AH vergroot aanbod Buitenbeentjes | RetailDetail

AH vergroot aanbod Buitenbeentjes

AH vergroot aanbod Buitenbeentjes

Albert Heijn gaat het aanbod van Buitenbeentjes geleidelijk vergroten. Dit is de lijn groenten en fruit die buiten de normale productspecificiaties valt: producten die kwalitatief in orde zijn, maar een afwijkend formaat of kleur hebben.

Voedsel verspillen tegengaan

AH biedt de Buitenbeentjes sinds ruim anderhalf jaar in de winkel en online aan in een doos met producten afgestemd op het seizoen, en wil het aanbod geleidelijk verder uitbreiden. Aan het assortiment werden eerder al paprika’s toevoegd. Sinds begin dit jaar zijn appels en peren ook in een zak verkrijgbaar.  

 

Albert Heijn richt zich met het assortiment afgekeurde producten niet alleen op klanten voor wie het tegengaan van voedselverpilling een belangrijk thema is, maar ook op klanten voor wie voordelige groenten- en fruitprijzen voornaam zijn.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Een wervelende slechtnieuwsshow

22/06/2018

Ook al deden flink wat foodspelers hafslachtige pogingen om hun beroerde berichten weg te moffelen, Filet Pur achterhaalde ze wel. Hier is het ietwat pijnlijke maar alweer leerrijke weekoverzicht van RetailDetail Food!

Panos vervangt klantenkaart door app

21/06/2018

Na bijna een kwarteeuw heeft broodjesketen Panos zijn klantenprogramma gedigitaliseerd: exit plastic kaart, welkom app. “Op korte termijn mikken we erop om via het kanaal 150.000 klanten te bereiken en te leren kennen”, klinkt het.

Kellogg’s aangeklaagd wegens misleidende verpakking

21/06/2018

Test-Aankoop heeft bij de FOD Economie een klacht ingediend tegen Kellogg’s, omdat volgens de consumentenorganisatie de informatie op de verpakking van de Special K-graanreep met rode vruchten misleidend is.

Dure voeding duwt consument over de grens

20/06/2018

Terwijl de export van Belgische voedingsproducten boomt, daalt de consumptie op de binnenlandse markt omdat de prijzen stijgen. Een onrustwekkende trend, zegt de industrie: het beleid moet ingrijpen.

Avontuurlijke bierliefhebbers vormen uitdaging voor kleine brouwers

20/06/2018

Wereldwijd blijft de consumptie van ‘craft beer’ flink stijgen, maar merktrouw is voor de liefhebbers van artisanale speciaalbieren een erg relatief begrip. Dat betekent een uitdaging voor de producenten.

Albert Frère lust wel een Vanreusel frikandel

20/06/2018

Ergon, een investeringsfonds van de holding GBL, neemt een participatie in Beltaste, het bedrijf achter frikandellenfabrikant Vanreusel. Dat was al een tijd op zoek naar een financiële partner.