Anne&Max zet in op doorgroeien | RetailDetail

Anne&Max zet in op doorgroeien

Anne&Max zet in op doorgroeien
facebook jpg

Koffie- en theeformule Anne&Max zet in op groei: de formule opent in november een tweede vestiging in Den Haag en later dit jaar komt er ook een filiaal in Amsterdam Zeeburg.

Huiskamer in de stad

In Den Haag begint de keten over enkele weken een huiskamer op de hoek van het Kerkplein en de Prinsestraat. De locatie naast saladebar SLA, biosupermarkt Ekoplaza en bij een Albert Heijn brengt dagelijks ontbijt, koffie, lunch, 'high tea' en wijn.

 

In mei opende Anne&Max in Den Haag ook de eerste To Go op de hoek van Lange Poten en de Fluwelen Burgwal, in de aanlooproute naar Den Haag Centraal Station. Consumenten kunnen hier onder andere verpakte koffie, thee, chocolade en vers afgebaken brood meenemen.
Amsterdam Zeeburg wordt de vierde Amsterdamse locatie van de formule, de overige drie zijn in de Amsterdamse binnenstad te vinden. Anne&Max is verder aanwezig in de binnensteden van Arnhem, Alkmaar, Haarlem, Leiden en Utrecht.

 

Anne&Max zoekt voor haar doorgroei ondernemers voor nieuwe locaties in Amsterdam, Haarlem en Utrecht. De formule wil in goed bereikbare hoekpanden van 100 en 200 m² in de grotere steden koffie, thee, verse vruchtensappen, taart en brood verkopen. De producten komen uit eigen keuken en zijn zoveel van biologische, fairtrade en ambachtelijke herkomst. De franchiseformule, die werd opgericht in 2005, telt momenteel tien vestigingen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

“Minder verschillende tarieven voor statiegeld nodig”

24/05/2018

De tarieven voor statiegeld op leeggoed moeten eenvoudiger, bepleit het Vlaams Innovatieplatform voor de Logistiek. Het VIL roept op om het aantal statiegeldtarieven voor glazen flessen te herleiden tot drie tarieven voor losse flessen en drie tarieven voor bakken.

Multinationals gebuisd voor gezonde voeding

24/05/2018

Voedingsmultinationals leveren nog te weinig inspanningen om hun producten gezonder te maken, zegt de Access to Nutrition Foundation. Nestlé, Unilever en Danone behoren tot de besten van de klas.  

Binnenkort geen sigaretten meer in de supermarkt?

23/05/2018

Supermarkten moeten stoppen met de verkoop van sigaretten, vindt Waals minister van Volksgezondheid Greoli. In een nieuw anti-tabaksplan zet Wallonië vooral op preventie in, maar de minister vraagt om tabak ook uit de rekken te halen.

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Lidl opent restaurant voor blokkende studenten

22/05/2018

Lidl wil studenten in de ‘blok’ helpen om gezond te eten: de supermarktketen opent een pop-uprestaurant in Gent, dat 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 open is om studenten door de examenperiode te loodsen.

Carrefour genoodzaakt om honderden Dia-winkels te sluiten

22/05/2018

Carrefour vindt geen kopers voor honderden van zijn voormalige Dia-winkels in Frankrijk. Bijna 230 vestigingen zullen daardoor waarschijnlijk de deuren moeten sluiten.