Bakker Bart opent winkels tijdens Nacht van Bakker Bart | RetailDetail

Bakker Bart opent winkels tijdens Nacht van Bakker Bart

Bakker Bart opent winkels tijdens Nacht van Bakker Bart

Bakker Bart opent zaterdagmorgen de deuren van zestien winkels om consumenten in de bakkerij rond te leiden. De Nacht van Bakker Bart is een van de activiteiten die de formule dit jaar wil organiseren.

 

Formule bestaat 40 jaar  

Consumenten kunnen tussen 05.00 uur en 07.00 uur rondkijken in de bakkerij van de winkels en proeven van vers gebakken brood. Ze krijgen na afloop tevens een gratis ontbijt en een goodiebag mee. De Nacht van Bakker Bart betekent de start van het 40-jarig bestaan van de franchiseformule.

 

Bakker Bart begon met de eerste winkel in Nijmegen en groeide door naar ruim 170 vestigingen in het hele land. De franchiseformule besteedde vorig jaar veel aandacht aan openingen en heropeningen van winkels met het vernieuwde concept waarin het ambacht meer nadruk krijgt.

 

De vestigingen verwerken vers deeg waarmee dagelijks in de winkel verse broodproducten worden gebakken. De klant koopt bij Bakker Bakker-broodproducten voor thuis, maar kan er ook terecht voor ontbijt, lunch of snack.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zalmprijzen verdrievoudigd door vraag uit Azië

28/05/2018

De zalmprijzen stijgen fors: zalm uit Noorwegen is in de afgelopen vijf jaar liefst drie maal duurder geworden. Vooral de groeiende vraag uit Azië zorgt daarvoor, al hadden ook de kwekers tegenslagen.

Zo verhoogt Wouter Kolk de snelheid van innovatie bij Albert Heijn

28/05/2018

Albert Heijn moet sneller innoveren om over dertig jaar nog relevant te zijn, meent topman Wouter Kolk. Een bezorgdienst voor warme maaltijden en een dashboard dat klanten toont hoe gezond ze boodschappen doen, zitten in de pijplijn.

Franprix levert de boodschappen tot in de koelkast

25/05/2018

De Franse supermarktketen Franprix test de thuislevering van boodschappen wanneer niemand thuis is: de bezorger komt zelf binnen in huis. In de toekomst wil het de boodschappen zelfs voor klanten in de koelkast opruimen.

Filet Pur: De duurste supermarkt van West-Europa

25/05/2018

Waarom Carrefour het nieuws beheerste, Colruyt failliet gaat, multinationals moeten leren rekenen en de voedingsindustrie 3.0 voor de deur staat? Dat verneemt u in het slechts min of meer GDPR-conforme weekoverzicht van RetailDetail Food!

Waarom grote FMCG-fabrikanten meer geld vrijmaken voor innovatie

25/05/2018

Zowel Nestlé als Kraft Heinz maakten zopas nieuwe investeringen bekend in onderzoek en ontwikkeling. De grote merkfabrikanten voelen de hete adem van innovatieve startups in de nek en willen sneller schakelen.

“Minder verschillende tarieven voor statiegeld nodig”

24/05/2018

De tarieven voor statiegeld op leeggoed moeten eenvoudiger, bepleit het Vlaams Innovatieplatform voor de Logistiek. Het VIL roept op om het aantal statiegeldtarieven voor glazen flessen te herleiden tot drie tarieven voor losse flessen en drie tarieven voor bakken.