Albert Heijn bevestigt komst naar Sint-Niklaas | RetailDetail

Albert Heijn bevestigt komst naar Sint-Niklaas

Albert Heijn bevestigt komst naar Sint-Niklaas
Foto RetailDetail

De supermarktketen zet haar expansiestrategie in Vlaanderen verder. Na de zomervakantie opent Albert Heijn in Sint-Niklaas. De winkel wordt uitgebaat door de familie Van Ende, die ook de winkels in Brasschaat en Stabroek runt. 


Vlakbij Delhaize


Er liepen al langer geruchten over de opening van een Albert Heijn in Sint-Niklaas, op een winkelsite aan de Puitvoetstraat waar ook Euro Shop en Brantano hun winkels vernieuwen. Nu is het ook officieel. Opmerkelijk is dat dit retailpark zich nabij het Waasland Shopping Center bevindt, waar Delhaize al een vestiging heeft. 


De nieuwe supermarkt zal worden uitgebaat door Nathalie en Marco Van Ende, die jaren geleden de allereerste Belgische Albert Heijn winkels in Brasschaat en Stabroek openden en dus mee aan de wieg stonden van Albert Heijn in België.
 

50-tal vacatures


“Ondernemen zit ons in het bloed. We hebben de Vlamingen in Brasschaat en Stabroek Albert Heijn leren kennen en hebben de allereerste Albert Heijn winkel in België geopend in maart 2011. We hebben ervaren dat de winkelformule aanslaat en dat de Vlaming Albert Heijn in het hart sluit. We gaan nu zes jaar later een gloednieuwe winkel openen in Sint-Niklaas.”, zegt Nathalie Van Ende.


Nathalie en Marco Van Ende zijn daarom op zoek naar een 50-tal enthousiaste mensen voor uiteenlopende functies zoals teamleiders (afdelingsverantwoordelijken), winkelbedienden en jobstudenten. Zowel voor deeltijdse als voor voltijdse trajecten. De wervingen gaan nu van start. Albert Heijn Sint-Niklaas wordt de 12de franchisewinkel van de keten en de 10de winkel in Oost-Vlaanderen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zalmprijzen verdrievoudigd door vraag uit Azië

28/05/2018

De zalmprijzen stijgen fors: zalm uit Noorwegen is in de afgelopen vijf jaar liefst drie maal duurder geworden. Vooral de groeiende vraag uit Azië zorgt daarvoor, al hadden ook de kwekers tegenslagen.

Zo verhoogt Wouter Kolk de snelheid van innovatie bij Albert Heijn

28/05/2018

Albert Heijn moet sneller innoveren om over dertig jaar nog relevant te zijn, meent topman Wouter Kolk. Een bezorgdienst voor warme maaltijden en een dashboard dat klanten toont hoe gezond ze boodschappen doen, zitten in de pijplijn.

Franprix levert de boodschappen tot in de koelkast

25/05/2018

De Franse supermarktketen Franprix test de thuislevering van boodschappen wanneer niemand thuis is: de bezorger komt zelf binnen in huis. In de toekomst wil het de boodschappen zelfs voor klanten in de koelkast opruimen.

Filet Pur: De duurste supermarkt van West-Europa

25/05/2018

Waarom Carrefour het nieuws beheerste, Colruyt failliet gaat, multinationals moeten leren rekenen en de voedingsindustrie 3.0 voor de deur staat? Dat verneemt u in het slechts min of meer GDPR-conforme weekoverzicht van RetailDetail Food!

Waarom grote FMCG-fabrikanten meer geld vrijmaken voor innovatie

25/05/2018

Zowel Nestlé als Kraft Heinz maakten zopas nieuwe investeringen bekend in onderzoek en ontwikkeling. De grote merkfabrikanten voelen de hete adem van innovatieve startups in de nek en willen sneller schakelen.

“Minder verschillende tarieven voor statiegeld nodig”

24/05/2018

De tarieven voor statiegeld op leeggoed moeten eenvoudiger, bepleit het Vlaams Innovatieplatform voor de Logistiek. Het VIL roept op om het aantal statiegeldtarieven voor glazen flessen te herleiden tot drie tarieven voor losse flessen en drie tarieven voor bakken.