Aanhuisgebracht.nl bezorgt online bestellingen verswinkels | RetailDetail

Aanhuisgebracht.nl bezorgt online bestellingen verswinkels

Aanhuisgebracht.nl bezorgt online bestellingen verswinkels

Ook versspeciaalzaken kunnen meedoen in de trend van online food bestellen en bezorgen: consumenten kunnen nu via Aanhuisgebracht.nl hun versproducten thuis bezorgd krijgen.

Vers bestellen bij meer winkels

Via het nieuwe landelijke platform kunnen consumenten bij diverse aangesloten verswinkeliers versproducten bestellen, maar ze krijgen hun complete versbestelling wel in één keer aan de deur. Aanhuisgebracht.nl neemt het volledige bestel- en bezorgtraject over van de aangesloten gesverswinkeliers: de bezorging wordt uitgevoerd zonder minimumbestelbedragen of verzendkosten en kan bovendien naar wens worden uitgevoerd op dezelfde dag of, als dat beter past, een dag later.

 

De markt voor online food bestellen zal verder groeien: onderzoeker Multiscope verwacht dat volgend jaar ruim een op de zes Nederlanders voeding bij een onlinesupermarkt zal bestellen. De sector wordt dan ook steeds competitiever: onder andere online supermarkt Picnic en diensten als Foodora (fietsservice voor restaurants) en Thuisbezorgd.nl zijn al actief in het thuisbezorgen van voeding. 

  

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Snoep maar lekker verder!

18/05/2018

Hoe Colruyt zo goedkoop kan blijven, wat Albert Heijn bekokstooft in het versrayon, waarom Delhaize glutenvrij wordt en hoe vrolijk het er bij Aldi aan toe gaat? Dat verneemt u in het pittig gekruide weekoverzicht van RetailDetail Food.

Hoegaarden verhuist deel productie naar Vietnam en China

18/05/2018

Het witbier Hoegaarden groeit sterk in Azië, maar verliest zijn pluimen in Europa. AB InBev verhuist daarom een deel van de productie naar China en Vietnam: in de brouwerij in Hoegaarden zelf wordt twee dagen per week minder gebrouwen.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.