie? Groei brengen in categorieën die onder druk staan.

P&G wil 100% recycleerbare verpakkingen tegen 2030

17/04/2018

Procter & Gamble kondigt nieuwe duurzaamheidsdoelen aan voor 2030, aangezien het de doelstellingen voor 2020 al voor een groot deel heeft gehaald. Tegen 2030 wil het onder meer alle verpakkingen recycleerbaar of herbruikbaar maken.