Albert Heijn verovert nu ook Knokke

Albert Heijn verovert nu ook Knokke

Vanochtend opende de Nederlandse keten Albert Heijn in Knokke haar 42e Belgische vestiging, de zesde in West-Vlaanderen. Dankzij de opening krijgen 45 mensen een nieuwe job.

 

Succesvolle opening

In de winkel van 1785 m² biedt Albert Heijn een assortiment van 18.000 producten aan. De opening zelf was alvast een succes: een lange rij kooplustigen stond te wachten tot om 11 uur de deuren voor hen open gingen.

 

Franchisenemers Michel Deman en Wim Fierens zijn blij dat de winkel eindelijk open gaat: "Ik ben enorm fier op de prestatie die het hele team hier heeft geleverd. De winkel ziet er prachtig uit en klanten kunnen hier met plezier komen winkelen. Albert Heijn wil graag de persoonlijke kruidenier zijn waar dagdagelijkse boodschappen, verrassende producten, Hollandse prijzen en persoonlijke service hand in hand gaan. Zonder twijfel wordt ook deze winkel een mooi succesverhaal."

 

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Het kan altijd nog erger

20/10/2017

Het is geen feestje hoor, werken in FMCG. Slechts enkelen komen er vrolijk mee weg, de meerderheid lijdt in stilte. Zoals nogmaals blijkt uit het ironische weekoverzicht van RetailDetail Food, dat vandaag vol nuttig advies staat.

RetailDetail Food #24 staat online

20/10/2017

Zijn winkels in drukke stadscentra steeds moeilijker bereikbaar? Voelen ze het aan de omzet, nemen ze maatregelen? Het nieuwe nummer van de gepersonaliseerde RetailDetail Food krant gaat er dieper op in.

Vleesvervangers bezig aan sterke opmars

20/10/2017

De verkoop van vleesvervangers is de voorbij drie jaar met maar liefst 40% gestegen. Ondertussen koopt een kwart van de Belgische huishoudens wel eens een vleesvervanger en is het aanbod sterk gegroeid.

Metro kent kleine groei in 2016/2017

20/10/2017

Uit de voorlopige cijfers van het Duitse Metro blijkt dat het bedrijf in het boekjaar 2016/2017 met 1,6% is gegroeid. Ook op vergelijkbare basis was er nog net sprake van groei. Metro spreekt van een succesvol jaar.

Emté blijft wegen op resultaten Sligro Food Group

19/10/2017

Bij de bekendmaking van de resultaten voor het derde kwartaal heeft Sligro Food Group laten verstaan dat het nog steeds op zoek is naar een oplossing voor Emté. Ondertussen blijft de omzet van die bedrijfstak dalen.

Unilever verkoopt minder ijsjes in magere zomer

19/10/2017

De voorbije zomer was er maar weinig sprake van stralend weer en dat heeft ook zijn effect gehad op de ijsverkoop van Unilever. Dat onderdeel van het Brits-Nederlandse bedrijf zag zijn omzet met 6,7% dalen.

Back to top