Amsterdam krijgt tiende vestiging Anne&Max | RetailDetail

Amsterdam krijgt tiende vestiging Anne&Max

Amsterdam krijgt tiende vestiging Anne&Max

Koffie- en theeformule Anne&Max opent morgen haar tiende vestiging in stadsdeel Zeeburg in Amsterdam. De mijlpaal wordt bereikt dankzij twee voormalige franchisenemers, die in Zeeburg een nieuwe uitdaging vonde.

In voormalig pakhuis

Het nieuwe coffeecafé van Anne&Max komt er op een hoeklocatie aan de Oostelijke Handelskade, in een voormalig pakhuis van de Koninklijke Hollandsche Lloyd. De nieuwe locatie heeft ruimte voor 65 gasten binnen en 50 op het terras.

 

De nieuwe vestiging wordt gerund door Sophie Wong en Vivian Li, vroeger de franchisenemers van de Anne&Max-vestiging aan het Gerard Douplein in de hoofdstad. Deze locatie in de Pijp bleek te klein, waardoor het franchisekoppel op zoek ging naar een nieuwe grotere locatie.

 

Anne&Max profileert zich als een "huiskamer in de stad", met koffie, thee, verse vruchtensappen, taart en brood en huisgemaakte biologische producten. De formule ging als franchise van start in Haarlem in 2005 en heeft inmiddels vestigingen in onder meer Alkmaar, Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Haarlem, Leiden en Utrecht.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Snoep maar lekker verder!

18/05/2018

Hoe Colruyt zo goedkoop kan blijven, wat Albert Heijn bekokstooft in het versrayon, waarom Delhaize glutenvrij wordt en hoe vrolijk het er bij Aldi aan toe gaat? Dat verneemt u in het pittig gekruide weekoverzicht van RetailDetail Food.

Hoegaarden verhuist deel productie naar Vietnam en China

18/05/2018

Het witbier Hoegaarden groeit sterk in Azië, maar verliest zijn pluimen in Europa. AB InBev verhuist daarom een deel van de productie naar China en Vietnam: in de brouwerij in Hoegaarden zelf wordt twee dagen per week minder gebrouwen.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.