Bakker Bart opent in Dronten en Oss | RetailDetail

Bakker Bart opent in Dronten en Oss

Bakker Bart opent in Dronten en Oss

Morgen opent in Dronten een vernieuwde Bakker Bart-winkel, gevolgd door eentje in Oss op 21 april. In de nieuwe formule ligt de nadruk op de dagelijkse verse broodproducten die in de winkel worden gebakken en op horecaproducten.

Verbreed asssortiment

Het assortiment in het vernieuwde concept is verbreed met biologische yoghurt met vers gebakken granola, lunchsalades, rustieke broden en wraps. Ook de winkelinrichting, zoals het meubilair, de verlichting en de routing, is nieuw.

 

Bakker Bart opende in juli vorig jaar in Groningen de eerste winkel met de vernieuwde formule, in februari van dit jaar volgde de tweede in Veldhoven. In deze nieuwe winkels zijn de meest succesvolle onderdelen van de nieuwe winkelformule doorgevoerd. Dit jaar zullen deze verder worden uitgerold. Uit onderzoek bleek dat consumenten de aspecten vers, vol, vriendelijk, lekker en schoon het meest waarderen. De franchiseorgansiatie is hiermee aan de slag gegaan voor de nieuwe winkelformule.

 

Bart’s Retail opende bijna veertig jaar geleden de eerste Bakker Bart in Nijmegen en groeide in de afgelopen jaren door naar meer dan 170 winkels in Nederland.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Snoep maar lekker verder!

18/05/2018

Hoe Colruyt zo goedkoop kan blijven, wat Albert Heijn bekokstooft in het versrayon, waarom Delhaize glutenvrij wordt en hoe vrolijk het er bij Aldi aan toe gaat? Dat verneemt u in het pittig gekruide weekoverzicht van RetailDetail Food.

Hoegaarden verhuist deel productie naar Vietnam en China

18/05/2018

Het witbier Hoegaarden groeit sterk in Azië, maar verliest zijn pluimen in Europa. AB InBev verhuist daarom een deel van de productie naar China en Vietnam: in de brouwerij in Hoegaarden zelf wordt twee dagen per week minder gebrouwen.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.