AH Allerhande maaltijdbox is nu ook in winkel af te halen | RetailDetail

AH Allerhande maaltijdbox is nu ook in winkel af te halen

AH Allerhande maaltijdbox is nu ook in winkel af te halen

De Allerhande Box van AH is vanaf vandaag ook af te halen bij de servicebalie van een Albert Heijn-winkel naar keuze. Dat maakt de grootgrutter bekend via Youtube.

 

Bezorgkosten vermijden

Wanneer de klant de box in de winkel op komt halen rekent Albert Heijn geen servicekosten. De box is los of samen met andere boodschappen online te bestellen en kan eveneens zonder bezorgkosten worden afgehaald bij een pick-up point of worden thuisbezorgd.

 

Albert Heijn startte in augustus vorig jaar in de markt van maaltijdboxen met de Allerhande Box, die bestaat uit wekelijks wisselende recepten en ingrediënten voor drie maaltijden. Klanten zetten met de box binnen een half uur een maaltijd op tafel, belooft AH. De box is bestemd voor twee of vier personen en kost respectievelijk 35 euro of 49 euro.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Filet Pur: Snoep maar lekker verder!

18/05/2018

Hoe Colruyt zo goedkoop kan blijven, wat Albert Heijn bekokstooft in het versrayon, waarom Delhaize glutenvrij wordt en hoe vrolijk het er bij Aldi aan toe gaat? Dat verneemt u in het pittig gekruide weekoverzicht van RetailDetail Food.

Hoegaarden verhuist deel productie naar Vietnam en China

18/05/2018

Het witbier Hoegaarden groeit sterk in Azië, maar verliest zijn pluimen in Europa. AB InBev verhuist daarom een deel van de productie naar China en Vietnam: in de brouwerij in Hoegaarden zelf wordt twee dagen per week minder gebrouwen.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.