Albert Heijn komt met aanbod voor zakelijke klanten | RetailDetail

Albert Heijn komt met aanbod voor zakelijke klanten

Albert Heijn komt met aanbod voor zakelijke klanten

Vanaf vandaag is er op AH.nl een beperkt aanbod te vinden van producten die speciaal gericht zijn op zakelijke klanten. Het gaat daarbij vooral over grote verpakkingen en producten de specifiek voor de zorg bedoeld zijn.

Bulkverpakking

Zo zijn er voortaan bulkverpakkingen te vinden voor zaken als koffie, schoonmaakmiddelen, plakjes kaas en vleeswaren. Ook zaken als kleine zakjes mayonaise en ketchup worden voortaan via AH.nl verkocht. Daarnaast zijn er nu ook verschillende zorgproducten te vinden, zoals onder andere voeding voor ouderen.

 

Het nieuwe assortiment is vanaf vandaag exclusief verkrijgbaar voor zakelijke klanten en zal naast het bestaande assortiment van ongeveer 28.500 producten van Albert Heijn, Etos en Gall&Gall te vinden zijn.

 

AH.nl werkt al langer samen met een flink aantal zakelijk klanten, die een aantal extra voordelen krijgen. Zo kunnen ze beter hun bezorgmoment kiezen en is het voor hen mogelijk om producten op rekening te bestellen en pas later te betalen. De service wordt nu dus uitgebreid met een nieuw zakelijk assortiment.

 

Bidfood

Voor een deel van het nieuwe zakelijke assortiment werkt Albert Heijn samen met Bidfood, dat tot voor kort bekend stond als Deli XL. Die groothandel was tussen 1985 en 2005 al in handen van Ahold, maar werd in 2005 voor ongeveer 140 miljoen euro verkocht aan de Zuid-Afrikaanse Bidvest Group.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

“Minder verschillende tarieven voor statiegeld nodig”

24/05/2018

De tarieven voor statiegeld op leeggoed moeten eenvoudiger, bepleit het Vlaams Innovatieplatform voor de Logistiek. Het VIL roept op om het aantal statiegeldtarieven voor glazen flessen te herleiden tot drie tarieven voor losse flessen en drie tarieven voor bakken.

Multinationals gebuisd voor gezonde voeding

24/05/2018

Voedingsmultinationals leveren nog te weinig inspanningen om hun producten gezonder te maken, zegt de Access to Nutrition Foundation. Nestlé, Unilever en Danone behoren tot de besten van de klas.  

Binnenkort geen sigaretten meer in de supermarkt?

23/05/2018

Supermarkten moeten stoppen met de verkoop van sigaretten, vindt Waals minister van Volksgezondheid Greoli. In een nieuw anti-tabaksplan zet Wallonië vooral op preventie in, maar de minister vraagt om tabak ook uit de rekken te halen.

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Lidl opent restaurant voor blokkende studenten

22/05/2018

Lidl wil studenten in de ‘blok’ helpen om gezond te eten: de supermarktketen opent een pop-uprestaurant in Gent, dat 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 open is om studenten door de examenperiode te loodsen.

Carrefour genoodzaakt om honderden Dia-winkels te sluiten

22/05/2018

Carrefour vindt geen kopers voor honderden van zijn voormalige Dia-winkels in Frankrijk. Bijna 230 vestigingen zullen daardoor waarschijnlijk de deuren moeten sluiten.