AH to go wordt AH to gay tijdens Amsterdamse Gay Pride

AH to go wordt AH to gay tijdens Amsterdamse Gay Pride

Tijdens de Gay Pride in Amsterdam heten zeven winkels van AH to go even "AH to gay". Daarnaast gaat Albert Heijn een deel van de opbrengsten van de verkoop van koffie schenken aan de stichting Amsterdam Gay Pride.

Wedstrijd

Tijdens EuroPride 2016 in Amsterdam gaan de zeven winkels koffie verkopen in speciale EuropPride bekers. Per verkochte koffie wordt een  euro gedoneerd aan de stichting Amsterdam Gay Pride.

 

Daarnaast krijgen klanten bij verschillende producten ook een roze bloemenkrans en kunnen ze met de bekers deelnemen aan een speciale actie. Klanten die een foto met de beker posten op de facebookpagina van AH to go maken kans op één van de twintig porseleinen versies van de speciale beker.

 

Bovendien worden de winkels ook speciaal aangekleed tijden de Gay Pride, met bijpassende kleuren, roze slingers, vlaggen, ballonnenbogen en zelfs roze outfits voor de medewerkers in de winkels.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Het kan altijd nog erger

20/10/2017

Het is geen feestje hoor, werken in FMCG. Slechts enkelen komen er vrolijk mee weg, de meerderheid lijdt in stilte. Zoals nogmaals blijkt uit het ironische weekoverzicht van RetailDetail Food, dat vandaag vol nuttig advies staat.

RetailDetail Food #24 staat online

20/10/2017

Zijn winkels in drukke stadscentra steeds moeilijker bereikbaar? Voelen ze het aan de omzet, nemen ze maatregelen? Het nieuwe nummer van de gepersonaliseerde RetailDetail Food krant gaat er dieper op in.

Vleesvervangers bezig aan sterke opmars

20/10/2017

De verkoop van vleesvervangers is de voorbij drie jaar met maar liefst 40% gestegen. Ondertussen koopt een kwart van de Belgische huishoudens wel eens een vleesvervanger en is het aanbod sterk gegroeid.

Metro kent kleine groei in 2016/2017

20/10/2017

Uit de voorlopige cijfers van het Duitse Metro blijkt dat het bedrijf in het boekjaar 2016/2017 met 1,6% is gegroeid. Ook op vergelijkbare basis was er nog net sprake van groei. Metro spreekt van een succesvol jaar.

Emté blijft wegen op resultaten Sligro Food Group

19/10/2017

Bij de bekendmaking van de resultaten voor het derde kwartaal heeft Sligro Food Group laten verstaan dat het nog steeds op zoek is naar een oplossing voor Emté. Ondertussen blijft de omzet van die bedrijfstak dalen.

Unilever verkoopt minder ijsjes in magere zomer

19/10/2017

De voorbije zomer was er maar weinig sprake van stralend weer en dat heeft ook zijn effect gehad op de ijsverkoop van Unilever. Dat onderdeel van het Brits-Nederlandse bedrijf zag zijn omzet met 6,7% dalen.

Back to top