AH to go wordt AH to gay tijdens Amsterdamse Gay Pride | RetailDetail

AH to go wordt AH to gay tijdens Amsterdamse Gay Pride

AH to go wordt AH to gay tijdens Amsterdamse Gay Pride

Tijdens de Gay Pride in Amsterdam heten zeven winkels van AH to go even "AH to gay". Daarnaast gaat Albert Heijn een deel van de opbrengsten van de verkoop van koffie schenken aan de stichting Amsterdam Gay Pride.

Wedstrijd

Tijdens EuroPride 2016 in Amsterdam gaan de zeven winkels koffie verkopen in speciale EuropPride bekers. Per verkochte koffie wordt een  euro gedoneerd aan de stichting Amsterdam Gay Pride.

 

Daarnaast krijgen klanten bij verschillende producten ook een roze bloemenkrans en kunnen ze met de bekers deelnemen aan een speciale actie. Klanten die een foto met de beker posten op de facebookpagina van AH to go maken kans op één van de twintig porseleinen versies van de speciale beker.

 

Bovendien worden de winkels ook speciaal aangekleed tijden de Gay Pride, met bijpassende kleuren, roze slingers, vlaggen, ballonnenbogen en zelfs roze outfits voor de medewerkers in de winkels.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Amazon wil nog zes kassaloze winkels openen

23/02/2018

Er komen na de opening van de eerste Amazon Go-winkel vorige maand nog minstens zes van de hoogtechnologische en kassaloze winkels gemakswinkels bij. Onder meer Los Angeles en Seattle krijgen nieuwe Amazon Go-winkels.

Belgische CEO Le Pain Quotidien verlaat bedrijf

23/02/2018

Vincent Herbert heeft na 17 jaar besloten om zijn functie als CEO van Le Pain Quotidien neer te leggen. Hij wordt opgevolgd door Jerry Gamez, die flink wat ervaring heeft bij fastfoodketen Burger King en Walmart.

Filet Pur: Uw portie speculatieve onzin

23/02/2018

Here we go again: foodretail is in essentie slechts een loopgravenoorlog. Maar wie haalt de consument uit z’n winterdepressie? Hier ligt een ondankbare taak voor het wekelijkse nieuwsoverzicht van RetailDetail Food!

Ontdek de smaak van morgen op Tavola 2018: 11-12-13 maart 2018 in Kortrijk Xpo

23/02/2018

(publireportage) Delicatessen & hoge kwaliteit maken van Tavola een topevent voor de foodretail,  met 450 marktleiders én ambachtelijke fabrikanten, en veel nieuwigheden. We stellen u graag de winnaars van de Gouden Tavola voor.

Takeaway.com neemt Oost-Europese concurrenten over

23/02/2018

Fastfoodleveraar Takeaway.com heeft zijn Bulgaarse sectorgenoot BGmenu en het Roemeense Oliviera overgekocht en komt zo weer een stap dichter bij zijn doel Europees marktleider te worden.

Spar test dit voorjaar contactloos en kassaloos betalen

22/02/2018

Retail Partners Colruyt Group – de zelfstandigentak van Colruyt Group – werkt voor Spar aan een app waarmee klanten hun eigen boodschappen kunnen scannen en afrekenen via hun smartphone.

Back to top