Bakkerij Paul bouwt metro-netwerk verder uit

Bakkerij Paul bouwt metro-netwerk verder uit

Bakkerij Paul opent de komende weken haar zesde en zevende Belgische Petit Paul in de Brusselse metrostations Naamse Poort en Schuman.

Snelle expansie

Op 27 april opent de keten een zesde kleine verkooppunt (van 68 m²) in het metrostation Naamse Poort, het zevende beslaat 130 m² en opent op 23 mei in het metrostation Schuman.

 

Met het Petit Paul-concept speelt de Franse bakkerijketen in op de behoeften van de reizigers: gemak, snelheid en kwaliteit. De eerste Belgische Petit Paul werd in 2014 geopend in het metrostation Louiza. Daarna volgden soortgelijke vestigingen in de metrostations De Brouckère, Madou, Montgomery en Brussel-Noord. De nieuwe Belgische vestigingen van Petit Paul zijn de nummers 622 en 623 op wereldvlak.

 

In België is de expansie van Bakkerij Paul in handen van Top Brands, dat de masterfranchise voor ons land heeft. Naast Bakkerij Paul beheert de onderneming ook 211 vestigingen van Pizza Hut in België en Frankrijk. Recentelijk kwam daar de overname van het Wasbar-concept bij, goed voor drie winkels.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Ferrero en Unilever gaan Kinder-ijsjes maken

17/10/2017

Het Italiaanse Ferrero heeft een samenwerking afgesloten met Unilever voor de creatie van Kinder-ijsjes. Unilever heeft op die markt al heel wat ervaring en is onder andere de producent van het merk Magnum.

Soms grote prijsverschillen tussen Albert Heijn België en Nederland

17/10/2017

Uit een analyse van data-analist Daltix blijkt dat er forse verschillen zitten in het assortiment en de prijzen van Albert Heijn in België en Nederland. Sommige producten zijn over de grens tot drie keer duurder.

Carrefour heeft een nieuwe CFO

17/10/2017

De Franse supermarktgroep Carrefour heeft een nieuwe CFO aangesteld. Pierre-Jean Sivignon verlaat om persoonlijke redenen het bedrijf en wordt vervangen door Matthieu Malige, die overkomt van Fnac Darty.

Nieuwe cao bij Belgische brouwerijen AB InBev

17/10/2017

Bij de brouwerijen van AB InBev in Leuven, Jupille en Hoegaarden is een einde gekomen aan de onrusten, nu de vakbonden en de directie een akkoord hebben bereikt over een deel van de nieuwe cao voor de medewerkers.

Danone groeit vooral dankzij prijsstijgingen

17/10/2017

De omzet van Danone is in het derde kwartaal met 16,6% gestegen naar 6,454 miljard euro. Die sterke groei was wel vooral te danken aan de overname van WhiteWave: op vergelijkbare basis was de groei 4,7%.

Walmart bespaart dankzij nieuwe zakjes en kassatickets

17/10/2017

De Amerikaanse warenhuisketen Walmart heeft 27 miljoen dollar (23 miljoen euro) bespaard dankzij enkele kleine wijzigingen aan de plastic zakjes en de kassatickets. Ook de investeringen in e-commerce worden stilaan lager.

Back to top