Anne & Max opent eerste To Go

Anne & Max opent eerste To Go

Koffie- en foodformule Anne & Max opent op 12 mei haar eerste To Go-vestiging in Den Haag. De keten richt zich met het nieuwe concept op consumenten onderweg en telt enkele zitplaatsen.

Vers brood afbakken

De vestiging op de hoek van de Korte Poten en de Fluwelen Burgwal is zeven dagen per week open en ligt in de aanlooproute naar Den Haag Centraal Station. Naast het huidige assortiment zijn er ook verpakte koffie, thee, chocolade en verschillende broden te koop. Op de locatie wordt vers brood afgebakken dat consumenten kunnen meenemen voor thuis. Net als in de andere vestigingen brengt Anne & Max er taarten, scones, soepen, sandwiches en sappen uit eigen keuken en werkt de keten zoveel mogelijk met biologische, fairtrade en ambachtelijke producten.

 

 

Anne & Max gaat ook nog reguliere vestigingen openen in Den Haag, Arnhem en Almere. De franchiseformule die werd opgericht in 2005, komt hiermee op dertien vestigingen.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Ferrero en Unilever gaan Kinder-ijsjes maken

17/10/2017

Het Italiaanse Ferrero heeft een samenwerking afgesloten met Unilever voor de creatie van Kinder-ijsjes. Unilever heeft op die markt al heel wat ervaring en is onder andere de producent van het merk Magnum.

Soms grote prijsverschillen tussen Albert Heijn België en Nederland

17/10/2017

Uit een analyse van marktonderzoeker Daltix blijkt dat er forse verschillen zitten in het assortiment en de prijzen van Albert Heijn in België en Nederland. Sommige producten zijn over de grens tot drie keer duurder.

Carrefour heeft een nieuwe CFO

17/10/2017

De Franse supermarktgroep Carrefour heeft een nieuwe CFO aangesteld. Pierre-Jean Sivignon verlaat om persoonlijke redenen het bedrijf en wordt vervangen door Matthieu Malige, die overkomt van Fnac Darty.

Nieuwe cao bij Belgische brouwerijen AB InBev

17/10/2017

Bij de brouwerijen van AB InBev in Leuven, Jupille en Hoegaarden is een einde gekomen aan de onrusten, nu de vakbonden en de directie een akkoord hebben bereikt over een deel van de nieuwe cao voor de medewerkers.

Danone groeit vooral dankzij prijsstijgingen

17/10/2017

De omzet van Danone is in het derde kwartaal met 16,6% gestegen naar 6,454 miljard euro. Die sterke groei was wel vooral te danken aan de overname van WhiteWave: op vergelijkbare basis was de groei 4,7%.

Walmart bespaart dankzij nieuwe zakjes en kassatickets

17/10/2017

De Amerikaanse warenhuisketen Walmart heeft 27 miljoen dollar (23 miljoen euro) bespaard dankzij enkele kleine wijzigingen aan de plastic zakjes en de kassatickets. Ook de investeringen in e-commerce worden stilaan lager.

Back to top