Albert Heijn lanceert nieuw ‘omnichannel’ abonnement

Albert Heijn

De Nederlandse supermarktketen Albert Heijn lanceert een nieuw abonnement onder de naam Mijn Albert Heijn Premium. Voor 12 euro per jaar krijgen klanten allerlei kortingen en voordelen.

 

"Meer dan 100 euro besparen"

Wie intekent op het abonnement krijgt onder meer 10% korting op alle biologische producten, dubbele spaarzegels, koopzegels en Mijn AH Miles. Abonnees ontvangen ook meer persoonlijke aanbiedingen. Volgens de supermarkt zouden ze dankzij de formule meer dan honderd euro kunnen besparen.

 

“Met dit nieuwe abonnement willen we klanten extra in de watten leggen. Of je nu in de winkel boodschappen doet of online bestelt, met Mijn Albert Heijn Premium krijgt je toegang tot nog veel meer voordeel en gemak”, zegt algemeen directeur Marit van Egmond in een persbericht.

 

Ook andere merken van Ahold Delhaize in Nederland vallen overigens onder het abonnement. Zo krijgen abonnees een stevige korting op het Club Gall & Gall VIP-membership en Select van bol.com.