AH hield geslaagde restaurantactie | RetailDetail

AH hield geslaagde restaurantactie

AH hield geslaagde restaurantactie

Albert Heijn heeft een geslaagde restaurantactie gehouden. Klanten boekten in de actieperiode ruim 950.000 reserveringen bij meer dan 1500 restaurants die deelnamen aan de actie.

 

Vrouwen reserveerden meest

De meeste van de 950.731 reserveringen, waarvan 64 procent door vrouwen werd gedaan, vonden plaats in Noord- en Zuid-Holland en Noord-Brabant. De populairste keukens waren Internationaal, Frans en Hollands. Het populairste deelnemende restaurant ontving 10.914 gasten door de actie.

 

AH-klanten konden met een volle spaarkaart tussen juli vorig jaar en 31 januari gebruik maken van een gratis tweede driegangen-menu aangeboden door de deelnemende restaurants. Albert Heijn werkte voor deze actie samen met restaurant- en reserveersite IENS.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Snoep maar lekker verder!

18/05/2018

Hoe Colruyt zo goedkoop kan blijven, wat Albert Heijn bekokstooft in het versrayon, waarom Delhaize glutenvrij wordt en hoe vrolijk het er bij Aldi aan toe gaat? Dat verneemt u in het pittig gekruide weekoverzicht van RetailDetail Food.

Hoegaarden verhuist deel productie naar Vietnam en China

18/05/2018

Het witbier Hoegaarden groeit sterk in Azië, maar verliest zijn pluimen in Europa. AB InBev verhuist daarom een deel van de productie naar China en Vietnam: in de brouwerij in Hoegaarden zelf wordt twee dagen per week minder gebrouwen.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.