App restaurant Pinchos komt naar Nederland | RetailDetail

'App-restaurant' Pinchos komt naar Nederland

'App-restaurant' Pinchos komt naar Nederland

De Zweedse formule Pinchos wil naar Nederland komen. Het concept draait rond een app, waarmee klanten hun tapas kunnen reserveren, bestellen en betalen.

'Enig in zijn soort'

De franchiseformule die in 2014 in Zweden van start ging, is hiermee het "eerste app only restaurant ter wereld", zo claimt de Nationale Franchisegids. De formule heeft nu in Zweden, Noorwegen en Denemarken een dertigtal restaurants en wil er dit jaar nog twaalf openen.

 

Het Pinchos concept, ingericht in een circus- en moulin rougesfeer, laat zijn klanten in het restaurant via de app hapjes en drankjes bestellen. De Pinchos app geeft de klant tevens de mogelijkheid om te delen met vrienden op Facebook, hij informeert over de route naar zijn gereserveerde restaurant en de klant kan er bonuspunten mee sparen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Snoep maar lekker verder!

18/05/2018

Hoe Colruyt zo goedkoop kan blijven, wat Albert Heijn bekokstooft in het versrayon, waarom Delhaize glutenvrij wordt en hoe vrolijk het er bij Aldi aan toe gaat? Dat verneemt u in het pittig gekruide weekoverzicht van RetailDetail Food.

Hoegaarden verhuist deel productie naar Vietnam en China

18/05/2018

Het witbier Hoegaarden groeit sterk in Azië, maar verliest zijn pluimen in Europa. AB InBev verhuist daarom een deel van de productie naar China en Vietnam: in de brouwerij in Hoegaarden zelf wordt twee dagen per week minder gebrouwen.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.