Urban Decay opent shop-in-shop in Gent

Urban Decay opent shop-in-shop in Gent

Het make-upmerk Urban Decay opent op donderdag 26 november zijn derde verkooppunt in België. Na vestigingen in Brussel en Antwerpen, zal er ook een shop-in-shop komen bij ICI Paris XL in Gent.

Derde opening in 2015

De eerste shop-in-shop van het Amerikaanse cosmeticamerk Urban Decay opende in augustus zijn deuren in een vestiging van ICI Paris XL in Brussel. Later volgde ook in Antwerpen een shop-in-shop bij de parfumerieketen. Telkens stonden er lange rijen wachtende fans van het merk.


Nu krijgen dus ook Gentse shoppers de mogelijkheid om het bekende merk in handen te krijgen. Daarvoor moeten ze vanaf 26 november langs gaan bij de ICI Paris XL op de Korenmarkt in Gent.


Het Amerikaanse Urban Decay werd opgericht in 1996 en is sindsdien uitgegroeid tot een bijzonder populair merk. Sinds 2013 maakt het deel uit van L'Oréal, dat ongeveer 330 miljoen euro betaalde voor het merk. Urban Decay is sinds zijn oprichting al vier keer van eigenaar veranderd.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Nu ook geneesmiddelen op voorschrift bij webshop Multipharma

24/10/2017

Multipharma heeft de dienstverlening op zijn webshop uitgebreid: naast parafarmaceutische producten en voorschriftvrije geneesmiddelen kunnen klanten nu ook geneesmiddelen op voorschrift reserveren.

Grondige herpositionering voor Di

19/10/2017

Een stevig investeringsprogramma moet beautyretailer Di op de kaart zetten als een sterk merk. De krachtlijnen? Een uitgepuurd winkelbeeld, een exclusief assortiment, een e-shop en verhoogde communicatie-inspanningen.

Zalando gaat ook make-up verkopen

18/10/2017

De modewebshop Zalando gaat in Duitsland voortaan ook schoonheidsproducten verkopen. Om die nieuwe producten in de kijker te zetten komt er een fysieke schoonheidswinkel in Berlijn. Zalando maakte ook kwartaalcijfers bekend, met een omzetgroei van bijna 30%.

Dollar Shave Club op weg naar Europa

10/10/2017

Volgend jaar wil de Dollar Shave Club zijn opwachting maken in Europa. De abonnementsdienst voor scheermesjes, die in handen is van Unilever, is al langer een succes in de Verenigde Staten.

Essity: “Consumenten kunnen geen dag zonder onze producten”

05/10/2017

Zeg niet langer SCA Hygiene, zeg voortaan Essity. De producent van merken als Tena, Tork, Tempo, Edet, Plenty, Lotus, Okay en Demak'Up focust nog sterker op hygiëne en gezondheid. Vooral de incontinentiemarkt biedt groeipotentieel. 

Belgisch parfummerk BillyXClub opent eerste eigen winkel

26/09/2017

In de Kammenstraat in Antwerpen heeft parfumlabel BillyXClub een eerste eigen winkel geopend. Tot nu toe waren de parfums enkel te koop in verschillende winkels van CKS en in de webshop.

Back to top