Anne & Max opent eerste To Go

Anne & Max opent eerste To Go

Koffie- en foodformule Anne & Max opent op 12 mei haar eerste To Go-vestiging in Den Haag. De keten richt zich met het nieuwe concept op consumenten onderweg en telt enkele zitplaatsen.

Vers brood afbakken

De vestiging op de hoek van de Korte Poten en de Fluwelen Burgwal is zeven dagen per week open en ligt in de aanlooproute naar Den Haag Centraal Station. Naast het huidige assortiment zijn er ook verpakte koffie, thee, chocolade en verschillende broden te koop. Op de locatie wordt vers brood afgebakken dat consumenten kunnen meenemen voor thuis. Net als in de andere vestigingen brengt Anne & Max er taarten, scones, soepen, sandwiches en sappen uit eigen keuken en werkt de keten zoveel mogelijk met biologische, fairtrade en ambachtelijke producten.

 

 

Anne & Max gaat ook nog reguliere vestigingen openen in Den Haag, Arnhem en Almere. De franchiseformule die werd opgericht in 2005, komt hiermee op dertien vestigingen.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Private-equitybedrijf KKR dicht bij overname margarines Unilever

15/12/2017

Unilever en het private-equitybedrijf KKR hebben een deal bereikt voor de overname van de margarinedivisie van Unilever. KKR zou ongeveer 6,8 miljard euro neertellen en de transactie moet midden volgend jaar afgerond zijn.

Filet Pur: Hallucinante waanbeelden? Eén adres!

15/12/2017

Jef Colruyt is een onverstoorbaar toonbeeld van sereniteit, en de pata negra ham is de bitcoin van de charcuterie. Slechts twee conclusies uit een alweer leerrijke FMCG-week, voor u op smaak gebracht door RetailDetail Food!

Ellis Gourmet Burger zoekt partner voor internationale expansie

15/12/2017

De Belgische hamburgerketen Ellis Gourmet Burger wil na België, Nederland en Frankrijk ook andere landen veroveren en is daarom op zoek naar een investeerder om die expansie te financieren. Mogelijk komt er een nieuwe meerderheidsaandeelhouder.

Heineken gaat Mort Subite internationaal uitrollen

15/12/2017

Heineken gaat het Belgische biermerk Mort Subite wereldwijd aan de man proberen te brengen. Dat deed het eerder ook al met Affligem en dat werd een groot succes. Mort Subite wordt beschikbaar in alle landen waar Heineken te vinden is.

RetailDetail Food #26 staat online

15/12/2017

Zijn sales reps nog welkom op de winkelvloer? Die vraag stelden we in het 26ste nummer van RetailDetail Food, de gepersonaliseerde krant voor supermarktondernemers. De antwoorden liepen uiteen.

Amazon brengt zijn huismerken naar Europa

14/12/2017

Nu Amazon Prime in steeds meer Europese landen beschikbaar is, haalt Amazon ook zijn FMCG-huismerken naar boven. De voorbije weken lanceerde het online warenhuis een aantal nieuwe producten onder private label in Europa en meer is op komst. 

Back to top