Bagels & Beans start in Venlo | RetailDetail

Bagels & Beans start in Venlo

Bagels & Beans start in Venlo

Bagels & Beans opent op 16 december een nieuwe vestiging in Venlo. De locatie, uitgevoerd in de nieuwe huisstijl, wordt de zeventigste vestiging van de ontbijt- en lunchroomketen.

In huiskamersfeer

Het pand in de Maasstraat in het nieuwe winkelgebied Maasboulevard krijgt een huiskamersfeer met warme kleuren en wordt ingericht met een bar met daar omheen  tafels en zithoeken in een L-vorm. Onderneemster van de nieuwste vestiging wordt Wingyee Chizhov-Chau. Zij werkte eerder bij Bagels & Beans in Hoofddorp, waar haar broer nu drie jaar ondernemer is.

 

Bagels & Beans opende dit jaar ruim tien vestigingen in het land, onder meer in Roermond en Roosendaal, in Den Bosch in het voormalig Stedelijk Museum in het Paleiskwartier, in Zeist en in winkelcentrum Middenwaard in Heerhugowaard. De ontbijt- en lunchroomketen begon in 1996 aan de Ferdinand Bolstraat in de Amsterdamse Pijp. Het franchisehorecaconcept biedt koffie en thee met bagels en heeft verder vers bereide salades, sappen en superfoods.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Snoep maar lekker verder!

18/05/2018

Hoe Colruyt zo goedkoop kan blijven, wat Albert Heijn bekokstooft in het versrayon, waarom Delhaize glutenvrij wordt en hoe vrolijk het er bij Aldi aan toe gaat? Dat verneemt u in het pittig gekruide weekoverzicht van RetailDetail Food.

Hoegaarden verhuist deel productie naar Vietnam en China

18/05/2018

Het witbier Hoegaarden groeit sterk in Azië, maar verliest zijn pluimen in Europa. AB InBev verhuist daarom een deel van de productie naar China en Vietnam: in de brouwerij in Hoegaarden zelf wordt twee dagen per week minder gebrouwen.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.